ליגה ב' דרום א': ניצחון להפועל לוד במשחק העונה. הכח ר"ג ממשיכה להפסיד

המחזור השמיני בליגה ב' דרום א' נערך בסופ"ש. במשחק העונה הפועל לוד מנצחת 1:0 את צעירי טירה. בתחתית: הפסדים להכח עמידר ר"ג והפועל רמת ישראל

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 23-10-2022
  • 09:30

משחקי המחזור השמיני בליגה ב' דרום א' יתקיימו בסוף השבוע. במשחק העונה הנערך במגרש הכדורגל בכפר ג'ת אירחה צעירי טירה מוליכת הליגה ערב המחזור את השנייה הפועל לוד. שתי הקבוצות הגיעו למשחק בכושר מצוין במטרה להמשיך ברצף הניצחונות. שער ניצחון של מלך השערים של הפועל לוד, פיני מתנה הכריע את המשחק, 1:0 להפועל לוד.

 

הפועל אזור אירחה במגרשה את הפועל קרית אונו. המארחת נהנתה מצמד שערים של תומר בן חיים, 0:2. קרית אונו גילתה המון אופי וחזרה למשחק לקראת סיומו. דקה 82' ליאב שפיז צימק, 1:2. בתוספת הזמן שהיה נראה אזור בדרכה לניצחון יובל חננאל במשחק בכורה בקבוצת הבוגרים כובש שער שוויון דרמטי, 2:2.

 

 

כובשי השערים להפועל קרית אונו בתיקו הדרמטי מול אזור. צילום: עמוד הפייסבוק הפועל קרית אונו

 

בני יפו ציפתה להתאושש מההפסד במחזור הקודם מול הפועל לוד שאירחה את המכתש גבעתיים. על כר הדשא רז מזרחי העלה את האורחים ליתרון בחולף שש דקות של משחק, 1:0. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה ניקו כץ המשיך ביכולת האישית המצוינת שכבש את השני, 2:0 להמכתש גבעתיים הרושמת ניצחון ליגה שני ברציפות. בדרבי של פתח תקווה, אירחה מכבי עמישב פתח תקווה ואוהד בוזגלו על הקווים את הפועל מחנה יהודה. גל שטרן העלה את מחנה יהודה ליתרון 1:0 שש דקות לסיום המחצית. במחצית השנייה עמישב חזרה למשחק ששקד יפרח כובש שוויון, 1:1. 13 דקות לסיום טל עטר החזיר את היתרון למחנה יהודה לניצחון 2:1.

 

עירוני בית דגן אירחה למפגש קצוות את הפועל רמת ישראל. עדן שרם העלה את בית דגן ליתרון 0:1. בן דיין הבלתי נגמר, כבש שער שוויון בסיום המחצית הראשונה, 1:1. במחצית השנייה גבי אלבז וארנון טמיר כבשו לבית דגן, 1:3. הפועל הוד השרון חזרה למסלול הניצחונות על חשבונה של בית"ר פתח תקווה בניצחון 3:1. רז כהן וצמד שערים של אור לוינשטיין מול שער מצמק של המארחת. הפועל גני תקווה ניצחה 1:2 את בית"ר רמת גן. אסי משיח ואדיר נחמיאס כבשו למארחת. שחק לוי שער עצמי צימק לר"ג.

 

 

 

בתחתית: הכח עמידר רמת גן ממשיכה בפתיחת העונה החלשה שהובסה בתוצאה 5:2 מול הפועל כפר קאסם שועאע. שלושער של עומרי עאמר ושערים של פדאל עאמר ודניאל אברהם כבשו לשועאע כפר קאם. אחמד פאוזי ומחמוד טחל כבשו להכח עמידר ר"ג.

רז מזרחי חוגג שער יתרון להמכתש. צילום: כריסטיאן חנניה

הוסף תגובה
תגובות
  1. לתקן את הטעות (אלון 23-10-2022, 09:48)
    את שער הניצחון להפועל מחנה יהודה הבקיע טל עטר
  2. ביתר פ"ת האומללה. מה יהיה? (ברק 24-10-2022, 10:13)