"גם בחולון וגם בשמשון עמדתי ביעד של הקבוצות"

כך סיכם מאור אסור, קשרה של ירמיהו חולון, את העונה החולפת. עוד מוסיף הקשר לגבי עונה הבאה: ״אני הקפטן של חולון ולכן העדיפות שלי היא להמשיך עונה נוספת במועדון"

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-06-2022
  • 12:14

מאור אסור, אחד מכוכביה של ירמיהו חולון אשתקד מסכם עונה נהדרת מבחינתו, בה עמד בציפיות, גם האישיות וגם הקבוצתיות.

 

״העונה הייתה טובה גם באופן אישי וגם קבוצתי. התחלתי את העונה קצת באיחור בשמשון ת״א שבאמת נתנו לי להרגיש הכי טוב שיש הצלחתי להשפיע ולעזור לקבוצה להביא נקודות חשובות שבסופו של דבר השאירו את הקבוצה גם בליגה״, אומר אסור. 

 

״לאחר מכן החלטתי לעזוב גם בגלל שהיה קצת קושי עם שעות האימון ובחולון עשו שינוי בדיוק בעמדת המאמן והחלטנו ביחד שאני חוזר לשחק בקבוצה שהיא בעצם הבית עשינו רצף של נצחונות כבשתי שערים ובישולים חשובים שעזרו לקבוצה להבטיח את הפלייאוף. לאחר מכן הוחלט שויקטור לא ממשיך בתפקיד המאמן וגם רונן שהיה דומיננטי כל העונה עזב ופה כבר אני חושב שזה השלב שהקבוצה פשוט המשיכה לקו סיום העונה רק בשביל לסיים את העונה ולא בשביל להצליח. אז בסופו של דבר שמשון נשארה וחולון הגיעו עוד שנה לפלייאוף בתקציב לא גבוה אז זאת עונה מוצלחת״. 

 

עוד מוסיף מאור: ״חולון עשתה עונה מצויינת בהתחשב בתקציב ומטרות שהוצבו בהתחלה. הקבוצה צברה נקודות והייתה מקום 1-3 כל העונה אני חושב שהמועדון היו כמה החלטות שגויות שלא יפורטו כאן. אנחנו מפספסים הזדמנות כבר שנה שלישית ברצף אבל שוב זה לא אותו תקציב ולא אותה בנייה של היריבות שרצו לעלות״.

 

לגבי העצירה של חולון לקראת סיום העונה או מה לא התחבר כשבקושי צברו נקודות הקשר אומר: ״היו הרבה שחקנים שהתחלפו והרבה שחקנים התחלפו גם בהרכב ככה שלא הייתה ריצה של אותה קבוצה כל הזמן וזה מאוד קשה גם בחיבור את המשחקים האחרונים של העונה העברנו בסוג של המתנה עד למשחק הפלייאוף נגד כפר קאסם וכמובן שאי אפשר ללחוץ על כפתור ופתאום להפוך לקבוצה מנצחת״.

 

לגביי העונה הבאה אומר מאור: ״כמו תמיד העדיפות תהיה לחולון שאני נמצא בה 4 עונות וגם הקפטן של הקבוצה. נצטרך לראות מה ההחלטות שהתקבלו לגביי בניית הקבוצה ונחליט."

מאור אסור, קפטן חולון מעדיף להמשיך עונה נוספת במועדון שיקר לליבו. צילום: מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאור (בשיר 08-06-2022, 13:41)
    מנייה בטוחה לכול קבוצה אחלה שחקן שבעולם מי שלוקח מרוויח
  2. הלב והנשמה של הקבוצה (חולוני 08-06-2022, 14:09)
    מאור אסור זה הסמל של ירמיהו.להחתים אותו ראשון ועליו לבנות את הקבוצה.לא לחזור על הטעות מעונה שעברה .
  3. שחקן מצויין!! (יפו 08-06-2022, 14:15)
  4. ל-3 (אוהד יפו 08-06-2022, 15:41)
    "שחקן מצוין" שבמשחק ההישרדות מול קרית אונו לא מסר לשחקן פנוי וזה כמעט עלה לנו בהינצלות
  5. לגבי אסור (ל-4 08-06-2022, 22:54)
    אין לי וויכוח איתך, הכל נכון! אבל פעולה שגויה אחת, לא הופכת שחקן לגרוע. גם שחקנים גדולים עושים טעויות ולפעמים גם במשחקים קריטים, מאור אסור, שחקן מצוין, זו דעתי לפחות