לצערי הקבוצה לא נבנתה טוב בתחילת עונה וצריך חיזוק בכמה עמדות כדי שהקבוצה תתייצב"

כך אמר איימן חליאליה, מאמן מכבי נווה שאנן שפתחה את העונה רע ומדורגת בחלק התחתון. הקבוצה מליגה ב' צפון ב' שתמיד הייתה מהחזקות בליגה מדשדשת בתחתית הטבלה ומקווה לשרוד בליגה. לגבי ההמשך, חלאילה אופטימי שיהיה חיזוק: "אנחנו מנסים להתחזק בשלושה שחקנים בעמדות שונות."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 20-12-2022
  • 11:20

מכבי נווה שאנן פתחה את העונה הכי גרועה שלהם. לאחר 14 מחזורים, הקבוצה עם 15 נקודות בלבד ומאזן נוראי – ארבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. במחזור האחרון הקבוצה הפסידה לצעירי אום אל פאחם החזקים ועצרנו לשאול את איימו חלאליה מאמן הקבוצה מספר שאלות.

 

איימן, הקבוצה לא במצב אופטימלי, מה קרה לנווה שאנן השנה ?

 

"לצערי הקבוצה לא נבנתה טוב בתחילת העונה, עם כל הכבוד למאמן שהחלפתי ויש לי המון כבוד אליו, בכל זאת הקבוצה לא נבנתה טוב. יש חוסר איזון מוחלט בקבוצה מבחינה מקצועית ,כושר גופני וכושר משחק לקוי, הסגל שקיים צריך חיזוק בכמה עמדות כדי שהקבוצה תתייצב בכל חלקיה".

 

מה לא הלך לכם נגד צעירי אום אל פאחם ?

 

"מי שצפה במשחק שלנו ראה שאנחנו דווקא היינו עדיפים עליהם כמעט בכל חלקי המשחק. החזקנו בכדור יותר, הגענו לכמה מצבי הבקעה ולצערי לא השכלנו להבקיע וזו אחת הבעיות הגדולות שלנו השנה. אום אל פאחם יצרה שלושה מצבי הבקעה נגדנו והבקיעה שני שערים למרות שהקבוצה שלנו ארבעה מחזורים לפני שמרה על שער נקי והצלחתי איך שהוא לייצב את הקבוצה מבחינה הגנתית אבל אנחנו עדיין לא התייצבנו במצבי הבקעה בחלק ההתקפי נגד היריבות".

 

 

שחקני נווה שאנן - יישארו בליגה? (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

 

ביום שישי משחק לא פשוט בטירת הכרמל, מה המפתחות ניצחון ?

"כל משחק הוא קשה אין בליגה הזאת משחקים קלים העונה, ללא ספק אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה טובה וקשה ומה עוד שזה בבית שלה שזה עוד יותר מקשה את המשחק עלינו, נתכונן טוב ונלך עם כל הכח כדי לצאת משם עם נקודות".

 

מה המטרות של הקבוצה מבחינתך העונה ?

 

"המטרות השנה זה להישאר בליגה כמה שיותר מהר ולא להיאבק במאבקי תחתית, אנחנו מנסים להתחזק בשלושה שחקנים בעמדות שונות כדי שיעזרו לנו במשימה שלנו בתקווה להשאיר את הקבוצה בליגה מהר".

איימן חליאלה - מקווה להישאר בליגה (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין לך מושג -אתה פותח את הפה על מאמן קודם (מחמוד 20-12-2022, 15:02)
    מי אתה בכלל מאמן חלש שאין לו מושג עסקן קטן