עוד שישי של כדורגל

פלייאוף הלאומית עומד לצאת לדרך, אך בליגות הנמוכות, יש עוד כמה פינות אחרונות לסגור. היום, כמה מאותם סימני השאלה, יהפכו לסימני קריאה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-04-2011
  • 00:05

בליגה א' דרום, מכבי קרית מלאכי תארח את מכבי כפר שלם – משחק קריטי עבור שתי הקבוצות, שבונות על הצלחה בפלייאוף העליון. הפועל ירושלים, שכבר הבטיחה את העלייה ללאומית, תארח את הפועל נחלת ראשון, שנלחמת על חייה בליגה.

 

 

 


האוהדים של כפר שלם ממשיכים לחלום על פלייאוף ועלייה. צילום: קובי בס

 

בליגה א' צפון, לאחר הניצחון על רמות מנשה בשבת האחרונה, מכבי כפר קרע תצא למאבק תחתית נוסף, הפעם בביתה במגרשה של הפועל כפר קנא. רמות מנשה, שלה מספר נקודות זהה לשל כפר קרע, תארח את השנייה, הפועל עפולה, שממשיכה להתמודד על הסגנות מול מול עירוני קרית אתא ואסי גלבוע.


בליגה ב' דרום א', בית"ר כפ"ס תמשיך לרדוף אחר שיא הנקודות של הליגה, השבוע היא תתארח אצל הפועל בקעת הירדן. השלישית, הפועל אזור, תתארח אצל הרביעית, מ.ס. אורתודוכסים יפו, כאשר שש נקודות מפרידות בין הקבוצות. בית"ר ר"ג מתארחת אצל מכבי השרון נתניה, והמאמן הטרי, משה גלאם, כאשר הפסד עשוי בהחלט לגרור אותה למבחנים.

 


אורתודוכסים יפו. יוצאים לאזור לקרב צמרת. צילום: ניר דייני

 

בליגה ב' דרום ב', המוליכה, הפועל קטמון, תארח את הרביעית, בית"ר מעלה אדומים. בית"ר גבעת זאב תארח את מכבי שעריים למשחק קצוות. מ.ס. דימונה תארח את הפועל רהט, כששתי הקבוצות מחפשות באופן נואש כל נקודה כדי לברוח מהתחתית.


בליגה ב' צפון ב', המשחק המרכזי יפגיש בין השנייה, מ.ס. גבעת אולגה, לשלישית, הפועל מגדל העמק, כאשר שתי נקודות בלבד מפרידות בין השתיים. בחלק התחתון של הטבלה, מכבי עירוני טירת הכרמל, שהסיפור שלה בליגה כבר גמור, תארח את מכבי אור עקיבא, שעדיין חיה בתחתית הצפופה.


במחוז ת"א של ליגה ג', השנייה, הפועל קרית שלום, תתארח אצל קבוצה נוספת עם חלומות על ליגה ב', מ.ס. רואי חשבון ת"א. מולן מתמודדת על העלייה גם הפועל רמת ישראל, שתארח את מ.כ. בינלאומי, שעסוקה מצידה בקרבות התחתית.
 

קרית שלום ממשיכה להילחם על העליה לליגה ב'. צילום: לירן דורף

הוסף תגובה
תגובות