יפו של הצעירים: מכבי יפו גברה על ירמיהו חולון 0-3

החבורה של איציק ברוך עושה את דרכה בצעדי ענק לליגה הלאומית, זאת לאחר שגברה על ירמיהו חולון שנעלמה לגמרי במשחק. הצעירים של יפו הבריקו על המגרש, ניב פליטר כבש את הראשון, גיא אמסלם את השני, בן רוזוליו סגר עניין עם השלישי ודובב גבאי הצטיין עם שני בישולים. איציק ברוך בסיום:״זה לא נגמר עד שזה לא נגמר, אבל אנחנו תלויים בעצמנו״, גניש: ״המטרה לחזור ולהיות ירמיהו חולון״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-03-2022
  • 14:50

משחק העונה בליגה א׳ דרום הפגיש בין מכבי יפו לירמיהו חולון, שתי קבוצות שנמצאות חזק במאבק על עליית ליגה. יפו במומנטום מצוין במקום הראשון עם 57 נקודות, ורצתה להגדיל את הפער בצמרת. מנגד, חולון במקום השלישי עם 55 נקודות וניצחון במשחק היה מאפשר לה לצמצם את הפער מיפו וכפר שלם, כשגם שמשון כפר קאסם נושפת בעורפה. 

 

אך על המגרש במשחק הזה הייתה קבוצה אחת וקוראים לה מכבי יפו, שדוהרת בסערה לליגה הלאומית וזאת ניצחון ענק במשחק עונה על חולון, כאשר יפו סוגרת חמישה ניצחונות רצופים. 

 

יפו ערכה בפתיחת המשחק דקת דומייה מרגשת לאוהד הקבוצה ניקי צרפתי ז״ל, שהלך לעולמו. ניקי היה חלק בלתי נפרד מהנוף של הקהל הבולגרי, וליווה את הקבוצה בכל משחק. שחקני הקבוצה לבשו חולצות לזכרו בפתיחת המשחק. 

 

החבורה של איציק ברוך, פתחה חזק את המשחק כבר בדקות הראשונות ולחצה את החבורה של ויקטור גניש שמצידה ניסתה לסכל את הבולגרים מלהגיע למצבים, אך התקשתה לייצר התקפות ומצבים והציגה יכולת בינונית.

 

במהלך המחצית הראשונה שופט המשחק התעלם מפנדל ברור לחולון שיכול היה לעזור לקבוצה לעלות ליתרון במשחק. השער הראשון הגיע מהצד של יפו ובצדק, משום שהקבוצה הייתה טובה יותר וגם השכילה לעלות ליתרון.

 

על סף הירידה למחצית, המגן המוכשר ואחד השחקנים הבולטים ביפו העונה ניב פליטר, שלח כדור ישירות לרשת של עידן טואף והעלה את יפו ליתרון שנשמר עד סיום המחצית הראשונה. 

 

במחצית השנייה חולון נעלמה כמעט לגמרי, מה שאפשר למכבי יפו לתקוף ולייצר מצבים. גיא אמסלם במבצע אישי נהדר (48), מסר כדור למתן בית יעקב אך הכדור יצא החוצה. דקה לאחר מכן כדור מצוין של מתן בית יעקב שחיפש להגדיל את ההיתרון, הוא הגיע מהאגף הימני עם בעיטה נהדרת אך פגע במשקוף.

 

חולון הבינה שהיא חייבת לעשות שינויים על המגרש, וערכה חילוף כפול (63) בר סויסה ויוסי אסייג נכנסו לשחק, וויקטור גניש ביצע מס׳ שינויים כאשר אדיר רחמים ויוסי אסייג הובילו את ההתקפה. אך מי שהמשיכה לתקוף ולייצר מצבים הייתה יפו, ודובב גבאי (69) הגיע למצב מצוין מול השער והחמיץ מול עידן טואף שמנע ממנו להגדיל את ההיתרון. 

 

חולון אומנם חיזקה את ההתקפה אך נעלמה לגמרי במשחק, התקשתה לייצר מצבים ולא איימה כלל על השער של אלמוג מלול. מנגד יפו הכפילה כרבע שעה לסיום, גיא אמסלם כבש את השני וזאת לאחר שדובב גבאי שלח כדור רוחב נהדר לאמסלם בתוך הרחבה, והאחרון שלח אותו פנימה לשער.

 

שתי דקות לסיום כדור עומק נהדר של עדן בן מנשה מצא את ראשו של יוסי אסייג שניסה לצמק, אך הכדור פגע בקורה. עמוק בתוך תוספת הזמן יפו סגרה עניין עם השלישי, לאחר שבן רוזליו כבש מבישול נהדר של דובב גבאי, שהצטיין והנהיג את יפו על המגרש עם שני בישולים אדירים.  

 

איציק ברוך מוביל את יפו לניצחון בעוד משחק עונה (צילום: איתן ידגר) 

 

איציק ברוך המאמן המנצח בתגובה: ״הניצחון מוקדש לניקי צרפתי האוהד היקר והאהוב.  מכבי יפו לפני שהוא מועדון כדורגל זה מועדון משפחתי מאוד. לא היה כדורגל שהוא הצגה, אבל הראנו עוצמות של קבוצה שיודעת בדיוק מה היא רוצה לעשות. עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. אנחנו תלויים בעצמנו יש לנו עוד שבעה משחקים נעשה הכל כדי לנצח את כולם ולהיות רגועים, אנחנו קבוצה חזקה וערן לוי יחזור ונהיה קבוצה עוד יותר חזקה״.

 

ויקטור גניש בתגובה בסיום: ״אני מודע למצב, הגענו לפה ועשינו את הכל כדי להיות במשחק והתוצאה מאכזבת. תמיד אפשר לחזור, צריך להאמין המצב הוא לא פשוט אחרי הניצחון של יפו עלינו. המקום הראשון רחוק מאיתנו, המטרה להמשיך ולהיראות הרבה יותר טוב ולחזור להיות ירמיהו חולון״.

 

 

יפו חוגגת ניצחון גדול על חולון

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו בליגה לאומית (מר 11-03-2022, 16:24)
    ביום שלישי חגיגות האליפות והעליה של יפו... במשחק השלמה נגד בני לוד בחוץ.., אוהדים יקרים בואו בהמוניכם... יומיים קודם לכן כ. שלם( נקווה שבלי איומים, עבריינות, אלימות), נגד שמשון ת"א, מאבדת נקודות לקבוצה עדיפה ממנה... כ. שלם מיותרת בכדורגל הישראלי, ללא קהל, משחק לא איכותי, וזאת למרות המאמן ה מצויין עומר פרץ... היידה יפו, עליתם ובצדק...( אחד שצפה במשחקים האחרונים של היריבות לצמרת, ובטוח שיפו תעלה ובצדק כל הכבוד להנהלה ולצוות המקצועי בראשות איציק ברוך ה מצויין
  2. לא למצמץ לרגע (גבי 11-03-2022, 16:31)
    יפו חייבת לנצח עד סוף העונה ולא להוריד את הרגל מהגז כי כפר שלם לא תאבד נקודות
  3. קבוצה מאומנת ומופלאה (היידה יפו..אהבה לנצח 11-03-2022, 17:21)
    תמשיכו בכל הכח ותהנו..איזה כיף
  4. הגול שיוויון של ערן מול כפר קאסם נקודת מפנה (יאללה ללאומית 11-03-2022, 17:44)
    אולי הכי חשוב העונה וכמובן אחר כך עצירת שני הפנדלים של מלול
  5. דובב שחקן אדיר תודה שבחרת יפו (הילד ענק 11-03-2022, 17:50)
    תענוג עם כל הצעירים של יפו ממש חוויה כישרון מתפרץ..עלו והצליחו
  6. תגובה ל 1 (יניב 11-03-2022, 18:04)
    זאת בדיוק הגישה שממנה צריכים להיזהר. או ואבוי אם יפו תיפול למלכודת הזאת כנשארו עוד 27 נקודות בקופה והפער רק 3 נקודות להמשיך להיות דרוכים ומפוקסים וכל משחק הוא גמר גביע כי כפר שלם לא תוותר עד המחזור האחרון
  7. ‏המשחק המפורסם ‏כפר שלם אז (דוד. מיפו 11-03-2022, 21:13)
    ‏כפר שלם אז ‏ויקטור גניש היה מאמן כפר שלם נכון חברים ‏ ‏זה נקמה של המשחק ‏המפורסם ‏היית שותף לביזיון ‏כנראה שזה הכללה שלא תצליח באף קבוצה ‏טחנות הצדק טוחנות לאט אבל טוחנות ‏גם אחרי 10 שנים
  8. אסור להיכנס ליהירות (אבט 11-03-2022, 22:48)
    חייבים להמשיך להיות צנועים ומחוייבים עד הסוף.כל משחק גמר גביע .כ שלם לא יוותרו עד הדקה האחרונה
  9. משחק חזק בליין שופט בפנים ויפו....תעלו רק ככה (שריקה 1 שלא נשרקה ....הליין הצליח 12-03-2022, 07:51)
    החיוכים ימחקו...בדוק ונצור
  10. איפה כל אלו שליכלכו על איציק (רונן 12-03-2022, 08:07)
    איציק אתה תותח תמשיך לסתום לכולם את הפה מלךךך
  11. ל9 מבלבל את המוח (דוד מיפו 12-03-2022, 09:12)
    יפו הקבוצה החזקה בליגה היה ‏צריך להיגמר7 אפס קל חולון וגם קאסם ‏ ניגמר ‏ ‏להם הכוח
  12. למגיב 6 (ניר 12-03-2022, 11:42)
    כל מילה בסלע ! רק תיקון אחד נשארו 21 נקודות לא 27
  13. זהירות (ויקטור 14-03-2022, 10:23)
    עוד לא ניגמר חשוב מאוד לנצח את המשחק השלמה נגד בני לוד ולחשוב קדימה. טוב שיש נוער מעולה ליפו בזכותכם של עופר ראובן ועוזרים לו