גמר הפלייאוף! אוהד רון מארח את שלומי ווהבה

השבוע החלטתי לארח את ה"מומחה" הגדול של ליגה א אשר מכונה "המבעיר הלאומי" הלא הוא שלומי ווהבה. ווהבה הוכיח את יכולתו שבוע שעבר כאשר אמר וצדק שכפר שלם תנצח, וזה רק מוכיח שהוא מבין בליגה א הרבה מאחרים...שווה לראות מה המומחה חושב על המשחק המסקרן...

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-05-2022
  • 18:14

כפר שלם-צעירי טייבה

איזה משחק יש לנו מחר! כפר שלם נגד טייבה, הצפון הגד הדרום! תמיד שואלים איזו ליגה א' יותר טובה, הצפון או הדרום? אני תמיד אומר שבדרום משחקים כדורגל יותר איכותי, אבל הצפון משחק עם יותר לב ונשמה ודווקא יותר כוח ופיזיות מכריעים שם משחקים. 

 

כפר שלם היא ללא ספק קבוצה מצויינת, קבוצה שמייצגת בכבוד את ליגה א׳ דרום, עם שחקנים הכי טובים בליגה כמו קדוסי, שפונגין, אלבז ועוד ועוד. 

טייבה נראים מעולה בתקופה האחרונה, עושה רושם שנכנסו לישורת האחרונה בכושר הכי טוב שלה ולמעשה מאז הגעת יגאל אנטבי הקבוצה פשוט פורחת והולכת ומשתפרת ממשחק למשחק. קבוצה שמנצחת את טירה בחוץ זה אומר עליה הכל. יש לי תחושה שטייבה, למרות שהיא נציגת ליגה א צפון, היא מתנהגת ומשחקת כמו קבוצה בליגה א דרום, עם שחקנים מאד איכותיים ופחות הכדורגל הרגיל שהיינו רגילים מנציגת ליגה א צפון. 

 

לדעתי כפר שלם עדיפים על טייבה, שחקנים יותר מנוסים, ולמעשה בכל עמדה על המגרש יש לכפר שלם יתרון למעט החלק האחורי שבכפר הימרו על שוער צעיר עם פוטנציאל גדול, אבל בטייבה יש גם שוער צעיר שמוכיח את עצמו בכל משחק גם בליגה וגם במשחקי הפלייאוף. למעשה, הוא החוליה הכי חזקה של טייבה בתקופה האחרונה. 

 

אוהד קדוסי, מוכיח את יכולתו כל עונה ובמשחקים הכי גדולים. צילום: דדי ברק. 

 

ה"מומחה" הגדול שלומי ווהבה לקראת המפגש הגדול!

גמר הפלייאוף כמו גמר אמיתי, משחק אחד שהכל יכול להיות בו, וכפי שראינו בגמר הפלייאוף בליגה א דרום, שהכל יכול להיות וצפינו באחד המשחקים הגדולים בעשור האחרון בליגה א, גם מחר במשחק הכל פתוח והכל יכול להיות - על אף שאני חושב שכפר שלם עדיפה והיא תעבור את טייבה בדרך למפגש מול נציגת הלאומית.

 

הלוואי שנצפה בעוד אחד מאותם משחקים גדולים ולא נתאכז.  אם נראה 4-3 גדול זה לא משנה למי, העיקר שהטובה תנצח!

איזה גמר קיבלנו מהדרום. את כפר שלם המצוינת, שהיתה חייבת לעלות מהמקום הראשון. כל השנה הקבוצה היתה מקום ראשון/שני ולבסוף לא הצליחה לעלות. מנגד, טייבה קבוצה תוססת שמציגה יכולת מצויינת ומאמן נהדר בדמותו של יגאל אנטבי. 

כפר שלם מגיעה לאחר הדרמה הגדולה מול כפר קאסם, אבל המשחק מול טייבה שונה לגמרי ף. הכל תלוי בכפר שלם. היא יותר טובה בהרבה מטייבה, אבל גמר זה גמר וכל תוצאה אפשרית. 

 

האם טייבה יפתיעו את המומחים וינצחו את כפר שלם? צילום: ניסים קמחי

 

עומר פרץ חייב לעלות עם חלוץ במשחק נגד טייבה, לא כמו נגד כפר קאסם, אלא לעלות עם אלבז והמלך קדוסי. קדוסי חייב לשחק כי כשקדוסי משחק הקבוצה נראת מצויין ותוססת. 

 

טייבה היא קבוצה מצוינת. קבוצה שבאמת יש לי להגיד עליה רק מילים טובות אם זה מבחינת ההנהלה שנתנה לאנטבי כל מה שביקש והן מבחינת הקהל המדהים של טייבה.

 

מקצועית, לטייבה יש את טל איילה, סלים עמאש והיימן עלי המצויינים. מנגד הגנה חלשה אבל שוער טוב, והכי חשוב יש לטייבה מאמן ברמה גבוהה מאוד. 

מאז הגעתו של יגאל אנטבי טייבה משחקת מצויין. הקבוצה ממש רוקדת במגרש. מול כפר שלם לא יודע אם זה יספיק. בכל מקרה טייבה תגיע למשחק ותרצה לנצח ולהוכיח שהצפון השנה יותר חזק מהדרום!

 

אני חושב שכפר שלם תנצח כי היא טובה יותר, היא יציבה. יהיה לכפר קשה אבל היא תנצח ותוכיח שהדרום זה כדורגל שונה מהצפון.

אוהד רון מארח את המומחה הגדול של ליגה א , שלומי ווהבה. ווהבה הוכיח לכולם במשחק הקודם שהוא מבין יותר מכולם.

הוסף תגובה
תגובות
  1. טיפש (עידו 05-05-2022, 19:05)
    עוד פעם שלומי אין לך מושג בכדורגל אין לך תעודה של עיתונאי נזרקת מדבל פס עכשו אתה מקשקש לנו פה
  2. טייבה מנצחת וגם עולה ליגה (טייבה 05-05-2022, 19:27)
    נתוח נחמד שלכם אולי כפר שלם עדיפה קצת בסגל שלה אבל מה שאתם לא יודעים שטייבה שחקנים מאמנים ההנהלה וקהל מאמינים אמונה שלמה שמנצחים וגם עולים ליגה הקבוצה מקבלת תמיכה וחיבוק רחב בטייבה באים בטירוף למשחק במטרה אחת לנצח
  3. הבעיה של כפר שלם (אלי 05-05-2022, 19:51)
    שאין לה מאמן
  4. אוהד (דביר 05-05-2022, 19:58)
    תארח אנשים נורמלים לא אחד כזה שלא מבין כלום מהחיים
  5. אוהד רון תתעורר (שערוקי vip 05-05-2022, 20:40)
    הוא מנצל אותך. הוא מלכלך עליך מאחרי הגב. טיפוס מגעיל. שונאים אותו בכל ליגה א
  6. יש לה 51 אוהדים (לכפר שלם אין זכות קיום בליגה הלאומית 05-05-2022, 22:33)
  7. הפרשנות קולעת בול כל הכבוד (תושב טייבה 06-05-2022, 02:30)
    למרות שאני אוהד טייבה, הכתובת על הקיר וכולם יודעים זאת: הגנה חלשה (טייבה) מול התקפה הכי חזקה בליגה (כפר שלם). לא צריך להמשיך לחוליות הבאות..
  8. צ (נ 06-05-2022, 09:00)
    מזל שלא הגזמת מומחחחחחחחה
  9. כפר שלם יפסידו מאמן חלש פחדן (אור 06-05-2022, 09:15)
    בגלל עומר פרץ הכפר יפסידו מאמן חלש פחדן
  10. שלומי מכור לערבים (שכונת התקווה 06-05-2022, 09:17)
    שלומי מכור לערבים מקבל מהם כסף כול הזמן מפרגן לטייבה סמרטוט רצפה אם תבוא למשחק תקבל מכות
  11. ברור (הוגה דעות 06-05-2022, 10:33)
    כפר שלם או טייבה ינצחו במשחק.אין תיקו.מי ינצח ? כנראה זו שתבקיע שער אחד יותר.מי זו תהיה ? כמו שכתבתי,או טייבה או כפר שלם.בהצלחה לכפר שלם שתפסו מקום שני ולכן הם זכאים יותר לצאנס נוסף
  12. למספר 10 (קולומבו 06-05-2022, 19:05)
    שלומי מכור למשהו אחר לא לערפים אלה למשהו לבן אבקתי כזה