לוד ממשיכה לנצח, זגר: "משחק ההקרבה שלנו הביא את הנקודות"

הפועל לוד, הקבוצה שמועמדת מספר 1 לעליית ליגה, גברה בשישי על מחנה יהודה משער של פיני מתנה ובישול של ערן זגר שהיה מהבולטים בניצחון החשוב והקשה במחנה יהודה. זגר: "היה משחק בקצב טוב, הליגה העונה מעניינת ומאתגרת". האם קבוצתו של אופיר רגב תעלה ליגה העונה?

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-09-2022
  • 19:09

הפועל לוד, הקבוצה שבנתה את הסגל אולי הכי טוב בליגה ושואפת לעלות לליגה א, התארחה במחנה יהודה. על הנייר מדובר במשחק שקול בין שתי קבוצות מהחזקות בליגה.  המשחק החל בשליטה של לוד והם היו ראשונים לכל כדור. בדקה ה-35, ערן זגר קיבל כדור  מגיל נחום ומסר כדור חד לרחבה וחלוץ הקבוצה, פיני מתנה, הקדים את הבלם וכבש. 1-0 גדול ללוד, תוצאה שנשמרה עד הסיום ולמרות שמחנה יהודה ניסתה להשוות ותקפה ללא הרף. 

לוד בשבוע הבא פוגשים עוד קבוצת צמרת בדמות בית דגן. מחנה יהודה מנגד יוצאים למשחק קשה מול המכתש גבעתיים. 

 

"היה משחק בקצב טוב״, אמר ערן זגר, "עמדנו בצורה מושלמת על המגרש, השחקנים הבינו מהר מאוד מה צוות המאמנים רוצה מכל אחד וזה שהביא לניצחון. משחק הקרבה של כל השחקנים שיחקנו נגד קבוצה מצויינת ושמח שניצחנו״. לגבי פתיחת העונה של לוד זגר מספר: "בפתיחת עונה בגביע הלך לנו טוב, בליגה רק במחזור הראשון לא הצלחנו לנצח, כרגע אנחנו כבר 2 ניצחונות ב-3 מחזורים ו2 ברצף, רוצים להמשיך ככה". על הקבוצה הוא אומר: ״אופיר רגב בנה השנה קבוצה מאוד איכותית וחזקה, שחקנים מצויינים ואנשים טובים. אני חושב שיש ליגה מאוד מעניינת ומאתגרת השנה, ולנו כמובן יש מטרה והיא ברורה לכולם". לסיום: ״רוצה לאחל לכולם שנה טובה, שנה של בריאות אושר והרבה הצלחות״.

ערן זגר, עונה מאתגרת השנה ניצבת בפניי הפועל לוד. צילום: יונתן גינצבורג

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאיפה הכסף (גליקו 26-09-2022, 19:21)
    אדון רגב -גרושי יודעים מי הגב שלך אבל אתה לא תעלה יש לך מזל שההם מרמלה גב שלך המבין יבין
  2. ככה לא עולים (שחקן 27-09-2022, 08:15)
    מחצית שניה רק קבוצה אחת על המגרש. היה חסר למחנה רגל מסיימת
  3. גולר אתם פרשנים בשקל וחצי , לוד לא עברו את החצי במחצית השנייה עלאק חומדים יאלה בית דגן (משה 27-09-2022, 19:22)