"משחק מאכזב עם מגדל העמק, הפנים לכפר כנא"

כך אמר סאמר חמוד, קשרה ההגנתי של מכבי טמרה שנמצא בכושר נהדר לקראת המשחק מול כפר כנא. סאמר מוסיף: "חייבים להמשיך לאגור נקודות, המטרה שלנו זה להגיע לפלייאוף העליון". טמרה נמצאת רק 2 נקודות מהפלייאוף וסאמר נחשב לבורג משמעותי העונה

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-03-2022
  • 10:26

מכבי טמרה ומגדל העמק סיימו את המשחק ביניהן בתיקו ללא שערים - ומי שהיה הבולט במשחק היה הקשר ההגנתי סאמר חמוד שאמר לאחר המשחק: "תיקו מאכזב. הגיע לנו לנצח. במשחק הזה היו לנו הרבה מצבים, לא הצלחנו לנצל אותם. אנחנו ממשיכים בדרך שלנו ולמשחק הבא נגד כפר כנא. המטרה שלנו היא כמובן להגיע לפלייאוף".

 

בשנה שעברה שיחקת במגדל העמק ועכשיו אתה רואה את המצב שלהם, מה דעתך?
"האמת? כואב לי הלב עליהם שהגיעו למצב הזה, אבל השנה אני שחקן של טמרה, נותן את כל כולי לטמרה ומקווה שהם יישארו בליגה".

 

על קבוצתו מכבי טמרה, הקשר אומר: "יש לנו מאמן מהטובים בליגה שמאמין בנו, חדר הלבשה בריא שכל שחקן עובד בשביל השני ואני בתפקידי שמשחק לידי חאלד חלאליה האגדי ולואב כיאל ואחמד קסום, שחקנים מנוסים, אין יותר כיף מזה ואני רק לומד מהם המון. ננסה לעמוד במטרה".

 

על ההנהלה והתנאים בטמרה הוא מרחיב: "ההנהלה נותנת לנו את כל התנאים לשחק כדורגל ולנצח. הקהל מלווה אותנו כל אימון ומשחק ואין יותר כיף מזה. תנאים טובים זה מתכון לקבוצה טובה".


על העתיד אומר סאמר: "מקווה לתת משחקים טובים עד סוף עונה ובע"ה נגיע לפלייאוף ובסוף עונה נחשוב על העונה הבאה - ומשם אלוהים גדול".


 

סאמר חמוד, עושה עונה נהדרת במכבי טמרה. מעניין יהיה לראות אותו עונה הבאה. צילום: אביבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכי טוב בליגה (פייסל 10-03-2022, 13:31)
  2. ذيب الذيابه ابو سمره (באסל 10-03-2022, 14:38)
    הכי טוב בליגה, גרזן אבו סמרה
  3. من هذا البرميل ؟ (דוחי 10-03-2022, 21:35)
  4. בטוחים שזה שחקן ? (من هذا البرميل 10-03-2022, 21:36)