תחזית ליגה א דרום מחזור 32: אוהד רון מארח את שלומי ווהבה

השבוע החלטתי לארח את שלומי ווהבה שנחשב ל"מומחה גדול" של הליגה וכמובן ל"מבעיר הלאומי" . שלומי מכיר את ליגה א׳ וחושב שמכבי יפו תנצח ותעלה ליגה ובתחתית כסייפה תנצח בקלות את אזור, בקעת הירדן את לוד אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לראות ולבדוק מי ינצח בניחוש המשחקים השבוע...

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-03-2022
  • 13:54

ונעבור למשחקים:

הפועל בקעת הירדן- הפועל בני לוד

אוהד: שתי קבוצות שהפסידו במחזור האחרון, שתי קבוצות שחייבות לנצח ותיקו לא טוב לשתיהן. בקעת הירדן בבית עדיפה לדעתי אבל לוד זאת קבוצתה עם תשע נשמות ואסור להספיד אותם ראה ערך עונה שעברה. לוד יודעים שזה משחק מכריע כי הפסד יורדים. לדעתי בקעת הירדן תנצח. 

 

שלומי ווהבה המבעיר הלאומי:בקעת הירדן ב2 המשחקים האחרונים מול כפר שלם ויבנה היתה מצויינת אבל זה הספיק לה רק לנקודה .בני לוד קבוצה צעירה לא מספיק מנוסה לדעתי הבקעה תיקח את 3 הנקודות.

 

הפועל אזור- עירוני כסייפה

אוהד: מלחמת עולם באזור! אזור הובסה בנורדיה והמזל שלה שהתחתית לא ניצחה ולמעשה הכל עדיין פתוח מבחינתה. אזור יודעת שניצחון על כסייפה והם יכולים לחלוף על פניהם. דורון ממן בכסייפה הכין קבוצה מצויינת שיבואו לאזור כדי לנצח. לדעתי אזור מפסידה בבית, אין להם שחקנים ווינרים כפי שהיה להם בשנים האחרונות, השחקנים נראים שבעים ולא ממש איכפת להם לרדת ליגה וחבל. כסייפה ינצחו ויחתמו עוד עונה ענקית מבחינתם. 

 

המבעיר: אזור קבוצה מיותרת בליגה א׳ את הנצחונות האחרונים הקבוצה עשתה מול קבוצות שלא התאמצו מולם לכאורה. אזור קבוצה חלשה שחקנים מבוגרים שלוקחים הרבה כסף ולא עושים כלום. אזור תפסיד ותחזור למקומה הטבעי ליגה ב׳, כסייפה בעונה מצויינת גם לאחר מינוס 9 נקודות כסייפה מוכיחה שהיא קבוצה טובה מאוד והיא תנצח!!

 

האם כסייפה תגבר על אזור? (צילום: דדי ברק)

 

הפועל כפר שלם- הפועל אשקלון

אוהד: ליבי ליבי עם אנשי כפר שלם שאכלו את השטויות של ההמאמן שלהם עומר פרץ כל העונה. אני התרעתי שהוא בלוף אבל חשבו שיש לי משהו נגדו. פרץ ריסק אותם וחבל כי אם היה להם מאמן העונה הם היו עולים בהליכה. אשקלון אין מה להגיד מעבר לשלום ושיחזרו עוד שנתיים עם שם חדש והנהלה חדשה. כפר שלם ינצחו ויחכו לפלייאוף העליון. 

 

המבעיר:כפר שלם תנצח ותתכונן לפלייאוף כפר שלם חייבת לבוא לפלייאוף ביכולת שיא . אשקלון מילה אחת ביזיון!!! 

 

מ.ס. דימונה-ירמיהו חולון

אוהד: שתי קבוצות מאוכזבות נפגשות ולדעתי דימונה חייבת את הנקודות והיא גם תנצח. חולון עשו ניצחון גדול על שמשון ת"א והביטחו מקום בפלייאוף שגם היה בסכנה. דימונה תנצח ותחגוג הישארות עם תקציב אחד הגדולים בליגה. שמחה גדולה. 

 

המבעיר: דימונה עוד מקום מיותר. כספי ציבור שלכאורה נזרקים בקבוצה הקבוצה עם התקציב הגדול ביותר בליגה א׳ פשוט קבוצה מיותרת. עם תקציב כמעט של 2.7 מיליון שקל הקבוצה רק נשארת בליגה אז באמת הקבוצה מיותרת ניהול כושל . מנהלים אותה אנשים שלא יודעם מזה אופסייד.ירמיהו חולון השנה זה בדיחה . מאמן הולך מאמן בא , חבר מביא חבר. תיקו!!

 

שמשון ת"א -עירוני אשדוד

אוהד: שמשון עומדים במשימה שלהם להישאר בליגה אבל לעומתם מה שעושה יוסי חכים בעירוני אשדוד מוגדר כחלום! יוסי לקח קבוצה גמורה מנטלית והכניס בה חיים כמו שרק יוסי יודע, והפך קבוצה מהחזקות בליגה שאם היה מגיע מוקדם יותר היה גם נכנס לפלייאוף עליון. אני במקום הנהלת אשדוד מציע לו חוזה ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה. אשדוד עדיפים אבל לדעתי יסתיים בתיקו.

 

המבעיר: שמשון תל אביב בעונה אדירה ופה הקרדיט לצביקה לוי שפשוט עושה עונה מצויינת. אשדוד עם הקוסם על הקווים פשוט קוסם מה שחכים עושה בעירוני הגיע לקבוצה מרוסקת מקצועית וחדר הלבשה מפולג הבחור פשוט עשה קסמים שרק הוא יודע אני לא האמנתי אנחנו רואים את עירוני משחקת מצויין אם רק היו מתחילים ככה את העונה עירוני היתה בפלייאוף עם הקהל הגדול והנפלא שלה. אני הולך על תיקו!!

 

האם שמשון ת״א תגבר על אשדוד? (צילום: איתן ידגר) 

 

הפועל מרמורק- בני אילת

אוהד: אילת חייבת את הנקודות כדי להבטיח עונה נוספת בליגה א׳. מרמורק חיביים נקודות כדי להבטיח פלייאוף עליון כי יבנה לא מרפה ורוצה פלייאוף בעצמה. מרמורק עדיפה עם הקהל האדיר שלה והם גם ינצחו!

 

המבעיר: מרמורק בעונה פיננסית מצויינת אבל לא יציבה שבועיים מנצחים שבועיים מפסידים במרמורק ראויים לציון שחקנים צעירים כמו טפר רוי צעירי עבדאלה שפשוט עושים עונה אדירה,בני אילת חייבת לנצח קבוצה סימפטית עם מאמן מצויין חייבת לנצח כדי להישאר בליגה  אילת תנצח.

 

שמשון כפר קאסם- מכבי שעריים

אוהד: כפר קאסם הקבוצה הכי חזקה בליגה א כיום ולדעתי הכי יכולה להתמודד בפלייאוף מול קבוצה בליגה הלאומית, אבל הדרך עוד ארוכה אבל כייף לראות את הניהול הנכון של כפר קאסם שמייצרים קבוצה חזקה ומנותנים למאמן יובל נעים את כל הנדרש כדי הצליח. שעריים הפכו לבדיחה ולספקית הנקודות. כל מי שצריך נקודות שיבוא לקחת. כפר קאסם ינצחו בקלות. 

 

המבעיר: שמשון כפר קאסם הקבוצה בכושר נפלא לקראת הפלייאוף יובל נעים חייב לבוא לפלייאוף מוכן ובכושר מצויין . מנגד מכבי מחלקת מתנות שעריים. אוי שעריים איזה עונה מבישה ביזיון אחד גדול ועל המקהלה מנצח בן אדם אחד!! אני שואל איפה הנהלת שעריים איפה האוהדים הרבים של הקבוצה? לא סתם קוראים לשעריים תרבות השקר לכאורה!!! קאסם תנצח!!!

 

מכבי קביליו יפו- ביתר נורדיה

אוהד: מכבי יפו האלופה שבדרך היא הקבוצה לא הכי טובה בליגה אבל בטוח הכי יציבה. והאמת מגיע כל הכבוד להנהלת הקבוצה שנתנו גב למאמן איציק ברוך גם בתקופות פחות טובות שהקהל של יפו רצה להחליף את המאמן שלהם והם נתנו לו גב. שאפו ענק על כך! נורדיה חולמת בגדול וחושבת שהיא יכולה להישאר אבל לשם כך הם חייבים לנצח את יפו. אפשרי? כן אם חולמים מספיק חזק. יפו עדיפים והם גם ינצחו. 

 

המבעיר: יפו מברוק על העלייה אחרי 14 שנה הקבוצה בדרך לליגה הלאומית עם שוער מצויין אלמוג מלול ובלם פיליפ חייאכ מעל הליגה יפו עשתה את זה ובגדול,נורדיה עוד קבוצה שחבל על האוויר שהיא נושמת קבוצה ממש מיותרת בליגה א. הקבוצה בדרך הבטוחה לליגה ב שם מקומה הטבעי!! יפו תנצח. בנורדיה נתון מאוד מעניין גדי כרמלי יוריד העונה 2 קבוצות גם בני לוד וגם נורדיה!!!

 

מכבי הרצליה- מכבי יבנה

אוהד: עוד מלחמת עולם בליגה א! מכבי הרצליה פשוט חייבת ניצחון כדי להישאר בליגה אבל יבנה מנגד גם חייבת ניצחון כדי להשתלב בפלייאוף עליון. משחק חם שלדעתי יסתיים בתיקו שלא רע לשני הצדדים. 

 

המבעיר: הרצליה עשתה קולות של התאוששות אבל חזרה לעצמה. הרצליה שנתיים היא כלום ושום דבר בליגה. שיימן ממציא מאמנים בחירות גרועות של אריאל מביאים את הקבוצה כל שנה לעונה פרווה השנה הקבוצה תילחם עד הסוף כדי לא לרדת ליגה, יבנה אוי יבנה . אני שואל איך מועדון גדול כמו יבנה לא בליגה לאומית? תקציב גדול אוהדים נפלאים שכרגע לא מגיעים בגלל חוסר הצלחה, מפה אני קורא ליוסי זוזוט תתעורר תעשה בחירה נכונה של שחקנים אתה יכול לעלות ליגה יש ביבנה תנאים מצויינים אבל השנה טעו שם בבחירת. שחקנים. תיקו

אוהד רון מארח את ה"מומחה" לליגה א הלא הוא שלומי "המבעיר הלאומי" ווהבה..

הוסף תגובה
תגובות
  1. צודק לגבי אזור (צודק שלומי לגבי אזור 31-03-2022, 14:34)
    סוף סוף צדיק שיגיד את האמת על אזור מקום מגעיל אנשים פח אשפה שחייב לרדת לליגה ב שם מקומו הטבעי
  2. ווהבה קשקשן מגעיל (משה לוי 31-03-2022, 14:40)
    ווהבה גרשו אותך הבושת פנים מדאבל פס איך הם אומרים ברוך שפטרנו. מי אתה בכלל שאתה קוטל אנשים? אנשים כמוך הם ההרס של הכדורגל מגעיל מעורר דחיה!!!!!
  3. והבה (אדומים 31-03-2022, 16:07)
    מיספר 1 ‏כל מה שהוא אמר צדק
  4. הר הזבל עומד להתפוצץ חיריה (ליגה ב 31-03-2022, 16:27)
    טוב מאוד והבה ואוהד שאתם אומרים למסריחים מהחיריה את מה שהם שירדו מחר ליגה ונתפטר מהם
  5. מהמר (איתן 31-03-2022, 16:50)
    מי אתה שתטיף לאנשים חתיכת מהמר עשקת אנשים שביקשו להיכנס לעבוד בעיריה תתבייש לך !!!
  6. תעבירו את משחק סיום העלייה לבלומפילד (להנהלת יפו 31-03-2022, 17:20)
    נראה שירצו להגיע מאות אוהדים ובלומפילד זה המקום
  7. אתה עיתונאי חחחחחחחחחחחחחח (הקבוצה של הבן שלך היא בושה ובזיון 31-03-2022, 17:28)
    כל השנה אתה צוחק על יפו ומדבר על כפר לא משתלם יאללה קח את עצמך ותחזור ליציע
  8. למבעיר הלאומי (יפואי 31-03-2022, 18:11)
  9. למבעיר הלאומי (יפואי 31-03-2022, 18:12)
    לא יזיק לך לפרגן ליפו, הקבוצה הטובה בליגה
  10. איכססססס והבה בזה הרגע לא נכנס יותר לגולר (איכזבת בענק רון 31-03-2022, 19:02)
  11. סמרטוט (מרנדה 31-03-2022, 19:20)
    למה לא שאלת תסמרטוט איך קילל את הצלמת לוי פושע
  12. והבה פח אשפה נקי לעומתך (שלומית 31-03-2022, 23:23)
  13. אוהד שעריים ותיק (אהודה 01-04-2022, 11:56)
    יפו הקבוצה הטובה בליגה. גם מבחינת חומר שחקנים היחידה שקצת מדגדגת אותם היא שמשון כפר קאסם. מגיע להם לעלות במיוחד שנאלצו לשחק במשחקים הכי חשובים ללא הכוכב הכי גדול שלהם ערן לוי.
  14. כפר קאסם (נאצר 01-04-2022, 12:49)
    סרסור הלך הכסף
  15. אום אל מנייק (אבי 01-04-2022, 12:50)
    אום אל פחם קבוצה של מחבלים ליזרוק אותם מהכדורגל
  16. יהודים (נתי 01-04-2022, 12:51)
    להפסיק לשחק אצל המנייק הבוגדים גייס חמישי
  17. לאחר המשחקים. *המבעיר, יצא הכי אפס!!!! (מאיר 01-04-2022, 16:47)
    מילא שהוא אדם מתלהם. מילא שהוא חמום מח. מילא. אבל הניחושים הפראיים שלו.הקביעות המוחלטות שלו הוציאו אותו אחרי המשחקים הכי אפס (0) שיש ביקום . אפס.
  18. אוהד רון כנס (פאני בוזגלו 01-04-2022, 17:48)
    אתה מבייש את עצמך אין לך טיפת מושג בכדורגל תמשיך ללכלך והבינוני פרץ צוחק לך בפנים. כתב עילג ועלוב
  19. הכה את המומחה (גבע 01-04-2022, 19:01)
    ממש מומחים לליגה א ממליץ לפרוש מיכולת חיזוי חחחח..... כל פגיעה כמעט בול
  20. חחח...כסייפה תנצח בקלות את אזור (לקי ליפס 01-04-2022, 21:16)
    ווהבה. פה גדול. Iq 32. כמו של תינוק. עוד לא נולד שחצן אהבל כמוך. יו..איך אכלת אותה. יפו...חחחחח. ברכות לעלייתה ...הזוי שנתנו במה. הזוי
  21. קנאה (חולוני 02-04-2022, 05:34)
    ווהבה ניסטל לא סופר אותך אז אתה מלכלך.החבר שלך קנפו הלך תלך איתו יחד.אתה ואוהד שניי סמרטוטים.
  22. פינוקיו מטומטם (קולומבו 02-04-2022, 11:38)
    האבקה הלבנה סתמה את האף הארוך לכאורה ופגעה בכושר השיפוט...מהמר נרקומן ומסריח זרקו אותך מהעיריה זרקו אותך מדאבל שעשו ממך עיתונאי(חחחחחחחחח) טיפוס עלוב עם הכי הרבה שונאים שאני מכיר רק שומעים את השם שלומי והבה יוצא להם טפי!!!
  23. מומחים עלק (סמי 02-04-2022, 16:38)
    מומחים מהתחת!