אימון: 2:0 לצעירי טייבה על הפועל כפר שלם

שחקניו של יגאל אנטבי ממשיכים בהכנות לעונת המשחקים בניצחון על היריבה מליגה א' דרום, הפועל כפר שלם. אסי גומה: "אנחנו עדיין לא איפה שאנחנו רוצים להיות ומרגישים את זה גם"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 05-08-2022
  • 09:35

עונת המשחקים בליגה א' צפון תפתח בחודש ספטמבר, קבוצות הליגה ממשיכות בהכנות לקראת עונת המשחקים. צעירי טייבה התארחה אמש (חמישי) אצל הפועל כפר שלם ליגה א' דרום למשחק אימון. שתי הקבוצות שחזרו את גמר פלייאוף ליגה א' בעונה שעברה בו ניצחה הפועל כפפר שלם. על כר הדשא, המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה ששחקני שתי הקבוצות אינם הגיעו למצבים מול השערים.

 

במחצית השנייה, שני המאמנים ביצעו חילופים דבר שהכניס רוח חדשה על כר הדשא בקרב שחקני שתי הקבוצות. כפר שלם החלה ליזום ולהגיע למצבים מול שערה של טייבה ונעצרה ביכולת מצוינת של אסף רז. לקראת הסיום, טייבה עלתה ליתרון ראשון במשחק. חליל פריג עם מסירת עומק לטל איילה, איילה בנגיעה הוציא רוחב לרייק יאסין שמקרוב כובש, 1:0 טייבה. בדקות בסיום שער עצמי של כפר שלם חתם את התוצאה, 2:0 לצעירי טייבה הרושמת ניצחון שני בשבוע. ביום שני ניצחה צעירי טייבה בתוצאה 2:1 את עירוני בית דגן מליגה ב' דרום א'.

 

אסף רז, הצטיין בשערה של צעירי טייבה. צילום: אמיר חאג יחיא

 

חלוץ הקבוצה, אסי גומה אמר בסיום המשחק: "ניסוי כלים ראשון נגד בית דגן היינו פחות טובים, היום נגד כפר שלם כבר ראינו שיפור היו דברים טובים אבל יש עוד הרבה מה לשפר ולעבוד בסך הכל אנחנו מרוצים".

 

משחק אימון שני בו הקבוצה הפעם מול קבוצה מליגה א'. על כר הדשא הקבוצה הציגה משחק טוב, נראה היה חסר חדות בחלק ההתקפי.

"כן, היו הרבה דברים טובים והיו הרבה דברים שצריך לשפר, כמו למשל ההחלטות בחלק הקדמי והחדות שלנו. אנחנו עדיין לא איפה שאנחנו רוצים להיות ומרגישים את זה גם, אבל בסדר סך הכל שבועים מתחילת העונה אנחנו עובדים בקצב ממש גבוה. זה בסה"כ הכל עד עכשיו בסדר גמור, כמובן יש עוד הרבה עבודה לקראת עונה קשה וארוכה".

שחקני צעירי טייבה, ממשיכים במלוא המרץ לעונת המשחקים. צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות