גביע המדינה: ניצחונות להפועל אזור,נורדיה ומ.כ ירושלים. אחי ריינה הודחה

עונת המשחקים בליגות הנמוכות יצרה לדרך במסגרת סיבוב ה' בגביע המדינה. הפועל אזור חזרה עם ניצחון במשחק החוץ מול בית דגן. אהוד כחילה רשם ניצחון בכורה כמאמן נורדיה על הפועל אשדוד. הנציגה השנייה מהבירה ניצחה את בני לוד. הפתעת הסיבוב מגיעה מפרדס חנה. הקבוצה המקומית ניצחה את אחי ריינה המועמדת לעלייה לליגה א' העונה.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 31-08-2022
  • 07:17

משחקי סיבוב ה' במסגרת גביע המדינה בליגות הנמוכות החלו אמש ( שלישי). במוקד המשחקים אירחה עירוני בית דגן את הפועל אזור. שתי הקבוצות ישחקו העונה בליגה ב' דרום א' מכוונות לעבר כרטיס העלייה ציפו לפתוח בניצחון את עונת המשחקים וכרטיס עלייה לשלב הבא. האורחים עלו ליתרון ראשון במשחק משער של גיל גילקרוב. המקומיים חזרו למשחק משער של זיו קואז, 1:1. אלא שהאורחים מאזור הגיעו נחושים למשחק במטרה לנצח, נהנו מצמד שערים של עמי נייחסי, 3:1 בסיום להפועל אזור שרושמת ניצחון בכורה לעונת המשחקים ועלייה לשלב הבא. 

 

שחקני נורדיה ירושלים, פותחים את עונת המשחקים בניצחון על הפועל אשדוד בגביע המדינה. צילום: גיא צמח

 

בירושלים אירחה בית"ר נורדיה ירושלים היורדת בסיום העונה שעברה מליגה א' דרום את העולה החדשה לליגה, הפועל אשדוד. שחקניו של אהוד כחילה הרשימו על כר הדשא. ירין הילל בצמד שערים ושער נוסף של בר בן עמי מול שער מצמק של טל שטרית העניקו לשחקני נורדיה ניצחון ראשון לעונת המשחקים וכרטיס עלייה לשלב הבא. הנציגה השנייה מהבירה, מ.כ ירושלים אף היא מצטרפת לנורדיה ירושלים בסיבוב הבא לאחר ניצחון 2:6 על בני לוד לאחר הארכה. בסיום 90 דקות 2:2. שחקניו של עמית ברבש הציגו משחק התקפי נהדר על כר הדשא בהר חומה, דור מלכה, יקיר ברוכיאן,נמרוד שמש,נאור אסרף ושער עצמי כבשו לזכות מ.כ ירושלים.

 

בלוד, הפועל המקומית "נתנה" הצגה ענקית מול בית"ר פ"ת כשהביסה אותה 1-5. חניכיו של אופיר רגב דרסו את שחקניו של דודו שרון משערים של ערן זגר, גיא סלוצקי, פיני מתנה, ניתאי פז ואבי עגמי  . לוד מוכיחה לכל הליגה את היכולות שלה וללא ספק סיפקה הצהרה ראשונה שהמטרה שלה העונה היא לעלות לליגה א. 

 

שחקני לוד דורסים את פ"ת והולכים להודות לקהל. צילום: יח"צ

 

בצפון, הפועל בית שאן תחת הדרכתו של שאול דה צ'וקרל הרשימה שהביסה את הפועל סנדלה/גלבוע בתוצאה 1:7 כבשו לבית שאן: אייל ברזני, שלי כנפו, שליו אובניש, אוראל יהודה, אדיר דיין,מור קקון ודור פרץ מול שער מצמק של סנדלה/גלבוע. הפתעת הסיבוב הגיעה דווקא מהמגרש בפרדס חנה. מ.ס פרדס חנה/כרכור אירחה את אחי ריינה אחת הקבוצות המועמדות לעלות בסיום העונה לליגה א'. על כר הדשא שחקני פרדס חנה הוכיחו לב ונשמה משחק תפקיד בכדורגל על פניי כסף לניצחון 1:2. עוז אהרון ואסף אטיאס כבשו לפרדס חנה מול שער מצמק של מועמר קראקרה.

 

תוצאות נוספות במסגרת סיבוב ה':

מכבי עירוני נתיבות-מכבי רמלה 1:2.

 

בית"ר ר"ג-הפועל גני תקווה 1:5.

 

מכבי עמישב פ"ת-הכח עמידר רמת גן 1-4. לעמישב כבשו ליאור יהודאי צמד, ינאי דרעי וג'רפי.

 

מכבי קריית מלאכי-הפועל עירוני גדרה 2:4.

 

בית"ר נהריה-הפועל רובי שפירא חיפה 0:1.

 

איחוד  בני בקה-איחוד כפר קרע 4:0.

 

הפועל כרמיאל-מ.כ שפרעם 1:2.

שחקני מ.ס פרדס חנה/כרכור,רשומים על הפתעת סיבוב ה' בגביע המדינה. צילום: שרון קודיש

הוסף תגובה
תגובות
  1. אף קבוצה לא תעבור את הפועל לוד (ברק 31-08-2022, 10:57)
  2. ריינה קיבלתם את מה שמגיע לכם תשלמו קודם חובות משנה שעברה (דוד 31-08-2022, 12:10)
  3. רגב כולם יודעים מאיפה הכסף אתה מקבל בסוף האמת תצא לאור (רמלאי 31-08-2022, 12:45)
  4. אזור יש עליכם קללה (הקברן 31-08-2022, 15:03)
    הפועל אזור חרטה בסוף ישארו בליגה ב אתם תראו