קבוצה ביום: הפועל הרצליה

אתר גולר ממשיך עם הפרויקט לקראת העונה הקרובה והפעם: הפועל הרצליה שעברה למחוז הדרומי לאחר עשור בליגה א צפון. הקבוצה שהיתה רגילה כל עונה להתמודד בחלק העליון של הטבלה בצפון מגיעה למחוז דרון החזק ויהיה מעניין לראות אותה משתלבת. בנודיס: "רוצים צמרת גבוהה" אתר גולר מעריך שאם יגיעו לפלייאוף העליון הם יכולים להיות מרוצים...

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-08-2022
  • 15:06

הפועל הרצליה נחשב למועדון מהגדולים ומהמצליחים בליגה א צפון, מועדון שהביא צעירים והיה מציג כדורגל מהטוב בליגה בליגה א צפון. העונה ההתאחדות העבירה אותם לליגה א דרום, לליגה שהכדורגל טוב יותר והמגרשים הרבה יותר טובים וכך גם הכדורגל ויהיה מעניין האם המועדון החזק מהצפון ישתלב בצמרת ליגה א דרום. 

 

שחקני קבוצה שממשיכים עונה נוספת במועדון:

ליאור פזטל 
תמיר חיימוביץ  
איתי קצב
אנץ קולוצאקו 
אמיר אבלאס
רוסלן קוזנצוב
יהב חיו חמו
עמית יעקב
רז פלברג
רועי רוזנברג

 

שחקני הפועל הרצליה. צילום: דן יידוב

 

הצטרפו נכון להיום (המועדון עדיין מחפש חיזוקים)
זיו שלימק, מגן שמאל, מהפועל איכסאל
שלו סומורלו מגן ימין מעירוני דימונה
תומר בנבניסתי קשר, מהפועל כפר שלם
ירין מוגרבי קשר כנף משמשון ת"א.

 

שחקנים  שעזבו:
אלירן מילשטיין לטבריה 
אדיר רוטשטיין  לראשל"צ 
ועוד מספר שחקנים צעירים שעזבו הרוב כדי לקבל דקות משחק ולחזור טובים יותר.

 

תקציב צפוי לפי הערכה של האתר: התקציב הוא בסביבות 1.2 מיליון ש"ח ברוטו לשחקנים כאשר תקציב כללי לבוגרים הוא סביב מיליון שקל. 

 

ארז בנודיס. מהמאמנים הטובים שיש בליגה א דרום. מאמן מוערך שמאמין בכדורגל חיובי. צילום: מאור אלקסלסי

 

דברי המאמן, ארז בנודיס: ״העונה המטרות של הפ הרצליה לשחק כדורגל חיובי להנות מהמשחק לקדם כמה שיותר שחקנים צעירים וכמובן לאחר שנים בליגה א צפון עברנו לליגה א דרום שם אנו רוצים להתברג בחלק העליון של הטבלה. המטרות ברורות לנו והן: 1.לשחק כדורגל חיובי בכל מגרש 2. לקדם כמה שיותר שחקנים צעירים  3. כמובן שלהתברג בחלק העליון של הטבלה.  לגבי מטרות שלנו זה עדין מוקדם לראות ולקבוע לאן נגיע צריך לסגור את סגל השחקנים ולחבר את הקבוצה ואז נראה לאן פנינו מועדות״.

 

הערכת אתר גולר: הפועל הרצליה היתה חברה קבועה בצמרת ליגה א צפון, תמיד הציגה קבוצה צעירה ומוכשרת והאמת תמיד הציגו כדורגל שמתאים לליגה א דרום. העונה העבירו אותם מליגה א צפון לליגה א דרום והקבוצה כבר צריכה להתמודד מול קבוצות ברמה שלה, ברמת הכישרון שלה והאמת הרצליה נהנתה מהריחוק מקבוצות הצפון שכן רוב הקבוצות היו בצפון הרחוק ולכן הרבה קבוצות היו מפסידות את הנקודות בצומת נתניה מה שבדרום לא יתן להם יתרון. הרצליה עם מאמן כמו ארז בנודיס שנחשב לאחד המאמנים הבכירים בליגה א דרום הוא יודע מה צריך ואיזה התאמות צריך כדי לעבור את העונה הקרובה. הערכה שלנו הקבוצה יכולה להתמודד על מקום בפלייאוף אבל לא מעבר שכן מעבר תהיה הפתעה גדולה. הערכת מיקום: 5-8

קהל הפועל הרצליה. יהיה מעניין לראות אותם האם יתברגו בפלייאוף העליון לאחר שנים בליגה א צפון. צילום:

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל הרצליה (אוהד הקבוצה 08-08-2022, 07:35)
    הקבוצה חייבת לחזק את הצד ההתקפי מבחינה הגנתית במידה ולא יחולו שינויים מהסגל של שנה שעברה אנחנו מסודרים יש לנו את 2 הבלמים הטובים בליגה ומגן ימין מצויין .