קהל אדיר, משחק בינוני: בית דגן סיימה ב-1:1 מול הפועל לוד

משחק העונה הראשון לעונה זאת הפגיש את בית דגן והפועל לוד. 400 צופים נלהבים הגיעו לבית דגן וצפו במשחק בין שתי קבוצות שעוד ידברו הרבה העונה. ללוד כבש פיני מתנה, לבית דגן השווה איתמר בן דוד. שוקי סדיס: "קהל אדיר ומשחק בינוני, לא מרוצה מהתיקו". מתנה: ״שלטנו במשחק אבל התוצאה משקפת"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-10-2022
  • 06:44

משחק העונה הראשון בליגה ב׳ דרום א הבטיח וקיים. מי שהגיע לבונבוניירה בבית דגן יכול היה בוודאי להנות מהאווירה שכל שחקן בליגה נמוכה יכול לחלום עליה. כ-400 צופים הצטופפו ביציעי איצטדיון עופר, תופים רמקולים ואביזרי עידוד שלא מביישים את ליגת על. את המשחק כיבדו גם ראש המועצה המקומית אלי דדון שפתח את חגיגות האולטרס בבית דגן, ומצד שני בני רגב המיתולוגי ראש  עיריית לוד לשעבר והפטרון של הקבוצה. שבניו אופיר וניק הם הרוח החיה כרגע. 


ללא ספק שתיים מהקבוצות החזקות בליגה. מצד אחד לוד עם קבוצת הגלקטיקוס שבנתה על שלל כוכביה. מנגד בית דגן היציבה והחזקה עם איתמר בן דוד הקפטן שחזר להרכב. המשחק  ברובו היה שקול ברמה לא גבוהה אולי בגלל החמסין שהיה. לוד עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-12 משער של החלוץ פיני מתנה. מכאן בית דגן השתלטה על המשחק תקפה והתקיפה עד שאיתמר בן דוד עשה צדק בדקה ה36 וקבע את תוצאת המשחק 1:1. 

 

בסופו של דבר האווירה המדהימה היא שגנבה את ההצגה וסביר להניח ששתי הקבוצות הללו עוד יספקו עניין בהמשך.


שוקי סדיס, מאמן בית דגן בתגובה: ״קהל אדיר ומשחק בינוני. משחק לא טוב שלנו נגד קבוצה חזקה להגיד שאני מרוצה מהתיקו אז לא אבל ממשיכים הלאה וכבר חושבים על הכח״.

 

פיני מתנה, כובש השער לזכות לוד אמר בסיום: ״יצאנו למשחק חוץ קשה במגרש קשה נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה. מצד אחד מאוכזבים שלא שמרנו על היתרון וניצחנו ומצד שני זו נקודה חשובה להמשך הדרך כי זה מגרש ביתי מאוד.אני חושב שבגדול שלטנו במשחק אבל מבחינת הגעה למצבים התיקו משקף למרות שבדקות האחרונות היה נראה שלוד רוצה להכריע את המשחק ולבית דגן התיקו התאים חייב לציין את הקהל של שתי הקבוצות שהגיעו ועודדו כל המשחק. כל הכבוד להם."

קהל גדול הגיע לבית דגן. צילום: דוברות בית דגן

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית דגן נגד לוד (אריות הכפר 02-10-2022, 08:05)
    אריות הכפר מעל כל הליגה הזאת ????????????????????????
  2. מי אלו אריות הכפר ? (החתן 02-10-2022, 16:33)