שישי מלא הפתעות

הטבלה שיקרה, ובגדול, במשחקי יום שישי האחרון, כאשר קבוצות צמרת כגון מחנה יהודה, קביליו יפו, אחוה כפר מנדא ומכבי שעריים, הפסידו לקבוצות שמסתכלות עליהן הרחק מלמטה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-04-2011
  • 22:18

בליגה א' דרום, קרית מלאכי גברה על כפר שלם 1:3, במשחק המרכזי של המחזור, הודות לשני שערים מאוחרים של עידן חג'ג' ואלירן אסאו. הפועל ירושלים לא ריחמה על נחלת ראשון וגברה עליה 0:4. הפועל מרמורק הפתיעה את קביליו יפו, שהגיעה למשחק כקבוצה הלוהטת של הליגה, 0:1 משער של יהב מויאל. הניצחון כנראה הבטיח את הישארותה של מרמורק בליגה. בני אילת חזרה למסלול הניצחונות עם 0:3 על מכבי קרית גת, כולל צמד של עידו אליהו.

 

קרית מלאכי חוגגת ניצחון על כפר שלם. צילום: רועי אסרף

 

בליגה א' צפון, עירוני קרית אתא שמטה שתי נקודות חשובות, בעקבות תיקו 0:0 בבית מול מכבי כפר קנא. עקב כך, יריבותיה לצמרת תפסו ממנה פער, אחרי שאסי גלבוע ניצחה בבית 0:1 את עירוני חדרה, והפועל עפולה גברה 0:2 בחוץ על רמות מנשה. משחק ההישרדות בין הפועל כפר קנא למכבי כפר קרע הסתיים בתיקו מאופס.

 

קרית אתא צריכה עכשיו לרדוף אחרי עפולה. צילום: יניב ליכט

 

בליגה ב' דרום א', שער מאוחר של דודי בכר העניק לבית"ר כפ"ס ניצחון 0:1 בחוץ על הפועל בקעת הירדן. מ.ס. אורתודוכסים יפו רשמה ניצחון אדיר, 2:5 על הפועל אזור. בית"ר ר"ג שמטה יתרון 0:1, והפסידה בחוץ 1:2 להשרון נתניה, הפסד שמסבך אותה מאוד, ומקרב אותה מאוד למבחנים. מכבי אור יהודה רשמה ניצחון מדהים בחוץ, 1:4 על השנייה, מחנה יהודה.

 

האורתודוכסים יפו עם ניצחון אדיר על אזור. צילום: אמיר דבי

 

בליגה ב' דרום ב', כפיר מלול ממשיך להפגיז, עם צמד נוסף בניצחון של קטמון 1:3 על בית"ר עירוני מעלה אדומים. בית"ר גבעת זאב הפתיעה את מכבי שעריים עם ניצחון יוצא מן הכלל 0:3.

 

בליגה ב' צפון א', העולה לליגה א', סקציה מעלות, ניצחה 1:5 את הפועל שפרעם. ניצחון של השנייה, הפועל כפר סמיע, 1:3 על בית"ר נהריה הגדיל את הפער שלה מהשלישית, אחווה כפר מנדא, שספגה תבוסה מפתיעה 4:1 להפועל אחוה חיפה.

 

בליגה ב' צפון ב', מ.ס. גבעת אולגה גברה במשחק המרכזי, והלוהט, של המחזור, 2:3 על הפועל מגדל העמק, והגדילה ממנה את הפער בטבלה. בדקות האחרונות, מגדל העמק אף ספגה שני כרטיסים אדומים. מכבי אור עקיבא מחצה את עירוני טירת הכרמל 0:6 ושמרה על התקווה להישאר בליגה.

 

במחוז ת"א של ליגה ג', משחק הצמרת של הליגה, מ.ס. רואי חשבון ת"א ניצחה 0:2 את קרית שלום, הודות לצמד מאוחר של אמיר בנישו. במחוז המרכז, מכבי באר יעקב עשתה עוד צעד בדרך לליגה ב' עם ניצחון 0:5 על אליצור יהוד. עירוני בית שמש נשארה קרובה עם ניצחון מוחץ בחוץ על הפועל טירת שלום. במחוז השומרון, מ.ס. פרדס חנה כרכור חזרה, לפחות זמנית, לפסגה עם ניצחון 1:4 על הפועל ספרטק חיפה.
 

הוסף תגובה
תגובות