שחקן העבר שי שוקרון מתמודד בפריימריז

שי שוקרון, מי ששיחק בעבר בליגה א' ובליגה ב', מתמודד השנה בפריימריז הליכוד במחוז מועצות אזוריות. אחת המטרות כאיש ציבור: מגרש כדורגל סינטטי בכל שכונת מגורים. האיש של כולנו הולך להיות חבר כנסת? האם הוא ידאג לליגות הנמוכות? ללא ספק הוא מייצג אותנו נאמנה..

  • על ידי: מערכת 'גולר'
  • 05-07-2022
  • 09:07

מי אתה ואיך אתה קשור לכדורגל? 

"אני שי שוקרון, בן 44 ותושב עתלית, גדלתי במחלקת הנוער של מכבי חיפה מגיל 8 עד גיל 15 ובין לבין שיחקתי גם בהפועל חיפה. בגיל 15 עברתי למועדון כדורגל נוה יוסף , אני שיחקתי בעמדת הקשר ההתקפי והגענו להשגים מרשימים באותם ימים הייתי שחקן מאוד מוכשר, מאמן נבחרת הנערים בעבר, גיגי כהן ז"ל, שצפה בי באחד המשחקים אמר למאמן שלי שאני אחד הכשרונות הכי גדולים בארץ בתפקיד שלי ובגיל שלי, אך אני לא משקיע מספיק וזה בעוכרי. לאחר שסיימתי גיל נוער, התאמנתי בקבוצות מליגה א', ביניהם מכבי עוספייה, מכבי עפולה והפועל עכו. שיחקתי גם תקופה קצרה בליגה ב'".

 

שי שוקרון ודני דנון. חבר קרוב

מה התפקיד של הכדורגל בחייך היום? 

"אני מאוד אוהב כדורגל. היום אני כבר לא משחק, אבל עוקב באדיקות בעיקר אחרי כל מה שקורה בליגה שלנו וגם קצת בחו"ל. הכדורגל הישראלי הכי מעניין אותי, הרבה יותר מהכדורגל האנגלי או הספרדי למשל. יש שאומרים שפוליטיקה וספורט הולכים ביחד, אני מסכים לחלוטין אם האמירה זו וקל וחומר במקרה של הליכוד ובית"ר ירושלים. על אף שגדלתי בחיפה ושיחקתי במכבי חיפה אני אוהד את בית"ר ירושלים -הקבוצה של המדינה. לבית"ר יש אוהדים רבים בכל רחבי הארץ ואני אחד מהם".

 

מה צריך להשתנות בכדורגל שלנו?

"חשוב מאוד להשקיע במחלקות הנוער על מנת שיצאו לנו שחקנים טובים. אני שואף שכל ילד יוכל לשחק כדורגל על מגרש דשא סינטטי שנמצא במרחק קילומטר מהבית שלו. בתקופתי שיחקנו הרבה קט-רגל בשכונות - מה שהיום כמעט ולא קיים - ומשם יצאו הכישרונות הגדולים. אני חושב, ורבים בליכוד חושבים כמוני, שאני יכול להיות חבר כנסת טוב ולייצג בכבוד את הציבור. אני בן אדם ערכי ומוסרי שדואג תמיד לחלש. הנושא החברתי הקשה במדינתנו בוער בעצמותי ואני רוצה לתקן. כמובן שספורט בכלל וכדורגל בפרט עומדים בראש מעייני. אין לנו ארץ אחרת. אני מבטיח לא לאכזב".

 

שי שוקרון

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה אח יקר (מנחם 09-07-2022, 08:14)
    תצליח ידידי היקר אנחנו מאחוריך אני מהמרכז מבטיח לעזור לך בכל תחום צור איתי קשר ביי
  2. בחירות (עקיבא לב 13-07-2022, 11:17)
    שיהיה בהצלחה שי!
  3. תגובה (אבי צבי הדרומי 07-08-2022, 23:34)
    בהצלחה