"היריבה פייבוריטית, אבל לנו יש מטרות משלנו"

כך אמר עומרי ביטון, מאמן הפועל טירת הכרמל לקראת הדרבי מול היריבה העירונית מ.ס. טירת הכרמל ביום שישי הקרוב. שחקניו של ביטון עבדו טוב במהלך הפגרה והם יעשו הכל בשביל לקחת שלוש נקודות.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 07-12-2022
  • 06:00

בהפועל טירת כרמל חוזרים לליגה אחרי פגרה ארוכה שנתנה להם אוויר לנשימה. שחקניו של עומרי ביטון פתחו את העונה במצב מאוזן יחסית כשלאחר 12 מחזורים הם עם חמישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו וחמישה הפסדים, אך יש כוונות לשפר את המאזן של הקבוצה. ביום שישי הקרוב שחקניו של ביטון יתארחו נגד היריבה העירונית וישמחו להשיג ניצחון ולחזור מהפגרה ברגל ימין.

 

עומרי, באיזה כושר אתם חוזרים מהפגרה ?

 

"הפגרה הגיעה לנו בול בזמן. יצאנו לשבוע של חופש מוחלט, לאחר מכן חזרנו להתאמן והכנסנו מימד נוסף של כושר גופני שהיה חסר לקבוצה. בגלל שהתחלנו את האימונים יחסית צמוד לליגה, לא התחלנו את המחזור הראשון בכושר טוב. מג'די חלאילה עוזר לנו בכניסה לכושר ואני מאמין שנחזור במצב טוב לליגה".

 

ביום שישי משחק קשה נגד קבוצה טובה – מה המפתחות לניצחון ?

 

"אכן, זה משחק נגד קבוצה איכותית. גם מבחינת חומר שחקנים וגם מבחינת המיקום בטבלה. אני מכיר אישית את השחקנים מהקבוצה היריבה, את חלקם אימנתי בעבר וכמובן שדרבי תמיד מכניס פיקנטיות לסיפור, אבל זה חלק מהכיף של הכדורגל לכל הצדדים".

 

אפשר לנצח את המשחק ?

 

"אני כמאמן כדורגל חושב שאפשר לנצח כל משחק אחרת לא היינו חלק מהמקצוע הזה. כמובן שהיריבה פייבוריטית ועם מטרות אחרות משלנו לפחות העונה, אבל מי שראה אותנו העונה יודע שאנחנו קבוצה שמשחקת כדורגל בכל מגרש למרות היותנו קבוצה צעירה מאוד. בסופו של יום גם במשחק הזה כמו בכל משחק מחלקים רק 3 נקודות ואנחנו נעשה הכל על מנת להשיג תוצאה טובה שתשרת אותנו קדימה למטרה היחידה שלנו העונה להישאר בליגה ללא לחצים של קרבות תחתית".

עומרי ביטון - הכין טוב את שחקניו בפגרה (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יוחאי (ענקקקקק 07-12-2022, 08:23)
    אח שלי היקר