"אנחנו מתכוננים לקראת המשחק הבא נגד בית"ר חיפה"

כך אמר אמיר עליסאת, מאמן מכבי אחי איכסל שמככבת בליגה ב' צפון ב' השנה ופתחה את העונה נהדר. באיכסל נבנתה קבוצה נהדרת שרצה יפה ולאחר שליש עונה ממוקמת במקום השלישי בטבלה, ארבע נקודות מהמוליכה. לגבי ההמשך באיכסל נשארים צנועים עליסאת: "אנחנו מתכוננים למשחק בשבוע הבא".

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 02-12-2022
  • 07:58

במכבי אחי איכסל מסכמים שליש עונה בצורה מרשימה כשלאחר 12 מחזורים הקבוצה במקום השלישי עם 24 נקודות ומאזן נהדר של שבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים. נבנה משהו טוב בקבוצה המקומית ורגע לפני שחוזרים מהפגרה, עצרנו לשאול את אמיר עסליאת, מאמן הקבוצה כמה שאלות...

 

אמיר, פתחתם את העונה נהדר – מה סוד הקסם ?

 

"האמת שהתחלנו את העונה עם הפסד ושתי תוצאות תיקו והפנמנו שאנחנו צריכים חיזוק משמעותי. חיזקנו את הקבוצה עם שלושה שחקנים שעזבו את כפר מנדא- אחמד עואד, מוחמד פודי ועלי זבידאת. השתפרנו והצלחנו לחבר שבעה ניצחונות רצופים שהביאו אותנו למקום שבו אנחנו נמצאים".

 

איך האווירה בקבוצה ?

 

"בקבוצה יש אווירה נהדרת. החתמנו עוד שחקנים ויש חיבור נהדר. הייתם דראושה, שחקן הבית שהיה בזלפה בליגה א' הוסיף לנו. רמי דאהר ועוביאדה טה גם הצטרפו לאחרונה והקבוצה מחוברת ומגובשת".

 

שחקני איכסל - המרקם החברתי בא לידי ביטוי (צילום: דוברות מכבי אחי איכסל)

 

על מה אתם עובדים במהלך הפגרה ?

 

"קודם כל השחקנים קיבלו שבוע חופש לנוח ולהתאושש. חזרנו לשגרת האימונים שלנו ואנחנו כבר לקראת המשחק הבא – בית"ר חיפה בשבוע הבא".

 

לדעתך יש סגל מספיק חזק כדי להילחם על עלייה ?

 

"בשביל שיהיה סגל גדול ואיכותי אנחנו צריכים שחקן נוסף בחלק ההתקפי".

 

שיהיה בהצלחה!

שחקני איכסל - מתכוננים למשחק הבא (צילום: דוברות מכבי אחי איכסל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה אמיר עליסאת (אדרי 03-12-2022, 09:45)
    אחלה בן אדם שחקן עבר מצויין ואין ספק שגם בעתיד יהיה מאמן מצויין כל הכבוד אמיר אוהב אותך גבר