איתי קצב, תומר בנבנישתי וירין מוגרבי חתמו בהפועל הרצליה

קשרה המצויין של הפועל הרצליה איתי קצב חתם לעונה נוספת במועדון. איתי נחשב מהקשרים הטובים בליגה ובהרצליה בטוחים שהוא יעזור להם לעמוד במטרה שלהם. תומר בנבנישתי וירין מוגרבי מצטרפים לקבוצה של בנודיס. קצב: "הפועל הרצליה זה אחד המועדונים הטובים והמסודרים ביותר בליגה א בשני המחוזות, אני שמח להמשיך פה לעונה נוספת".

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-07-2022
  • 16:11

הפועל הרצליה ממשיכה בהכנות לקראת עונת המשחקים בליגה א' דרום ומודעה אחר הצהריים על החתמתו של הקשר איתי קצב. האחרון, היה מהמצטיינים בעונה שעברה בקבוצה עימה העפיל למשחקי הפלייאוף. בתוך כך, תומר בנבנישתי קשר הפועל כפר שלם בעונה שעברה וירין מוגרבי, חלוץ שמשון תל אביב בעונה שעברה מצטרפים לקבוצה של ארז בנודיס המצהירה כוונות לקראת עונת המשחקים בליגה א' דרום.

 

 

איתי קצב תגובה: "הפועל הרצליה זה אחד המועדונים הטובים והמסודרים ביותר בליגה א בשני המחוזות, אני שמח להמשיך פה לעונה נוספת ובטוח שנעשה עונה טובה במחוז הדרומי יחד עם ארז שהוא מאמן מצויין שנותן לי את כל הדרך להצליח".

 


מאמן הרצליה ,ארז בנודיס: "קצב קשר בין הטובים בליגה שחקן מוכשר שעובד קשה ורעב להצליח אני בטוח שקצב יעזור לנו להיות קבוצה חזקה במחוז הדרומי".

איתי קצב וניר שטרית מנכ"ל המועדון מיד לאחר החתימה על החוזה.

הוסף תגובה
תגובות