זעזוע בהפועל לוד שהביא ניצחון גדול על ר"ג

הפועל לוד גברה על בית"ר ר"ג 2-1 אבל סיפור המשחק היה בדקה ה-50 כשאופיר רגב שרצה יותר התקפה עשה חילופים התקפיים בעוד המאמן סרגו חוואל רצה להמתין, רגב שנחשב לשועל ותיק בליגה עשה 3 חילופים וניצח את המשחק. המאמן סרגו חוואל שלא אהב את זה לקח את הדברים שלו והתפטר. רגב: ״ניצחנו וזה מה שמעניין, מי שעל הקווים פחות מעניין"

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-09-2022
  • 11:06

במחזור האחרון בליגה ב׳ דרום א׳ במשחק בין הפועל לוד לבית"ר ר"ג, האורחת הובילה 1:0 בדקה ה-50 ,יו"ר הקבוצה אופיר רגב קם מהספסל למאמן וביקש להתעורר ולעשות חילופים התקפיים. המאמן סרגו חוואל הוותיק כנראה לא אהב מה שרגב רוצה וסירב לעשות בטענה שזה עוד מוקדם וצריך עוד סבלנות ואז רגב הקים 3 שחקני התקפה להתחמם ועשה לבד 3 חילופים. 

 

הוציא שלושה שחקני הגנה והכניס שלושה שחקני התקפה בלי לשאול את המאמן. המאמן סרגו נפגע ועזב המגרש בדקה 55 בהפגנתיות ואופיר נשאר על הקווים לבד. בסופו של דבר הקבוצה עשתה מהפך מהחילופים שעשה רגב וזה חומר למחשבה למאמן. מקורות מסרו שכבר ביום חמישי התחילו בעיות עם מאמן והשחקנים כאשר סרגו שיחרר את גמליאל פרץ מהאימון ולא הלביש אותו למשחק.
זה המשיך ליום שישי כשלא הרכיב שחקן כמו ערן זגר למשחק. זגר בתגובה לא רצה להתלבש בכלל. רגב התערב וזגר ישב בספסל ורגב הכניס אותו והאחרון שם גול בדקה 95 במהלך גדול.

 

אופיר רגב בתגובה: ״הפועל ניצחה וזה מה שמעניין אותי. מי שעמד על הקווים ומה שהיה לא מעניין אותי בכלל. יש לי גביע יום שלישי ומחנה יהודה יום שישי זה מה שמעניין. אני מכבד מאד את סרגו חוואל ומה שיש לי להגיד אגיד לו בארבע עניים ולא בתקשורת. שבוע טוב״.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד (אבי 18-09-2022, 11:43)
    כמה אתה יכול להיות מגעיל למאמן..הבעיה לא אתה..המאמנים שבאים לעבוד איתך
  2. בחיים לא יעלה (לא יעלה 18-09-2022, 14:37)
    בלי מאמן סמכותי לא תעלה ליגה
  3. אוהד רמת גן (אבי 18-09-2022, 14:41)
    היה הזוי ביום שישי מטורף הרגב הזה נשאר עם בלם אחד הוציא שתיי מגינים ובלם ונשאר בלם אחד וכולם חלוצים וניצח חחחחחחחח הבנאדם לא רואה בעניים פשוט אני בהלם
  4. חחח תגידו מה שתגידו יצא מלך..מה היה עוזר תיקו או הפסד עדיף או לנצח או להפסיד בגדול.. (דני 18-09-2022, 15:34)