בחרו: שחקן עונת 21/22 בליגה א' דרום

עונת 21/22 של ליגה א' דרום הייתה מופלאה. היו בה משחקים מרובי שערים, תחתית תחרותית, פלייאוף מרתק והכי חשוב, תחרות משולשת על המקום הראשון עד למחזור האחרון. כעת הגיע הזמן לבחור את שחקן העונה. קישור להצבעה מתוך הכתבה

  • על ידי: אורי בן נון
  • 03-06-2022
  • 08:14

בחירת השחקן המצטיין של ליגה א' דרום לעונת 21/22 היא קשה במיוחד, שכן זאת עונה שהתאפיינה בשלוש קבוצות שהראו דומיננטיות לכל אורכה ושחקנים רבים מקבוצות אלו הובילו אותן לכך ורשמו עונות מצויינות. אחרי שבחרנו עבורכם שישה מועמדים סופיים, בהם שלושה שחקני מכבי יפו, שני שחקני הפועל כפר שלם ושחקן אחד משמשון כפר קאסם, כעת הגיע הזמן של קוראי האתר לבחור. 

 

קישור להצבעה: ‏‎Goler‎‏ - פוסטים | Facebook

המועמדים:

 

ערן לוי - מכבי קביליו יפו 

אולי הרכש הנוצץ ביותר בהיסטוריה של מכבי יפו המחודשת. ערן לוי הבלתי נגמר הוכיח העונה כמו הוא חשוב על המגרש ומחוץ אליו. למרות שהיה פצוע בחלק מכובד מהעונה, הוא תרם 12 שערים ו-11 בישולים בכל המסגרות והיה מהאחראים הבולטים לעליית הקבוצה לליגה הלאומית.

 

אוהד קדוסי, יפרוש עם תואר שחקן העונה? צילום: דדי ברק

 

אוהד קדוסי - הפועל כפר שלם

18 שערים כבש אוהד קדוסי בעונת הפרישה שלו, מספר שכבר לא מרגש אף אחד כשמדברים על החלוץ הענק הזה. כדי להבין כמה קדוסי היה חשוב עבור כפר שלם העונה פשוט צריך להסתכל על משחק גמר הפלייאוף הדרומי מול כפר קאסם - כפר שלם ירדה למחצית בפיגור 3:0, קדוסי נכנס במחצית, כבש צמד מהיר והוביל את קבוצתו למהפך 4:3 באחד המשחקים הטובים שהיו בליגה א' בשנים האחרונות. 

 

אליאור סיידר - שמשון כפר קאסם

זאת הייתה העונה הראשונה של החלוץ בן ה-30 בליגה א' והוא הוכיח שיש סיבה לכך. מלך השערים של הליגה עם 20 כאלה היה נראה גדול על היריבות ברבים מהמשחקים והוא היה גורם מרכזי בעונה המרשימה של שמשון כפר קאסם. 
 

רונן פרץ - מכבי קביליו יפו 

רונן פרץ נבחר על ידי קוראי אתר 'גולר' לשחקן העונה של מכבי יפו ויש סיבה טובה לכך. אחרי שנתן את הכל בכל משחק והפך להיות אהוב האוהדים, רונן יפתח בקרוב את העונה השלישית שלו ברציפות במכבי יפו ואת העונה הראשונה שלו כשחקן בליגה הלאומית. 
 

ערן לוי, עולה ללאומית עם תואר שחקן העונה. צילום: איתן ידגר

 

איתי אלקסלסי - הפועל כפר שלם

הקשר שהגיע מהליגה הלאומית נתן את אחת מהעונות הדומיננטיות בקריירה הארוכה שלו. אלקסלסי היה המנוע בקישור של הכתומים שהיו קרובים משחק אחד מעלייה לליגה הלאומית אך נכשלו במשחק המבחן מול ראשון לציון - הקבוצה בה אלקסלסי שיחק במשך ארבע קדנציות שונות. 

 

איתי אלקסלסי, היה מצויין העונה. צילום: איתן ידגר

 

מתן בית יעקב - מכבי קביליו יפו 

עונת 21/22 של מתן בית יעקב מתחלקת לשניים. החלק הראשון הוא התקופה מתחילת העונה ועד ינואר, בה כבש 6 שערים בהפועל מרמורק והיה רחוק מלהזכיר את החלוץ הגדול שהוא. החלק השני הוא מהמעבר בחזרה ליפו ועד סיום העונה, בתקופה זו בית יעקב הוסיף עוד 8 שערים למאזן שלו, מצא כימיה נהדרת עם החלוץ שלידו דובב גבאי ונכנס באופן מושלם לנעליים הגדולות של ערן לוי כשזה היה פצוע. 

סקר שחקן העונה בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין מועמד משעריים? (פילוסוף לשעבר 03-06-2022, 14:38)
    בכל זאת הגיעו למקום השמיני המכובד רק 3 מקומות מתחת למרמורק
  2. קדוסי (קדוסי 03-06-2022, 15:21)
    הבקיע פר דקה פי 3 גולים מכל שחקן אחר