"המטרה לבנות קבוצה חזקה שתוכל לרוץ כמה שיותר גבוה"

כך אמר ארז בלפר מאמנה של בית"ר תל אביב בת ים, היורדת הטרייה לליגה א' דרום, שעדיין לא החלה בהכנות לעונה הקרובה מבחינת החתמת שחקנים. ארז בפלר, מאמן הקבוצה החדש שמונה במקום קרלוס גרסיה, שופך קצת אור על העתיד הלא ברור של הקבוצה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-07-2022
  • 12:19

אחרי ששימש בעבר כעוזר המאמן בבית”ר ת”א תחת עמיר תורג’מן, ארז בלפר חוזר לקבוצה, הפעם בתור המאמן הראשי. זאת לאחר שיו”ר הקבוצה, ליאור שחטר, החליט למנות לתפקיד מישהו שכבר מכיר את המערכת. בתור היורדת הטרייה לליגה א' דרום, הציפיות מהקבוצה הן להאבק בצמרת, אך בינתיים לא נעשה רכש ושיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב צפוי לספוג מכה קשה. ראיון עם מאמן הקבוצה, ארז בלפר.

 

מה בית"ר ת"א בת ים הולכת להיות העונה? 

"קבוצה צעירה תוססת שעובדת קשה ומשחקת כדורגל".

 

 הולכים להגיע שחקני חיזוק? איך הסגל יראה בעונה הקרובה?

"יגיעו שחקני חיזוק, אין לי ספק בכך. אלה יהיו שחקנים שיתאימו לרוח של הקבוצה, כאלה שעובדים, קצביים ויודעים לטפל בכדור. כרגע להגיד שמות אני לא יכול, מקווה מאוד שכבר בתחילת השבוע נוכל לפרסם שתי שחקנים שיחתמו".

 

שחקן צעיר שחושב לבוא אליכם או לקבוצות אחרות בליגה, מה אתה יכול להציע לו?

"מה שאני יכול להציע זה מעטפת מקצועית רחבה הכוללת אנליסט, מערכת ג'י פי אס, פסיכולוג ספורט, איצטדיון עם כל התנאים, חדר כושר ומועדון שחקנים. ביתר זה מועדון שחרט על דגלו בשנים האחרונות להריץ שחקנים צעירים וזה מה שיהיה גם השנה".

 

מה המטרות שלכם העונה?

"המטרה כרגע היא לבנות קבוצה שתוכל לרוץ כמה שיותר גבוה. המטרות כמובן יכולות להשתנות במהלך העונה".

 

עונות האחרונות רוב סגל הקבוצה מבוסס על מושאלים ממכבי תל אביב. מכבי תל אביב ישלחו את השחקנים הצעירים שלהם לליגה א'?

"נשתף פעולה מכבי ת"א, מן הסתם בהיקף קטן יותר. אבל אני בטוח שבסופו של דבר נוכל לצרף מס שחקנים משם. דרך אגב, יגיעו שחקנים שסיימו גיל נוער גם מקבוצות אחרות ואני בטוח שמי שיגיע לא יצטער על כך".

 

בלפר סיכם: "אני מתרגש לקראת העונה הקרובה. האתגר הוא גדול מאד אבל אני סמוך ובטוח ביכולות שלי ושל הצוות שיצטרף אליי, כרגע הצטרף אליי עופר קולטון כעוזר מאמן ובימים הקרובים נמלא את שאר הצוות".

 

בלפר: "יגיעו שחקני חיזוק" (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה מגרש יש לך ישקרן (ארז בלוף 15-07-2022, 13:45)
    אתה מחפש לשחק ברמלה בלוד אז איזה מגרש אתה מדבר? תפסיק להיות ארז בלוף לא בפורום אתם מתחננים למגרש אז איך תביא שחקנים אה נכון אמרת גי פי אס אז חפש מגרש שם אולי יתנו לך באחיסמך
  2. למספר 1 (וולמן 16-07-2022, 12:21)
    המגרש בבת ים לא מספיק טוב בשבילך?
  3. בית"ר תל אביב תצליח (דדי 16-07-2022, 21:23)
    קבוצה מצוינת עם הרבה נשמה, מי שיגיע ליתר תל אביב יגיע רחוק. מאמין שכמה שיותר מהר הקבוצה תחזור לליגה הלאומית