לוד ממשיכה לדרוס: הביסה את המכתש 0:3

הפועל לוד, המועמדת הראשית לעלייה לליגה א' העונה, הביסה את המכתש גבעתיים 0:3 במחזור החמישי בליגה ב' דרום א'. אופיר רגב: "ככה אני אוהב את הקבוצה שלי, נראית מעולה ומנצלת מצבים, הפנים כבר לרמת ישראל במחזור הבא". 300 צופים צפו ונהנו במשחק

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-10-2022
  • 10:19

הפועל לוד אירחה אמש את המכתש גבעתיים במסגרת המחזור החמישי בליגה ב דרום א. לוד בנו קבוצה חזקה מאוד במטרה ברורה לעלות לליגה א' בסיום העונה. המכתש גבעתיים לעומתם רק עלתה לליגה ב' העונה ומציגה סגל שחקנים בכירים הגיעו במטרה לנצח את לוד ולהתקדם לצמרת הטבלה. כ-300 צופים הגיעו למשחק כנימות מרשימה למועדון מלוד שרוצה לעלות ליגה העונה.  

 

המשחק עצמו היה חד צדדי מהפתיחה כשכבר בדקה ה-10 לוד חוגגת לראשונה לאחר מהלך כדורגל יפיפה כאשר אופק יפרח המצוין מסר לערן זגר את הכדור, שבחצי בעיטת יעף בעט היישר לליאור כהן הקשר שכבש שער מדהים 1-0 ללוד. 

 

בדקה ה-15 גול שני של לוד! שוב אופק יפרח המאסטרו במרכז השדה של לוד מוצא היטב את ערן זגר שכובש את הדני ללוד. 

 

דקה 20 שער נוסף ללוד! שוב אופק יפרח מכניס כדור ענק לגמליאל פרץ שמשאיר אותו אחד על אחד מול שוער המכתש אלדר פשכצקי שלא מתבלבל ומגלגל פנימה, 3-0 מדהים ללוד.

 

עד סיום המשחק ראינו מהלכים יפים של לוד שהמשיכה להציג יכולת גבוהה אבל לא כבשה עוד שערים.

 

בסיום דיברנו עם אופיר רגב, האיש החזק בלוד, שאמר: "הנענו יפה, הגענו למצבים. משחק טוב שלנו, שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, לא נגד קבוצה חלשה, כבשנו שערים יפים והכרענו את המשחק כבר בדקות הפתיחה. ככה אני אוהב את הקבוצה שלי ויש לציין שבנינו את הקבוצה כדי שתהיה בצמרת מהפתיחה של העונה וחשוב שנמשיך ככה".

 

אתם צפויים להתחזק בעוד שחקנים?
"כן. אני רוצה להתחזק בעוד שני שחקנים שלדעתי יגיעו השבוע והם יהיו כמובן שחקנים בכירים שיתנו לנו עוד עוצמה".

 

היה לכם הרבה קהל היום, כ-300 צופים, ספר על זה?
"יש לי מחלקת נוער שאותה מנהל בחור לודאי בשם אייל פוללטינגר, שלא מבייש קבוצות של המועדונים הגדולים שבנה 12 קבוצות ליגה והם היום הגיעו כולם לעודד. הם באים כל משחק בית וחוץ והם גם העתיד של המועדון - וגם העתיד של העיר כולה".

אופיר רגב, האיש החזק בלוד העמיד קבוצה חזקה מאד שיכולה לעלות ליגה. צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. רגב ליצן הכי גדול שיש ושנוי בלוד (מאיר מלוד 10-10-2022, 04:08)
    בן אדם מגעיל שפירק את בני לוד הגדולה הוריד אותה ועושה ים רעש וצילצולים ועובדה רק כושל כל עונה