עדן אלדבח חתם כמאמן מכבי 'דודו' קריית גת

מאמן מכבי עירוני שדרות בעונה שעברה, עדן אלדבח חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה מליגה ג' דרום. אלדבח: "הציגו לי מה המטרות שלהם, זה נתן לי סופר מוטיבציה ואתגר לבוא ולעלות את קריית גת ליגה".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 20-07-2022
  • 06:40

מכבי 'דודו' קריית גת חוזרת לחיים. המועדון שהודיע על הפסקת פעילות לפני שנתיים ישחק בליגה ג' דרום לעונת המשחקים 22/23. עדן אלדבח, מאמן מכבי עירוני שדרות בעונה שעברה מונה כמאמן הקבוצה. אלדבח הוביל בהצלחה בעונה שעברה את מכבי עירוני שדרות למסע הישארות יוצא דופן בליגה ב' חוזר לקדנצייה שנייה בקבוצה בה אימן לפני שנתיים. האחרון, זוכה להערכה רבה בקרב חברי ההנהלה בראשם משה סבג ואילן קנפו. בימים הקרובים יחל המאמן בבניית סגל הקבוצה לקראת עונת המשחקים.

 

עדן אלדבח, אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד לחזור הביתה למכבי 'דודו' קריית גת. אחרי שנה מאוד מוצלחת בשדרות בליגה ב' שהתחברתי מאוד לאנשים והמועדון זה הזמן להגיד להם תודה על הבמה. יוצא לדרך חדשה עם פרויקט מעניין כאשר אילן קנפו ומשה סבג הציגו לי מה המטרות שלהם זה נתן לי סופר מוטיבציה ואתגר לבוא ולעלות את קריית גת ליגה, חד משמעית".

 

אחרי ההצלחה בעונה שעברה במכבי עירוני שדרות, אתר חוזר לקנציה נוספת במכבי 'דודו' קריית גת. מה הוביל לרדת לאמן בליגה ג' ?

 

"ישבתי עם אילן קנפו ומשה סבג שהם אנשי הכדורגל בעיר שאצלהם התפחתי כמאמן. ישבנו כמה פעמים, ראיתי את הרעב שלהם להרים את הקבוצה ולהצליח איתה, זה שנכע אותי מאוד, למרות שהיו לי כמה הצעות מקבוצות מליגה ב'. הם נתנו לי יד חופשית לעבוד כמו תמיד עם גיבוי כדי להצליח לעלות ליגה".

עדן אלדבח, חוזר לעמוד על הקווים במכבי 'דודו' קריית גת. צילום: ולדי מוסייב

הוסף תגובה
תגובות
  1. הצגה (Old school 20-07-2022, 13:40)
    משחקים לאנשים ברגשות.כל שנה פותחים וסוגרים, יודעים שלקרית גת אין ספורט בעיר, עושים הצגה לפני הבחירות. מוסיפים שם של דודו לשם המועדון, תתביישו לכם. אתם לא שווים את הנעליים שלו(ז"ל). מכבי "קומבינה" קרית גת.
  2. למגיב 1 (אחד שיודע 20-07-2022, 18:08)
    די ברור שאתה חלק מביתר קריית גת הג'וב והמשכורת שלך בסכנה ומשם מגיע הכאב שלך על החזרה של מכבי. לגבי הצגה לפני בחירות לפני שנתיים שהקבוצה קמה גם אז אמרת שזה הצגה לפני בחירות?
  3. מאמן מוכשר להוריד את הכובע שחזר (איציק א 20-07-2022, 20:43)
    קיבלנו מתנה משמיים שחזר אלינו מאמן כזה אני אומר לכם אחרי מה שעשה בשדרות צריך להוריד בפניו את הכובע ! שאפו !
  4. שוער (דוד אוחיון 29-12-2022, 14:37)
    תגיד לי עדן יחתיכת טיפה דפוק בלי מוח אוטיזם משחק לי אותה ולדימיר איביץ' מה הקשר בינך לבין שלומי משה מה אתה דוחף את העדה הדפוקה של עצמך אליי אה... את מכירה אותי בכלל רק שתדע לך הפסד הנקי שוער לא מהעולם הזה עכשיו תיחנק הפסדתה אותי גם אם תתחנן על הברכיים לבוא אליך תחלום עכשיו רוצים אותי בפועל עכו תמות עכשיו יחד עם שי שוער עמלק יאללה יאללה
  5. כדורגל (יוגב קלנדרוב 02-01-2023, 19:52)
    עדן אתה לא מאמן אתה לא מגיע לרמה של הביצים שלי אתה יודע למה אני אגיד לך למה אם אתה דוחף את האף העקום שלך כלפי גולן אם שלומי משה זה ממש לא מקצועי אבל ממש לא לך תחפש את עצמך באומן באוקראינה תחזק את האופי שלך יטמבל אתה ושלומי משה ביחד תדחפו אצבעות לתחת של אחד לשני פדחן אתה בעצמך טיפש....