סיכום מחזור 15: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון ב' חווינו הסופ"ש עוד מחזור נהדר. שחקני איכסל מבקיעים שישייה לרשת של גלבוע, נווה שאנן ממשיכים להידרדר ומפסידים לטירת הכרמל ולאחר קרב רציני בין בית שאן למוסמוס כל קבוצה לוקחת נקודה. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 25-12-2022
  • 08:34

מ.ס. טירת הכרמל – מכבי נווה שאנן 0-1

שחקניו של מאור סיסו לא מתקשים נגד שחקני נווה שאנן השבורים והמאמן איימן חליאלה רושם עוד הפסד חוץ לאוסף. שער אחד עשה את ההבדל והביא למארחים שלוש נקודות חשובות. בנווה שאנן מקווים לחזור לנצח במחזור הבא בשביל לא להיקלע למאבקי תחתית בסוף העונה.

 

עירוני סנדרלה גלבוע – מכבי אחי איכסל 6-0

אין ספק שחילוף המאמנים באיכסל בא לידי ביטוי ובענק. האורחים רושמים ניצחון ענק נגד שחקני גלבוע. אחמד דראושה רושם צמד שערים לאחר 80 דקות של כדורגל ומוכיח שהוא אס רציני. בגלבוע רושמים 11 הפסדים מתוך 15 מחזורים וחייבים להתחיל להשיג ניצחונות כי בני באקה כבר השוו את כמות הנקודות.

 

שחקני איכסל - יודעים את העבודה (צילום: דוברות מכבי אחי איכסל)

 

בית"ר חיפה – הפועל טירת הכרמל 1-3

שחקני חיפה לא מתקשים נגד שחקני טירת הכרמל ורושמים ניצחון ביתי קליל. כבר לאחר שש דקות של כדורגל ינון ברקוביץ מדייק מהנקודה הלבנה, לאחר שש דקות נוספות האורחים משווים משער של מתן ונונו וזה נראה שיש משחק, אך שער של דולב בן דור במחצית הראשונה ורון בן בסט במחצית השנייה סוגרים את הסיפור. שחקניו של עומרי ביטון רושמים הפסד נוסף וחייבים להתעורר ומהר.

 

הפועל בית שאן – הפועל בני מוסמוס 1-1

במשחק צמוד וסופר מותח שחקני בית שאן מצליחים להשיג נקודה בשן ובעין עם שער של אייל ברזני עמוק בתוספת הזמן בדקה ה- 96. בדקה ה- 88 מוחמד ג'בארין ממוסמוס כבש את השער של האורחים וזה היה נראה שהמשחק גמור, אך בבית שאן זה מגרש עם נשמה רצינית. לאחר ששופט המשחק ביטל שני שערים למארחים הם ידעו לא לוותר ולהמשיך להילחם עד לשריקת הסיום.

 

 

שחקני שתי הקבוצות רגע לפי שריקת הפתיחה (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

אחווה ריינה – מ.ס. פרדס חנה כרכור 0-2

המארחים מריינה מתעוררים לחיים ורושמים ניצחון ביתי על שחקני פרדס חנה הלא יציבים. לאחר כל הבלאגן בקבוצה שבאה לליגה עם ציפיות בשמיים הנקודות מתחילות לזרום ושחקני ריינה רושמים את ניצחונם השני העונה והם כבר נקודה אחת מתחת ליציאה מהקו האדום. בפרדס חנה זה היה ההפסד השישי העונה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

 

איחוד בני כפר קרע – הפועל בני ערערה 1-2

שחקניו של פאהד חסון רושמים ניצחון חשוב נגד שחקני בני ערערה משערים של מוחמד יוסף ומוחמד עקל. בשורות האורחים עלי זאמל הבקיע את השער המצמק, אך זה לא הספיק בשביל לקחת נקודות במשחק. בכפר קרע מתפסים למקום החמישי עם מרחק של חמש נקודות ממוליכת הטבלה. המחזור הבא, שחקני כפר קרע יארחו את ריינה ובני ערערה יתארחו באום אל פאחם.

 

 

פאהד חסון, רושם ניצחון חשוב (צילום: חגאג רחאל)

 

צעירי אום אל פאחם – איחוד בני באקה 0-0

במשחק שעל הנייר היה אמור להסתיים חד צדדי לחלוטין, האורחים מבאקה מצליחים לגרום לשחקני אום אל פאחם החזקים לא להבקיע ולקחת נקודה סופר חשובה. במחזור הבא, שחקני אום אל פאחם יארחו את בני ערערה ובני באקה יתארחו אצל מ.ס. טירת הכרמל.

שחקני כפר קרע - חוגגים ניצחון צילום: דוברות איחוד בני כפר קרע

הוסף תגובה
תגובות