הפועל עכו מתעוררת: יונתן טפר חתם

תוכנית הרכש של הפועל עכו: כוכבי ליגה א'. אחרי שהחתימה בתחילת החודש את יהב אפריאט שכיכב במדי מ.ס טירה בעונה החולפת, הפועל עכו צירפה את יונתן טפר, אחד הכישרונות הגדולים של ליגה א' דרום שמגיע לקבוצה מהפועל מרמורק.

  • על ידי: אורי בן נון
  • 04-07-2022
  • 20:19

טפר בן ה-21, היה אחד מן התגליות הגדולות של ליגה א' דרום בעונה שעברה. היכולת הורסטילית ושבעת שערי הליגה של טפר הצעיר היו גורם מרכזים בהצלחה של מרמורק, שהעפילה לפלייאוף העלייה ללאומית. אחרי העונה המוצלחת, טפר עושה את ההתקדמות הצפוייה והעונה הבאה הוא ינסה לעזור לעכו להימנע ממאבקי התחתית. 

 

תוגבת השחקן: "שמחתי מאד לחתום במועדון הפועל עכו, מדובר במועדון עם תנאים ברמה הגבוהה ביותר עם אצטדיון מעולה, צוות מקצועי איכותי ומועדון שמנוהל באופן מסודר ומקצועי. כשחקן ששואף להתקדם ולהצליח מועדון כמו עכו מהווה מבחינתי אתגר מקצועי גדול להצליח באופן אישי ולסייע למועדון להצליח לעמוד במטרות הגבוהות שהוצבו על ידי הצוות המקצועי לקראת העונה הקרובה".

 

על העונה החולפת במרמורק: "אני יכול לומר שנהניתי בכל רגע. החל מהבית החם שקיבלנו אני וכל השחקנים מהיושב ראש ליאור חופי וכל הצוות המנהל, צוות מקצועי שנתן לנו כלים ברמה הגבוהה ביותר וקידם אותי באופן אישי ואת הקבוצה בצורה מדהימה. אני חייב בהזדמנות הזאת להודות לדוד מרטן המאמן ולצוות המקצועי ולכל חברי בקבוצה על עונה מדהימה שתישאר אצלי לעד בלב.

 

 


 

עכו מתעוררת (תמונה מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל עכו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש יורדת (עידו 04-07-2022, 21:47)
    לפי איך שאתם מתנהלים יש יורדת ראשונה