תחזית ליגה א צפון: מחזור 28

איזה מחזור צפוי לנו בליגה א' צפון השבוע? טבריה מארחת את בועיינה, מקום ראשון מול מקום שני, משחק עונה אמיתי. באקה נגד הרצליה בקרב ישיר על מקום בפלייאוף? ולא לשכוח את התחתית הרותחת שלנו - ורק נקווה שהכל יהיה ספורטיבי וכשר, וקבוצות ילחמו על המגרש. שהטוב ינצח!

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-03-2022
  • 18:44

ונעבור למשחקים:

עירוני טבריה- הפועל בועיינה

משחק עונה? 13 נקודות פער בין המקום הראשון למקום השני זה לא ממש משחק עונה, בטח לא יהיה בו לחץ מצד טבריה ולא בועיינה כי הרי כולם רואים את הטבלה ויודעים שטבריה תעלה ליגה וניצחון שלה רק יגרום לזה לקרות מהר יותר. אלירן חודדה ושחקניו נראים פשוט נפלא במשחקים האחרונים, הם ינצחו את בועיינה וילכו לבחור במה לחגיגות שיהיו עוד מספר שבועות.

 

משחק עונה בצפון, ניצחון של טבריה ויתחילו לחגוג בכנרת השבוע...צילום: עודד חסין

 

צעירי טייבה- עירוני נשר

טייבה נראים נהדר, מתמודדים על המקום השני והאמת נראה לי שהם יסיימו במקום השני. נשר קבוצה צעירה ולמרות שאני חושב שהיא מאד מוכשרת נגד טייבה אני לא נותן לה הרבה סיוכיץ ניצחון לטייבה ועליה למקום השני בטבלה השבוע. 

 

צעירי כפר כנא- הפועל מגדל העמק

צעירי כפר כנא הפסידו לבני ערערה לפני 2 מחזורים ולא נראה לי שזה יחזור על עצמו מול מגדל העמק. מגדל העמק יצטרכו להילחם ולהיות סופר מרוכזים כי ידוע מה קורה בצפון וידוע שהיו שמחים להוריד את מגדל העמק ליגה. ורק מגדל העמק יכולה להשאיר את עצמה ללא טובות מאף אחד. אם יסתיים בתיקו שמגדל יחגגו. אני חושב שכפר כנא ינצחו. 

 

מכבי טמרה- הפועל כפר כנא

משחק על מקום בפלייאוף העליון או על הזכות להיאבק על מקום בפלייאוף עליון. שתי הקבוצות לא יגיעו לשם ולכן אני מקווה שהן יציגו כדורגל חיובי עם הרבה שערים וגם שחקני נוער לא יזיק שנראה במשחק זה. לדעתי כפר כנא יפתיעו וינצחו. 

 

מכבי צור שלום- מ.ס. טירה

מור שלום סיימו בתיקו מכובד שבוע שעבר מול הרצליה בחוץ. אבל מול טירה בבית זה משחק אחר לגמרי כי צור שלום קבוצה ביתית חזקה מאד בעוד טירה תבוא במטרה לשמור על מקומה בפלייאוף העליון. אני חושב שצור שלום ינצחו אבל קל לא יהיה להם. 

 

יגל פרץ, מהכוכבים העולים העונה בנשר. צעיר, מוכשר . יוביל את נשר לניצחון גם מחר? צילום: יגאג רחאל.

 

הפועל פרדיס- הפועל כאוכב

פרדיס חייבת לנצח והאמת גם כאוכב חייבת לנצח כדי לברוח מהתחתית. משחק ששתי הקבוצות יודעות שהפסד והן מסתבכות מאוד. כאוכב קבוצה טובה יותר אבל כל האי שקט עם נושא סביב העזיבה של עיסא נוגידאת השבוע לא עושה טוב. כאוכב עדיפים אבל פרדיס חייבים את הנקודות. יסתיים בתיקו. 

 

רובי חיפה- בני ערערה

שתי קובצות שלדעתי ירדו ליגה. רובי אין מה להרחיב ואני בכלל מופתע שהם לא יתפרקו עד עכשיו ואילו בני ערערה לא מכובד מה שהיה במשחק מול באקה. ומה היה? באקה שיחקו כמו גברים? לא ברור לי איך הגיע המצב של המשחק בין ערערה לבאקה למכות ומשטרה מעורבת וכו'. לא מכובד וגם אם באקה שיחקו כמו גברים מגיע להם מחיאות כפיים ולא מכות. משחק חלש מאוד אני צופה ויהיה תיקו. 

 

הפועל איכסל- הפועל בני זלפה

איכסל הרימה דגל לבן לדעתי וירדה ליגה. בני זלפה חייבת את הנקודות והיא גם תיקח את הנקודות ותמשיך במסע ההתאוששות המדהים שלה. בני זלפה ינצחו. 

 

יוסף עוודי, קבוצתו מבאקה היו ספורטיבים מול ערערה. האם ינצחו את הרצליה? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל בקה אל גרביה- הפועל הרצליה

שאפו לבאקה על משחק הירואי ובעיקר משחק על הכבוד מול בני ערערה! שאפו ענק! באקה תמשיכו להציג ספורטיביות ולכן אתם נשארים בליגה א וכנראה הקבוצה השניה תרד ליגה. הרצליה סיימה בתיקו מול צור שלום והאמת נראה שהם בכושר פחות טוב בשלב זה של העונה אבל עדיין המשחק בבאקה יכול לקבוע מקום בפלייאוף. באקה עדיפים ולכן הם ינצחו וכנראה מגיע להם, לפחות על הספורטיביות, מקום בפלייאוף. 

קהל טבריה רוצה לחגוג אליפות מול בועיינה. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. דור (טבריה 10-03-2022, 20:52)
    הכל ניסגר מהתחלה. הפערים בתקציב בין טבריה לכל השאר גדולים מאוד וזה היה ברור
  2. הכל מכור בצפון (אחד שיודע 10-03-2022, 21:46)
  3. מי ימכור למי ומה יקבל שבוע הבא? (אחד שיודע 10-03-2022, 21:47)
  4. ויצמן יער תתעוררו (כיפה אדומה 11-03-2022, 14:31)
    הפועל כפר כנא ומכבי כפר קנא יגיע זמנכם ונמחק אותכם מכל הכדורגל קבוצות של בני ז... ומנהלים עוד יותר בני ז.... ההיסטוריה תכתוב והזמן יספור וזמנכם הולך ונגמר.