משה אסולין: "אנחנו רוצים להצליח ולהביא את הקבוצה כמה שיותר למעלה"

קפטן מ.ס דימונה פותח עונה עשירית בקבוצה. אסולין שהפך לסמל במועדון מהדרום, שיחק במהלך הקריירה בליגת העל בהפועל באר שבע, בהפועל כפר סבא ובהפועל אשקלון בליגה הלאומית אך לבסוף חזר לבית בדימונה. אסולין: ""יש למ.ס דימונה מה שאין לאף אחד, זה תנאים לא פחות טובים מליגה לאומית ומקבוצות בליגת העל"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 18-08-2022
  • 09:42

מ.ס דימונה ממשיכה באימוניה לקראת פתיחת עונת המשחקים בליגה א' דרום ומשחק גביע המדינה. הקבוצה שינתה פניה הקיץ הן בצוות המקצועי וסגל השחקנים במטרה להיאבק בחלק העליון של הטבלה. משה אסולין, קפטן הקבוצה ומי שנחשב לסמל במועדון יפתח עונה עשירית בקבוצה.  אסולין הרשם עלייה במדי הקבוצה מליגה ב' לליגה א', התייחס לקראת פתיחת עונת המשחקים ואמר: "כמו כל שנה מתחילים מחדש, קבוצה חדשה התרגשות חדשה חוזרים לעשות את מה שאנחנו אוהבים. שמח שאני ממשיך במקום שאני מחובר אליו, זה העיר שלי זה הקבוצה שחשובה לי שתצליח. אני מקווה שתהיה עונה טובה ושמחה בעזרת ה' ושנגשים את המטרות שלנו".

 

 בעונה שעברה המטרה היתה להעפיל למשחקי הפלייאוף. מה היה חסר לדימונה ?

 

"הייתה קבוצה טובה אבל היינו לא יציבים. כל פעם זה היה מפסידים, מנצחים שוב פעם. היה המון עליות וירידות, מתי שהיינו צריכים לבוא ולהמשיך את המומנטום נפלנו שם".

 

ליגה א' דרום ידועה כאחת הליגות הקשות. קבוצות רבות משקיעות משאבים ותקציבים גבוהים במטרה לעלות ליגה. יש למ.ס דימונה את הכלים להתמודד על כרטיס העלייה ?

 

"יש למ.ס דימונה מה שאין לאף אחד, זה תנאים לא פחות טובים מליגה לאומית ומקבוצות בליגת העל. אנחנו כל שנה באים וצריכים לבוא ובלי להתבייש, כן אנחנו רוצים להצליח ולהביא את הקבוצה כמה שיותר למעלה. ברור שאנחנו נתמודד על הכל ונבוא כל משחק במטרה לנצח, אני באמת חושב אם כל התנאים שיש פה החובה היא עלינו השחקנים לבוא לדבר במגרש ולתת את כולנו בשביל הקבוצה".

 

 

רומן זולו, יוביל על הקווים העונה את מ.ס דימונה. צילום: דוברות מ.ס דימונה

 

העונה הקבוצה שינתה פניה הקיץ, הן בצוות המקצועי וסגל השחקנים. לאן מכוונים העונה בדימונה ?

 

"כן השנה יש סגל חדש עם צוות אימון חדש, אנחנו בשלבים של היכרות, שאיך אנחנו מתאימים את עצמנו למערכת ולמועדון ואיך הקבוצה מתאימה את עצמה לשחקנים. באו שחקנים צעירים שאנחנו נצטרך לתת להם מהניסיון שלנו, אני בטוח שהחיבור בחדר הלבשה ובמגרש יהיה מצויין כי באו באמת שחקנים ואנשי מקצוע שנטו לטובת המעודון וההצלחה שלו".

 

בשנים האחרונות קהל אוהדי הקבוצה נעדר מהיציעים. מה המסר שלך לקהל אוהדי ותושבי העיר דימונה ?

 

"אני בטוח שהקהל יבוא השנה כמה שיותר, ההבטחה שלנו כשחקנים וכאנשים ששייכים למועדון לתת את כולנו בשביל הקבוצה, בשביל העיר. אני בטוח כל עוד אנחנו נעשה את העבודה הם יבואו בהמוניהם למשחקים שלנו, כמו שבאו 2000 ו3000 אלף בליגה ב' אין סיבה שבליגה א' יבואו.  אני אשמח מאוד שיבואו לעודד ולעזור לנו לנצח, קהל זה מה שעושה לשחקן להיות יותר טוב ולתת מעצמו יותר אז ייאלה מ.ס דימונה

 

משה אסולין, הסמל של מ.ס דימונה. צילום: אורי גבאי

הוסף תגובה
תגובות
  1. משה שחקן נשמה (אלי 18-08-2022, 15:26)
    אין על משה אוהבים אותך ובהצלחה לך ולקבוצה
  2. מגיב (נתן 19-08-2022, 13:25)
    איך אתם רוצים שהקהל יבוא ישבים שמה אנשים בושה וחרפה ועוד מקבלים משכורת שזה הדבר היחיד שמענין אותם
  3. מס דימונה (טייב יוסי 21-08-2022, 09:37)
    משה למה סילקו את ההנהלה של שריקי ובן שמחון שהעלו את הקבוצה מליגה ב לליגה א.מאז שהם לא נמצאים המועדון מדשדש ודורך במקום