"שחקנים התקדמו אצלי - וכמו כל עונה אנחנו בונים כמעט קבוצה חדשה"

מאמנה של בקעת הירדן, חנן אזולאי, התבטא לראשונה לקראת פתיחת האימונים של הקבוצה ביום רביעי. חנן התייחס לבניית הסגל כשאמר: "אני מחפש שחקנים צעירים שרוצים לעבוד ולהתקדם, לא שחקנים שישר שואלים כמה כסף תביא לי". ראיון עם אחד המאמנים הרציניים והמובילים שיש לנו בליגות. חיים יוסף הצטרף.

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-07-2022
  • 11:32

חנן אזולאי מאמן את בקעת הירדן בשנים האחרונות. כל עונה הוא בונה קבוצה חדשה, חזקה ומוכשרת שמשחקת כדורגל יפה ובסיום העונה השחקנים לרוב עוזבים ומתקדמים ואז הוא צריך לבנות קבוצה חדשה. וכך גם העונה לאחר שחלק מהשחקנים המובילים אצלו עזבו לקבוצות מליגות בכירות יותר.

 

ביום רביעי הקרוב יפתחו בבקעת הירדן את האימונים לקראת העונה החדשה ושאלנו את המאמן חנן אזולאי איך תראה קבוצתו בעונה הבאה והוא ענה: "הרבה שחקנים ממשיכים לליגות הגבוהות יותר ולקבוצות טובות יותר - וכמו כל עונה אנחנו בונים קבוצה חדשה. באים חבר'ה צעירים שרוצים ללמוד, רוצים להתקדם שהכסף פחות חשוב להם. מגיעים לבקעה, עושים עונה יפה ומתקדמים הלאה - וכמו כל עונה צריך לבנות קבוצה חזקה שתתמודד בליגה א".

 

איך אתה עושה את זה? מה הסוד שלך איך אתה מביא שחקנים צעירים ומכשיר אותם הלאה?

 "אני כל החיים שלי עבדתי במחלקות נוער ואני מתמחה להכשיר שחקנים לרמות הגבוהות. האימון שלי זה לא לתוצאה אלא לשפר יכולות של השחקנים. נכון שאין יציבות בשחקנים צעירים אבל יש סיפוק לקחת שחקן צעיר ולשפר אותו, ואני לא רוצה ולא אוהב את השחקנים העייפים שרוצים רק כסף. ולכן כל עונה אנחנו בונים קבוצה חדשה ותמיד ההתחלה שלנו בעייתית עד שמתרגלים לאימונים שלי ולשיטות משחק שלי וזה לוקח זמן, אבל כמו כל עונה אנחנו נעמיד קבוצה שתשחק כדורגל ותרוץ הרבה על המגרש".

 

מה לגבי חיזוק? יש שחקנים שצפויים לחתום?

 "לגבי חיזוק מחפשים שחקנים שרוצים להגיע אלינו שרוצים להתקדם ולא שחקן שישר שואל כמה אתם משלמים לי אלה לרוב לא מוצאים את המקום אצלי. יש שחקנים שזה בסדר שמבקשים והוכיחו את עצמם וזה בסדר ואין לי בעיה עם זה, אבל לא ימצאו אצלי מקום".

 

מה אתה מציע לשחקן הצעיר ששוקל להגיע אלייך?

 "אני מציע אימונים נכונים, השקעה בשחקנים ולא כמו המאמנים שמוציאים מהיוטיוב אימונים ומנסים ללמד את השחקנים. אני חושב שזה אימונים יפים אבל השאלה אם זה מה שמתאים לאותו שחקן כדי להשתפר ולהתקדם והכל בסדר כי כל אימון מקבלים משהו השאלה אם זה מתאים לשחקן של הקבוצה".

 

שיהיה בהצלחה ביום רביעי.

חנן אזולאי, האם הוא תחנה בדרך לליגות הבכירות? צילום איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות