וואליד דרוויש בדרך לליגת העל

וואליד דרוויש, קשרה הצעיר של הפועל כפ"ס שהציג יכולת טובה בעונה החולפת במדי הירוקים ובעונה שלפניה כששיחק בסקציה נס ציונה, הגיע לסיכום על שחרורו מכפ"ס בתמורה לפיצוי כספי . לאחר שסוכמו הפרטים והמהלך אושר, השחקן מעורר עניין רב בקרב קבוצות מליגת העל ובימים הקרובים הוא צפוי לשחתום באחת מהן. המועמדות הבולטות: מכבי ריינה ובני סכנין

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-07-2022
  • 19:03

כוכבה של הפועל כפ"ס בעונה החלופת - וליד דרוויש,  שוחרר הערב (ראשון) מקבוצתו לאחר שהסכים לשלם פיצוי כספי. השחקן המוכשר כבש 8 שערי ליגה בעונה האחרונה וכעת הוא מבוקש במספר קבוצות בליגת העל בינהן מכבי בני ריינה ובני סכנין. השחקן צפוי לחתום בקבוצה מליגת העל בימים הקרובים.  


נציגי השחקן סוכנות השחקנים D&A אורן דניאל בתגובה: " מודים להפועל כפ"ס על השנה המוצלחת, על ההבנה שלשחקן ביקוש בליגת העל ועל כך שלא עצרו את ההתקדמות של השחקן בדרך לליגת העל. עכשיו שהשחרור הגיע, הפרטים יסגרו בשעות הקרובות וכנראה שנוכל לברך על המוגמר".

 

דרוויש, ששיחק רק לפני שלוש עונות במדי מכבי צור שלום מליגה א' צפון, ישיחק בעונה הקרובה באצטדיונים הגדולים ביותר ויפגוש את השחקנים הכי טובים שיש לכדורגל הישראלי להציע.

וליד דרוויש וניצגו אורן דניאל (תמונה:מסוכנות השחקנים D&A)

הוסף תגובה
תגובות