לקראת פתיחת העונה ה-26 שלו בהפועל מחנה יהודה: אביעד זרביב בראיון

אביעד זרביב הוא אחד הסיפורים הגדולים של הליגות הנמוכות. בגיל 44, זרביב יפתח בקרוב את עונה מספר 26 שלו בהפועל מחנה יהודה. בראיון הוא מספר על המטרות לעונה הקרובה, מה גורם לו להמשיך לשחק, ועל שיתוף הפעולה עם המאמן החדש איתו הוא שיחק.

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-07-2022
  • 13:55

אביעד זרביב, שחקנה של מחנה יהודה שמשחק כבר מעל לחמש עשרה שנה בליגה ב', יפתח בעונה הקרובה את העונה ה-26 שלו במועדון הקטן.  השחקן בן ה-44 מונה  להיות עוזר מאמן שחקן תחת שרביטו של גארי שפורי, איתו הוא שיחק בעבר.

 

פתחת עונה מספר 26 בבוגרים במחנה יהודה.  ספר איך ההרגשה?

"האמת, לפתוח את העונה השנה יהיה מאוד מרגש. חיכיתי מאוד לפתיחת האימונים, הרעב והחשק למשחק, לדשא, לחברים, ולמועדון, תמיד זורם בי."

 

מה המטרות העונה? שלך ושל המועדון?

"העונה הקבוצה השתנתה מאוד, המון חברה צעירים וחדשים - קבוצה כמעט חדשה עם בסיס מאוד קטן של שחקנים ששיחקו שנה שעברה בקבוצה. אני חושב שמחנה יהודה זה מועדון של צמרת, עליתי עם הקבוצה לליגה א בשנת 2013 וזה תמיד מועדון ששואף גבוה. המטרה שלי העונה זה כמובן להיות בפלייאוף העליון, יש שחקנים מאוד מוכשרים בקבוצה, אני מאחל לגארי המון בהצלחה ואעשה הכל כעוזרו ויד ימינו להצליח עם קבוצה חדשה לחלוטין - דבר לא פשוט כלל".

 

מאמן אותך גארי שפורי, שחקן ששיחק איתך איך ההרגשה לשחק תחתיו?

"גארי הוא קודם כל בנאדם וזה מה שמאוד אהבתי אצלו , אף פעם לא הכרתי אותו באופן אישי , שיחקתי נגדו המון שנים ותמיד הוא היה אימת ההגנות , כשנפגשנו הכרתי אדם עם לב ענק עם מטרות מאוד ברורות. מאחל לשנינו שנבין אחד את השני עם המון סבלנות ויחד השמיים הם הגבול, כמובן גארי מאוד מעריך אותי, מבין יחד איתי את מגבלת הגיל שלי אך יחד עם זאת חושב שאני עדיין יכול לתרום לקבוצה ולמועדון, גם כשחקן אך קודם כל כאדם עם ניסיון עשיר בליגה הזו. מקווה לעזור לו בכל מה שיבקש".

 

איך אתה עדיין משחק בגיל 44? מה הסוד שלך?

"אני שומר על חיים מאוד ספורטיביים, גם מבחינת תזונה וגם מבחינת אימונים. אשתי היא מדריכת כושר, אז אנחנו עושים המון אימונים אישיים בבית וככה לאורך השנים אני שומר על כושר, אבל לפני הכל וזה לפי דעתי הסוד - אהבת המשחק".

 

מתי תפרוש? 

"אני אמשיך לשחק כל עוד הקדוש ברוך הוא שומר עלי ועל הגוף שלי וייתן לי את האפשרות לשחק. אשחק עד שאני ארגיש שאני כבר לא מצליח לתרום לקבוצה, כרגע עדיין קבוצות מדברות עלי ומזכירות את שמי באסיפות שלהם לפני משחק אז אני רגוע".

 

מילה לסיום
"מאחל לכולם בהצלחה. כמובן הגינות וספורטיביות ושהטוב ביותר יעלה ליגה".

אביעד זרביב, ממשיך לשחק

הוסף תגובה
תגובות
  1. אביעד זרביב ועוד 10 (האסיסטנט 23-07-2022, 14:55)
  2. אביעד זרביב (אלוני 23-07-2022, 15:46)
    אביעד שחקן נשמה שלא מייחס חשיבות לגילו תמיד נלחם ונע הכספית. נלחם על כל כדור לא מוותר תן לו את הריכוז ובקטנה יבקיעאת השער חוץ מלהיות שחקן הוא אדם גדול הלוואי ועוד קבוצות היו להם אביעד זרביב מאחל לו הצלחה ושתמיד יעלה בטירוף מתי שיקרא לו המאמן מעריץ אותו. ממני כותב הטור אלוני. האפסנאי
  3. נכס (גל 23-07-2022, 18:47)
    אביעד אתה נכס מכל הבחינות והגיל לא משחק אצלך תפקיד אתה תמיד תתן את ה200 אחוז שלך וגם בגילך שווה 10 שערים בעונה...... בהצלחה אח יקר
  4. בו אדם מיוחד (אחד שמכיר אותו 24-07-2022, 11:52)
    אביעד לפני שאתה שחקן אתה כל בן אדם , ובן אדם מיוחד . תמשך להינות ולאהוב את מה שאתה עושה עוד המון שנים איש יקר.
  5. עוד בימי הנוער במכבי נתניה הוא היה עילוי כשחקן וכאדם! (13.9 10-12-2022, 14:23)
    שהקב"ה ישמור אותו ועליו ויתן לו הצלחה בכל דבר שיעשה!