טבריה ממשיכה בדרכה ללאומית, יפו פתחה פער בדרום

המחזור ה-28 בליגה א׳, שוחק היום (שישי) וסיפק לנו הרבה דרמה בשתי המחוזות. כאשר בדרום יפו הביסה את חולון במשחק עונה, בקעת הירדן רשמה מהפך אדיר על דימונה, מרמורק פירקה את בני לוד ואילת גברה על מכבי הרצליה. בצפון טבריה ממשיכה בצעדי ענק לליגה הלאומית עם ניצחון מרשים על בועיינה, הפועל הרצליה ובאקה נפרדו בחלוקת נקודות ומגדל העמק גברה על כפר כנא. הכל בסיכום שלפניכם!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-03-2022
  • 16:32

ליגה א׳ דרום

הפועל בקעת הירדן- מ.ס דימונה 1-2

הקבוצה הכי לא יציבה בליגה מ.ס דימונה, שוב בעטה בדלי והפעם מול בקעת הירדן. דימונה עלתה ליתרון מהיר, אך לא הצליחה לשמור על התוצאה ובקעת הירדן ניצלה את חוסר היציבות של מ.ס דימונה כדי לעשות מהפך אדיר, משני שערים שהגיעו מהקרן כאשר השער הראשון באשמת השוער בן וולבלסקי. דימונה ממשיכה להפגין חוסר חיבור ויציבות, וזאת לאחר שנבנתה באחד מהתקציבים הגדולים בליגה העונה. כעת, היא נמצאת ארבע נקודות מהמקום שממנו יורדים ליגה ושלוש נקודות ממבחנים. 

 

מכבי יפו - ירמיהו חולון 0-3

החבורה של איציק ברוך ממשיכה לדהור בצעדי ענק לליגה הלאומית, וזאת לאחרי שהביסה את חולון שנעלמה לגמרי במשחק. אומנם לא ראינו במשחק הזה כדורגל גדול, אבל ראינו קבוצה עוצמתית ומחוברת ששמה למטרה לעלות ליגה והיא בדרך הנכונה לשם. חולון שרויה במשבר, והיא ממשיכה את המומנטום הרע אחרי ההפסד לאזור גם היום מול יפו, ומתרחקת משמעותית מהמקום שממנו עולים ליגה, לא רק בתוצאות אלא גם ביכולת. השחקנים שהבריקו על המגרש במפגש מול חולון היו הצעירים של יפו שמקבלים קרדיט מברוך העונה, והם גם מחזירים לו על המגרש. מאמן חולון ויקטור גניש צפוי לסיים את תפקידו במועדון.

 

שחקני יפו חוגגים ניצחון חשוב במשחק עונה 

 

עירוני כסייפה- בית״ר נורדיה 0-1

שער אחד קטן גדול של סייאף אלהוושלה העניק לכסייפה ניצחון נוסף במסע ההישארות האדיר שלה בליגה. אם כסייפה תמשיך את המומנטום החיובי גם במחזורים הבאים היא תגיע לחוף מבטחים. בכסייפה עובדים בשקט ובצניעות, ואם לא מינוס תשע הנקודות היא הייתה יכולה להיות במקום השביעי בטבלה ועל כך מגיע שאפו למועדון.

 

מכבי הרצליה- בני אילת 1-0

במשחק לא פשוט בין שתי קבוצות שנלחמות על הישארות בליגה, אמיר כהן ממשיך להוכיח שהוא מאמן מצוין כאשר מרגע הגעתו לקבוצה אילת משחקת כדורגל, נראת הרבה יותר טוב על המגרש וגם התוצאות לא איחרו לבוא. אילת גוברת על הרצליה משער אחד קטן גדול של איילי אלימלך, שממשיך לקבל קרדיט מכהן וגם מחזיר לו על המגרש. אילת בדרך להישארות בטוחה בליגה וזאת בזכות אמיר כהן על הקווים. 

 

הפועל מרמורק- בני לוד 0-3

החבורה של דוד מרטן התפוצצה על בני לוד, והתאוששה מההפסדים לכפר שלם ולדימונה. מרמורק שחולמת לסיים את העונה בלייאוף העליון הציגה יכולת נהדרת מול בני לוד, ואף הייתה יכולה להגדיל את ההיתרון. לוד הציגה יכולת מאכזבת במשחק, ונכון לעכשיו היא נמצאת במקום שממנו הולכים למבחנים. 

 

כובשי השערים לטובת אשדוד, עמית מלכה ואלירן שמש. צילום: דדי ברק

 

הפועל אזור- עירוני אשדוד 2-1

יוסי חכים מחזיר את קבוצתו למסלול הניצחונות, ועפם על חשבון האקסית שלו מאזור. אלירן שמש העלה את הצהובים ליתרון, אך המוציא לפועל של אזור מולאט גברה כבש את שער השוויון. החבורה של יוסי חכים הציגה יכולת נהדרת, וקרב לחימה אדיר כשעמוק בתוך תוספת הזמן עמית מלכה סגר עניין והביא שלוש נקודות יוקרתיות לאשדוד.

 

אלירן שמש, הביא ניצחון לקבוצתו. צילום: דדי ברק

 

הפועל אשקלון- שמשון כפר קאסם 0-0

 

ליגה א׳ צפון

 

בני פרדיס- הפועל כאוכב 1-1

ללא עיסא נוג׳ידאת על הקווים, כאוכב הגיעה למפגש לא פשוט מול פרדיס שבאה במטרה לקחת נקודות במסע ההישארות שלה, אך הקבוצות נפרדו בתיקו וחלוקת נקודות. מועמר קראקה כבש בפנדל לכאוכב, אבל האיש של פרדיס מחמוד עבאס כבש את שער השוויון ומנע מקבוצתו הפסד.

 

עירוני טבריה- הפועל בועיינה 0-2

טבריה ממשיכה לדהור בצעדי ענק לכיוון הליגה הלאומית, וממשיכה להוכיח שהיא קבוצה חזקה ומחוברת עם ניצחון ענק על בועיינה משערים של אסי גומה ואיילון אלימלך. טבריה רשמה משחק נהדר וניצחון חשוב וזאת למרות שנותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של אסי גומה. 

 

אסי גומה, כובש וחוגג (צילום: עודד חסין) 

 

באקה אל גרבייה- הפועל הרצליה 2-2

מי זוכר בכלל שבאקה אל גרבייה בתחילת העונה הייתה בתחתית הטבלהֿ, ומאז הגעתו של אסי אלימלך הקבוצה מציגה יכולת טובה יותר. במשחק צמוד ולא פשוט באקה אל גרבייה והרצליה נפרדו בחלוקת נקודות. לבאקה כבשו מג׳ד אגבריה ועידן בנימין, אבל הרצליה ידעה לחזור למשחק ולה כבשו רוסלן קוזנצוב ועמיר אבלס מהנקודה הלבנה.

 

פרדיס וכאוכב נפרדו בחלוקת נקודות (צילום: חגאג ראחל) 

 

צעירי כפר כנא- הפועל מגדל העמק 3-0

מאז שברוך סער הגיע למגדל העמק, הוא הביא איתו רוח חדשה וקבוצתו מציגה יכולת משופרת. במפגש קשה מול צעירי כפר כנא בחוץ, מגדל העמק העלימה את כפר כנא כמעט לגמרי, ולקחה שלוש נקודות חשובות משערים של זיקו, יובל יוספוביץ ואופק מלול. מגדל העמק כבר מתאוששת אחרי שתי תוצאות תיקו מאופס ברצף, כשהיא סוגרת ארבעה מחזורים ללא הפסד. 

 

כובשי השערים של מגדל העמק: זיקו, יובל יוסיפוביץ ואופק מלול 

 

צעירי טייבה- עירוני נשר 1-3

החבורה של יגאל אנטבי נקלעה לפיגור מוקדם מול החבורה הצעירה של עומר לוינזון, שעלתה ליתרון משער של דוד אמזלג. אך טייבה היא אחת מהקבוצות האיכותיות בליגה, וזה גם בא לידי ביטוי במשחק עם הרבה אופי. טייבה כבשה שלושה שערים, ולקחה שלוש נקודות חשובות מאוד כשהיא ממשיכה לשמור על מקומה באופן מרשים בפלייאוף העליון.

 

מכבי צור שלום - מ.ס טירה 2-1

במפגש לא פשוט מול החבורה המאומנת של אבי סבג, מ.ס טירה רשמה ניצחון יוקרתי וחשוב , כשהיא סוגרת ארבעה ניצחונות רצופים ויכולת משופרת מאז הגעתו של רביד גזל שהביא איתו רוח חדשה למועדון. יהב אפריאט העלה את טירה ליתרון, אופק ברזני השווה לצור שלום ואנואר מוראד סגר עניין עם השני לטירה. 

 

מכבי טמרה- הפועל כפר כנא 1-2

 

רובי שפירא חיפה- בני ערערה 4-0

 

הפועל איכסל - בני זלפה 3-0

טבריה בדרך לליגה הלאומית (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלושת המורחקים של טבריה במשחק , ממש, אבל ממש היה מיותר!!! (אוהד עירוני טבריה 11-03-2022, 16:38)
    כאילו שיש לחץ, אין לחץ, ואם לא נעלה במשחק הבא אז נעלה בעוד 2 או 3 משחקים.
  2. הטיית משחקים (שפיים 11-03-2022, 16:42)
    לירן ואוהד אתם חייבים לעשות בלגן על כפר כנא שמוכרים משחקים ואתם מודעים לזה חבל שתעלימו עין אתם תקשורת תוכלו לעשות הרבה דברים עם הביזיון הזה להוריד שתי הקבוצות של כפר כנא ליגה פשוט
  3. בושה צעירי כנא (יוסף 11-03-2022, 18:39)
    איך מוכרים משחקים מגדל העמק כל העונה לא כבשה 3 שערים להעניש אותם עד הסוף יא מושחתים
  4. שופט המשחק בין בקה והרצליה לא הרחיק שוער הרצליה שיצא מהרחבה והרחיק כדור בידו וגם נתן פנדל ללא עבירה (ראמי 11-03-2022, 19:49)
    שופט המשחק בין בקה והרצליה לא הרחיק שוער הרצליה שיצא מהרחבה והרחיק כדור בידו וגם נתן פנדל ללא עבירה בדקת הסיום שופט לטובתך זה יפגע בקריירה שלך כולם יודעים שגרמת לתוצאה. מי שקורא הדיווח על המשחק חושב שהיה שקול והתוצאה בהתאם וזה לא נכון
  5. הטיית משחקים (שפיים 11-03-2022, 19:56)
    אוהד למה הורדת את הכתבה על מכירת המשחק של כפר כנא מה הפחידו אותך יא גבר מה הולך
  6. שני שערים מהקרן (הוגה דעות 12-03-2022, 03:08)
    כותבת ששני השערים שספגה דימונה באשמת השוער בן וולבסקי. מזכיר משהו ליפואים ?
  7. השופט של בקה והרצליה קבע תוצאת משחק גם שופטים מתערבים חבל (סמיר 12-03-2022, 10:54)
  8. אמיר כהן (שלום 12-03-2022, 18:04)
    אמיר כהן מחפש חוזה לעונה הבאה כדי לדפוק אצ בני אילת חשב לסדר את הבעלים של טבריה ואז...הראו לו את הדרך החוצה צלמו...אילת יורדת ליגה