"כל החובות שולמו, יש מו"מ עם ספונסר גדול"

כך אמר דורון ממן מאמנה של עירוני כסייפה, שהשאיר את הקבוצה בצורה הירואית אשתקד וצפוי לפתוח את העונה הבאה בקבוצה: "כל הכבוד לבעל הבית עדנאן ששילם את כל החובות של אשתקד, זה לא מובן מאליו". לגבי העונה הבאה: "יש מו"מ רציני עם ספונסר גדול, מקווים שיצא לפועל. בכל מקרה האימונים יתחילו באמצע שבוע הבא"

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-07-2022
  • 12:14

דורון ממן הגיע באמצע העונה שעברה לעירוני כסייפה, כשכולם היו בטוחים שהמועדון יירד ליגה. דורון, עם חיזוק מינימלי, עשה את אחד הקסמים שלו והשאיר את הקבוצה בליגה. כעת, הוא מסכם את העונה וגם נושא עיניו כבר אל עבר העונה הבאה, בה הוא מקווה שלכסייפה תהיה קבוצה הרבה יותר טובות, עם שאיפות אחרות לגמרי.

 

איך נסגרת העונה שעברה מבחינת חובות? יש עדיין חובות לקבוצה כחפי שחקנים או צוות אימון?
"ממש לא. כולם כולל הצוות המקצועי וכולל כל השחקנים קיבלו את כל הכסף שלהם עד השקל האחרון. כולל מענקי הישארות. וזה לא משהו שמובן מאליו. הכל עבר בהעברה ישירות לבנק לפני מספר ימים. וכל הכבוד לבעל הבית עדנאן אל אמור שסיים את העונה מבחינת תשלומים בצורה הכי טובה שיש ואני שומע על הרבה קבוצות מהליגה שלנו שחייבים כספים רבים כולל כאלה שלא יכולים להירשם עונה הבאה. והפנים לעונה הבאה".

 

מה קורה בעונה הבאה מבחינת הסגל? יהיה כסף להחתים שחקנים בכירים?
"אני הבנתי שיש מו"מ בין הבעלים עדנאן לספונסר מאוד רציני שצפוי להגיע שמאד רוצה להגיע לקבוצה. ואני מקווה שזה ייסגר בימים הקרובים שנוכל להתחיל את ההכנות לעונה הבאה". 

 

מה הצפי לאימון פתיחת עונה?
"אני צופה שבשבוע הבא ביום ראשון ה-24.7 נעשה אימון בכורה ובע"ה נצא לעונה טובה"

דורון ממן, יוביל את כסייפה לצמרת? ימים יגידו...צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. עדיין יש חובות (דוד 17-07-2022, 20:20)
    שקר, שחקנים לא קיבלו את כל הכסף
  2. להוריד ליגה (מושחתים 18-07-2022, 14:58)
    ידוע שהם משקרים בכוונה, עדיין חייבים להרבה שחקנים, עלק יגיע ספונסר, איפוא ההתאחדות שחייבת להתערב ולתת עוד שבוע לתשלום החובות ואם לא, הורדת ליגה. לשחקנים מציע לתבוע מהר דרך עורך דין שיחייב את הקבוצה ואם לא להעניש בהורדת ליגה
  3. מאוד מקבה שזה נכון ושמיח בשל כך (سليم סלים 23-07-2022, 12:31)
    מגיע לאנו קבוצה חזקה