תיקו רע: דימונה ושמשון ת"א נפרדו ב-2:2

עירוני דימונה ושמשון ת"א סיימו את המשחק ביניהן בתיקו 2 מכובד, אך תיקו לא טוב לשתי הקבוצות שציפו לנצח ולברוח מעט מהתחתית. צביקה לוי דווקא שמר על צניעות: "היינו רכים מדי. מרוצה מהתוצאה בהתחשב במהלכי המשחק. מאבק ההישרדות יהיה עד סוף העונה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-03-2022
  • 19:06

עירוני דימונה אירחה את שמשון ת"א למשחק ליגה שכל תוצאה בו מלבד ניצחון, הייתה מסבכת את שתי הקבוצות במאבקי התחתית.

 

הפתיחה הייתה שייכת לקבוצה המארחת שכבר בדקה ה-11 עלתה על הלוח לאחר בלבול בהגנת שמשון ואמיר חלאילה מעלה את דימונה ל-0:1, תוצאה שנשמרה עד למחצית. בתחילת החצי השני דימונה הכפילה את התוצאה לאחר כדור קרן וסגירה לא טובה של שמשון, כאשר סתיו פיניש מצא את עצמו נוגח לבד ומעלה את דימונה ל-0:2.

 

נגמר? ממש לא. שמשון תל אביב, שעד לאותו שער הייתה לא טובה, החלה להתעורר וליזום וכבר בדקה ה-60 הכשלה על איברהים ג'ואברה הובילה לכך שעומר הלוי צימק ל-2:1. שמשון המשיכה ללחוץ ולנסות להשוות - ובאה על שכרה כאשר הדיפה לא טובה של בן וולובסקי לבעיטה של עומר הלוי הגיעה לרגליו של אור חסידים שמקרוב כבש וקבע 2:2.

 

בדקה ה-93 שמשון יכלה לעשות מהפך עם כדור שהגיע לבד לדור נחמני, שרק חזר מפציעה ארוכה ויכל לקנות את עולמו, אבל כדור לא מדויק שלו לבד מול וולבסקי מצא עצמו מתגלגל סנטימטרים מהקורה החוצה. קאמבק אדיר לשמשון במגרש חוץ קשה מאוד. ודימונה? אך... דימונה.

 

מאמן שמשון ת"א, צביקה לוי: "בהתחשב במהלך המשחק אני בטח מרוצה מהתוצאה, אבל לא מהדרך. היינו רכים מאוד, איבדנו המון כדורים ולא ממושמעים טקטית. יהיה מאבק הישרדות עד הסוף ונגיע לכל משחק במטרה לאסוף נקודות".

צביקה לוי, לא מרוצה מהתוצאה אבל לפי איך שהתפתח המשחק אני מרוצה. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות