יפו הביסה את שעריים בדרך ללאומית , נשר עם ניצחון מפתיע על טירה

מחזור אמצע השבוע של ליגה א׳ דרום סיפר לנו מס׳ תוצאות מסקרנות, יפו ממשיכה בצעדי ענק לליגה הלאומית עם ניצחון חלק על שעריים, שמשון כפר קאסם גברה על אילת, בת״ר נורדיה התעוררה לחיים עם ניצחון על אזור וחולון חזרה למסלול הניצחונות. בצפון נשר רשמה ניצחון מפתיע על טירה, טבריה גברה על פרדיס וערערה ואיכסל ירדו לליגה ב׳. הכל בסיכום שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-03-2022
  • 18:56

ליגה א׳ דרום:

מכבי שעריים- מכבי יפו 3-0

מכבי יפו הגיעה למשחק חדורת מטרה לקחת עוד שלוש נקודות בדרך לעליית ליגה, אומנם מכבי שעריים נזכרה לשחק כדורגל ופתחה טוב את המשחק אבל לא היה לה סיכוי מול החבורה המאוחדת של איציק ברוך שהצליחה לכבוש שלושה שערים שהביאו נקודות יוקרתיות. גיא אמסלם העלה את יפו ליתרון, פיליפ חאיכ הכפיל ודובב גבאי כבש שער אדיר של הרמות הגבוהות. מגיע שאפו לקהל של יפו שהגיע לשעריים בצהריים יום שלישי לתמוך בקבוצה שנמצאת כבר רגל וחצי בליגה הלאומית. 

 

בית״ר נורדיה - הפועל אזור 0-3

בית״ר נורדיה התעוררה לחיים במחזורים האחרונים וחבל שהיא נזכרה להתעורר רק עכשיו, ובמגרשה הביתי היא הביסה את הפועל אזור שהגיעה במומנטום מצוין למשחק, וקיוותה לקחת נקודות חשובות שיעזור לה במסע ההישארות אך התפרקה מול הצהובים מהבירה וזאת למרות שנותרה בעשרה שחקנים. לנורדיה כבשו איתמר אופמן, מתן שוורץ וקיריל לאונוב.

 

שמשון ת״א- ירמיהו חולון 3-1

ניצחון בכורה למומו ניסטל על הקווים של הקבוצה הסגולה מחולון, שהתעוררה לחיים וחזרה למסלול הניצחונות אחרי חמישה מחזורים ללא ניצחון. בשמשון ת״א קיוו להמשיך את המומנטום החיובי אחרי שהקבוצה פירקה את אשקלון במחזור הקודם, אך חולון רצתה יותר וגם ניצחה. בר סויסה כבש צמד, מאור אסור כבש את השלישי לחולון, עומר הלוי צימק לשמשון אבל זה לא הספיק לה במשחק הזה.

 

בני אילת- שמשון כפר קאסם 1-0

שער אחד קטן גדול של אליאור סיידר במחצית השנייה סידר לחבורה של יובל נעים ניצחון על האילתיים, ושמשון ממשיכה רצף חיובי של שלושה ניצחונות רצופים. אילת הגיעה למס׳ מצבים, אך הכדור לא מצא את השער. אילת בבית רושמת הפסד שלישי ברציפות, ועדין לא הבטיחה הישארות בליגה. 

 

הפועל אשקלון - מ.ס דימונה 0-0

רק לפני שלושה ימים שמשון ת״א פירקה את אשקלון בתוצאה של טניס, דימונה הגיעה למפגש עם נועלת הטבלה שכבר ירדה ליגה והייתה לה הזדמנות לרשום ניצחון שיקרב אותה להישארות סופית אך היא שוב בעטה בדלי. דימונה שמאופיינת בחוסר יציבות סיימה בתיקו מאופס, וזאת לאחר שהחמיצה שני פנדלים וסיימה בתיקו מביך. עבור החבורה של רונן ווינשטין זה תיקו שכולו הפסד.

 

עוד תתוצאות:

עירוני כסייפה- מכבי הרצליה 0-0

 

ליגה א׳ צפון:

 

 משחק מוזר היה בין טייבה לזלפה. החלטות שיפוט שהכריעו את המשחק. צילום: חגאג רחאל

 

בני פרדיס- עירוני טבריה 2-0

בטבריה לא קיבלו בצורה טובה את ההפסד לזלפה במחזור הקודם, ולמרות שהקבוצה הבטיחה את העלייה לליגה הלאומית טבריה רוצה לסיים את העונה בצורה ספורטיבית ולא עשתה חשבון לפרדיס. אופיר מזרחי וטימור אביטן כבשו לזכותה של טבריה, פרדיס עדין רחוקה מלהבטיח הישארות בליגה.

 

עירוני נשר- מ.ס טירה 1-2 

ניצחון מרשים מאוד לקבוצה של עומר לוינזון על מ.ס טירה,שרצתה לרשום ניצחון ולהמשיך את המומנטום החיובי אך נעצרה מול נשר שרשמה ניצחון שמקרב אותה משמעותית להישארות בליגה. 

 

הפועל בני זלפה- צעירי טייבה 0-1

משחק מוזר היה לנו, כאשר החלטות מוזרות מאד של שופט המשחק הכריעו את ההתמודדות. טייבה היתה עדיפה, לחצה, כבשה אבל השופט בהחלטות מוזרות ובעיקר שגויות פסל את השער. זלפה ניצחה ונחלצה מהתחתית אבל חייבת להשתפר בכל מה שקשור למשחק. 

 

עוד תוצאות:

הפועל איכסל-צעירי כפר כנא 13-2

 

הפועל מגדל העמק- רובי חיפה 1-2

 

הפועל כאוכב- מכבי צור שלום 0-0

 

הפועל כפר כנא- הפועל באקה אל גרביה 3-3

 

הפועל בועיינה- מכבי טמרה 1-3

 

הפועל הרצליה- בני ערערה 1-2

הוסף תגובה
תגובות
  1. מתן (יפואי 29-03-2022, 19:35)
    יפו בלי מתן לא עולים ליגה שחקן מעל הליגה מזל שלנו שהיגיע בזמן הנכון
  2. יש יש אזור יורדת (אזור לליגה ב 29-03-2022, 20:08)
    איך זה לקבל 3 אזוריה? חשבתם אתם טובים? קיבלתם שיעור גדול היום שבו בשקט חזירים
  3. שמחה הלילה על ירידת אזור (ברוך שפטרנו מאזור 29-03-2022, 21:12)
    הפועל אזור קבוצה חלשה ראויה להיות היורדת ומגרש שמתאים לליגה ב בקושי אז מה הבעיה
  4. העלק סוכן חותר תחת השחקנים וזורע הרס (אזורי 29-03-2022, 22:17)
    תזהרו ממנו נחש משקפיים
  5. אזור לא תרד ליגה (מאיר 29-03-2022, 22:23)
    אם אזור תנצח את כסייפה אני בטוח שהיא לא ת תרד ליגה. נקודה
  6. אזור לא תרד ליגה (אוהד יפו 30-03-2022, 08:25)
    הם הרשימו עם יכולת נהדרת לקראת סיום משחקי הליגה והם לא ירדו בגלל מעידה מפתיעה וחד פעמית מול נורדיה ,יש להם עוד 3 הזדמנויות לתקן , בהצלחה !
  7. אילת (אלי 30-03-2022, 10:32)
    אמיר אמיר תישאר תהרוס אותם יותר הדרך לליגה ב קרובה מתמיד אמיר כהן איך זה היה לראות את טבריה מהטלוזיה יומי שני ושישי ????
  8. אזור כן תרד ירדה אתמול (איך זה לקבל 3 30-03-2022, 11:40)
    מי קיבל 3 העונה מנורדיה? רק שותפה לירידה לכו לליגה ב שם מקומכם אזור
  9. שבו בשקט מניאק (חבר של גיא 30-03-2022, 15:48)
    אם לא הוא כבר היתם יורדים מזמן עכשיו גם הוא לא יכול לעזור לכם העונש קרוב שרמוטות