יונתן ורטיקובסקי בסיכום שלישי עונה – ליגה ב' צפון ב'

לאחר 12 מחזורים של אחת הליגות המעניינות אם לא המעניינת, הגיעה פגרת הנבחרות שנתנה לנו רגע לבדוק איך התחילה העונה. צעירי אום אל פאחם מוליכת הטבלה חוגגת עם 28 נקודות, בני מוסמוס הפתיעו בטירוף עם 27 נקודות ומאזן מדהים ואחווה ריינה אכזבו עם ניצחון אחד בודד. מה לגבי שאר הקבוצות? הכל בסיכום שלפניכם...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 24-11-2022
  • 06:41

לאחר 12 מחזורים שהם כבר שליש עונה יצאנו לפגרה, זה זמן מושלם רגע לעצור ולחשוב איך הקבוצות נראות העונה...

 

הקבוצה המצטיינת: צעירי אום אל פאחם

 

שחקניו של וסים עבאס מאום אל פאחם נתנו פתיחת עונה מהסרטים. לאחר 12 מחזורים, הקבוצה מוליכה את הטבלה עם מאזן נהדר של תשעה ניצחונות, תוצאת תיקו אחת ושני הפסדים. מדובר על קבוצה מגובשת עם סגל עמוק וחדר הלבשה נהדר. אין ספק שזה שילוב מנצח ויש לקבוצה פוטנציאל לא קטן להיות בליגה א' בעונה הבאה.

 

הקבוצה המפתיעה: הפועל בני מוסמוס

 

שחקניו של נסים אגרביה פתחו את העונה ברגל שמאל עם כמה הפסד וכמה תוצאות תיקו, אך הם ידעו להתעורר מהר ולהיכנס לליגה במהירות הבזק. לאחר 12 מחזורים, הקבוצה עם מאזן נהדר של שמונה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד בודד, כשהם רחוקים נקודה אחת בלבד ממוליכת הטבלה. הקבוצה הצנועה מהמשולש פתחה את העונה נהדר וכל מה שנותר לה זה רק להמשיך ככה בדרך הנכונה.

 

שחקני בני מוסמוס - הפתעת הליגה. צילום: דוברות בני מוסמוס

 

הקבוצה המאכזבת: מכבי נווה שאנן

 

בנווה שאנן ראינו בשנים האחרונות קבוצה נהדרת שבלטה בליגות שלנו והייתה נכנסת כמעט באופן קבוע לפליאוף העליון. העונה, משהו שם לא עבד. מתחילת השנה ראינו הפסדים הזויים, משחקים ללא אופי, חילופי מאמנים. שווה לבדוק מזוזות. לאחר 12 מחזורים, הקבוצה עם מאזן נוראי של ארבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. חבל כי זאת קבוצה שהייתה תמיד איתנה בליגה וכדאי שהיא תחזור למקומה הטבעי – לצמרת.

 

שחקני נווה שאנן - חייבים לבדוק מזוזות. צילום: דוברות מכבי נווה שאנן.

 

הקבוצה המאכזבת הנוספת: אחווה ריינה

 

שחקני ריינה שבאו לליגה עם ציפייה של התמודדות על עלייה לליגה א', קיבלה כאפה, אבל משהו רציני. לאחר 12 מחזורים, הקבוצה עם מאזן נוראי של ניצחון אחד בודד, שלוש תוצאות תיקו ושמונה הפסדים. מוחמד בסול, בעל הבית בריינה כבר רצה לשים את המפתחות, אך הוא יודע שלא יהיה מי שייקח את הקבוצה ויצעיד אותה לדרך המלך. לדעתי, הקבוצה תילחם עד סוף השנה על הישארות, אך המצב יתייצב בקבוצה.

 

מוחמד בסול - רוצה להרים את קבוצתו. צילום: חגאג רחאל

 

הקבוצה המפתיעה הנוספת: הפועל בית שאן

 

משהו נהדר נבנה השנה בהפועל בית שאן. הקבוצה מהעיר החמה ביותר בעמק נתנה פתיחת עונה נהדרת והפתיעה את כולם. לאחר 12 מחזורים, הקבוצה עם מאזן של שבעה ניצחונות, תוצאת תיקו אחת וארבעה הפסדים. הקבוצה מגובשת, חדר ההלבשה בריא עם אווירה נהדרת ורחוקים רק שמונה נקודות ממוליכת הטבלה. אין ספק שאם הקבוצה תמשיך ככה, מקום בפליאוף זאת לא מילה גסה.

 

שחקני בית שאן - מלוכדים ומחויבים אחד לשני. צילום: דובורת הפועל בית שאן

 

מאמן מצטיין: שאול דה צוקרל

 

שאול דה צוקרל, מאמן הפועל בית שאן עושה שם עבודה נהדרת. יש משחק מגוון, שיטות חדשניות ולא מעט הפתעות לכל קבוצה שמנסה להתכונן נגדם. לצידו יש את עוזרו אביאל אברהמיין, אך הקרדיט מגיע לשאול על עבודה נהדרת.

 

שאול דה צוקרל ועוזרו אברהמיין - צוות נהדר בבית שאן. צילום: פרטי

יונתן ורטיקובסקי מסכם שליש ליגה (צילום: עינה קפלן)

הוסף תגובה
תגובות