לירן ביטון בתחזית ליגה א׳ דרום מחזור 27

אנחנו מתקרבים לישורת האחרונה של הליגה, ולמחזורים קריטיים מאוד שישפיעו על הצמרת וגם על התחתית ועל זהות היורדות. במחזור הקרוב אני חושבת שאילת ויבנה יפרדו בתיקו, שיפו תגבר על אשקלון, שדימונה ושמשון ת״א יפרדו בחלוקת נקודות וששמשון כפר קאסם תגבר על בני לוד. ומה עם שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 08-03-2022
  • 08:04

בני אילת- מכבי יבנה 

מאז הגעתו של אמיר כהן לאילת הקבוצה בפורמה מצוינת, ואין ספק שאילת עשו החתמה טובה בבחירת המאמן שגם לא שוכח לשתף שחקני בית מהמועדון גם במאבקי הישארות לא פשוטים. מנגד החבורה של יוסי זוזוט, מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים אבל עם רצון גדול להיכנס לפלייאוף העליון וזה המאני טיים שלה. יבנה תתארח במגרש לא פשוט באילת, ויהיה לה קשה מאוד מול הקבוצה הביתי אני צופה תיקו.


מכבי שעריים- עירוני כסייפה 
מכבי שעריים בגדול יכולה ללכת לים, אבל בשעריים יש קבוצה ספורטיבית שתלחם עד הרגע האחרון ולא תעשה חיים קלים לליגה. מנגד החבורה של דורון ממן שהיא מבחינתי ההפתעה של העונה הזאת ומגיע להם שאפו אדיר על רוח הלחימה והרצון להישאר בליגה, ואם הם ישארו זה יהיה היסטורי בדיוק כמו העלייה שלהם. כסייפה צריכה יותר את הנקודות, והיא זו שתנצח. 

 

האם כסייפה תגבר על שעריים? (צילום: דדי ברק) 

 

בני לוד- שמשון כפר קאסם

אני תמיד אומרת שבני לוד זו אחת מהקבוצות שהכי צריך להיזהר ממנה, והמיקום שלה בטבלה משקר כי בקבוצה יש לא מעט שחקנים איכותיים שרוצים להוכיח שהם שווים לליגה הזאת ויותר, והם באו לקבל במה בקבוצה. מנגד, שמשון כפר קאסם שמגיע למשחק הזה בפורמה טובה מאוד אחרי ניצחון על כפר שלם, ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי , לקחת נקודות ולהמתין למעידה של היריבות לצמרת. אני צופה ניצחון לשמשון כפר קאסם, במשחק לא פשוט מול בני לוד.

 

ירמיהו חולון- הפועל אזור 

ירמיהו חולון אחת הקבוצות האיכותיות בליגה, אבל בישורת האחרונה היא לא מציגה יכולת מספקת וחבל כי היא חזק במאבקי העלייה. במחזור הקודם מול מכבי הרצליה היא סיימה בתיקו, ואזור הנאיבית זה בדיוק הזמן של חולון להתאושש ולקחת שלוש נקודות. לא ברור מה קורה באזור, אביבי זוהר פוטר, מוסא בן חיים היה צריך לחתום אבל החוזה לא אושר ובלאגן אחד שלם בדיוק כמו היכולת של הקבוצה הזאת וחבל! ניצחון לחולון.

 

מ.ס דימונה- שמשון ת״א

מ.ס דימונה זו הקבוצה הכי לא יציבה בליגה, היא יכולה לתפוס יום ולרשום ניצחון ומצד שני תבוסה ולא מופיעה למשחקים. את רונן ווינשטין הכושל החליטו להשאיר עד סוף העונה, והאמת אין שום מאמן בשוק שיכולת לתפוס את מקומו, מצד שני גם מאמן נוער יכול לסיים את העונה המביכה ביותר בתולדות המועדון של דימונה, אבל לפחות היו חכמים שם כדי להגיד שווינשטיין לא ימשיך לעונה נוספת. מן העבר השני, שמשון ת״א שמשלמת מחיר כבד העונה על החוסר ניסיון של השחקנים, אבל היא מצליחה להתאושש על חשבונה של בקעת הירדן במשחק לא פשוט. מול דימונה במגרש הביתי יהיה לה קשה מאוד, והכל תלוי באיזה יום היא תתפוס את דימונה. אני צופה תיקו וחלוקת נקודות.

 

האם החבורה של צביקה לוי תמשיך את המומנטום החיובי? (צילום: עמאר חאג יחיא)

 

הפועל כפר שלם- הפועל מרמורק

הפועל כפר שלם בפורמה רעה מאוד, זאת אחרי שני הפסדים רצופים במשחקי צמרת קריטיים מאוד מול יפו ושמשון כפר קאסם. דיברו על מעמדו של עומר פרץ במועדון, אבל בינתיים הוא נשאר. עומר הוא מאמן טוב, שעושה עבודה נהדרת אבל הוא צריך גם לדעת להרוג משחקים כאלה חשובים, בטח בעונה כזאת שיש לפחות 3 קבוצות שנושפות לכפר בעורף במאבק על עלייה. מרמורק מצידה חולמת על פלייאוף, אבל גם יכולה ללכת לים וזה מסביר את העובדה שהיא לא הגיעה למשחק הקודם מול דימונה, אבל צריך לזכור שיש למרמורק מאמן מצוין ושחקנים איכותים ולא יהיה פשוט לכפר. החבורה של עומר פרץ חיבת להתאושש, ניצחון לכפר שצריכים את הנקודות הרבה יותר. 

 

בית״ר נורדיה- בקעת הירדן

בבית״ר נורדיה כבר הבינו שהם בדרך לליגה ב׳, ואז התחילו לשחק משוחרר יותר והתקפי וגם רשמו ניצחון על שעריים. מנגד, בקעת הירדן במשבר קטן עם שלושה מחזורים ללא ניצחון ומתקרבת למקום שממנו הולכים למבחנים. שתי הקבוצות צריכות את הנקודות ואני צופה ניצחון לבקעת הירדן.

 

האם בקעת הירדן תתאושש מול נורדיה (צילום: אלעד ירקון) 

 

הפועל אשקלון- מכבי יפו

יפו גברה על כפר שלם במשחק עונה, והפסידה בגביע מול מכבי ת״א ומכאן צריך לומר לבולגרים שהם הביאו הרבה כבוד לליגה א׳, אבל זה הזמן להתרכז בליגה ובמאבקי העלייה. אשקלון כבר בליגה ב׳, אבל מהקבוצות האלה הכי צריך להיזהר כי אין להן מה להפסיד וראינו את אשקלון במחזור האחרון. בכל זאת הבדלי הרמות יבואו לידי ביטוי במשחק הזה, ויפו תאסוף עוד שלוש נקודות חשובות.

 

מכבי עירוני אשדוד- מכבי הרצליה

שתי קבוצות מצוינות שמאז חילופי המאמנים במועדון עושות דרך נפלאה, עירוני אשדוד כבר במקום מבטחים אפשר להגיד ומציגה כדורגל חיובי מאוד וניצחון דרמטי על מכבי יבנה. אלעד בראון עושה עבודה נפלאה עם מכבי הרצליה שמחלצת נקודה מחולון במחזור האחרון, וככה נשארים בליגה. הרצליה צריכה את הנקודות במאבקי ההישארות שלה, והיא זו שתנצח במפגש לא פשוט בכלל.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור ומרמורק חייבים להתעורר דחוף (תחזית סוף עונה 08-03-2022, 08:32)
    אם אחת לא רוצה לליגה ב ואחת ולא רוצה ללכת לים
  2. יוסי זוזוט תתפטר לך הביתה (שי עמיחי הרשקוביץ תהל אלבז ואחרון השטן 08-03-2022, 11:06)
    יוסי זוזוט תתפטר אתה זוכר מה אמר לגזיאל בכתבה אם לא נסיים בפליאוף עליון זה יהיה כישלון וזה אומר שנכשלת אל תחזיק בקבוצה כאילו זה רכוש שלך ושל הדתי מזוייף תתפטר יצבוע
  3. תחזית נכונה (הוגה דעות 08-03-2022, 11:27)
    מחזור קל לניחוש
  4. מעניין שכל קבוצות התחתית פתאום מנצחות (נתי 08-03-2022, 16:21)
  5. לנתי מתגובה 4 (אוהד יפו 08-03-2022, 16:49)
    התרחיש הזה ממש צפוי , קבוצות התחתית מתחילות בשלבים האלה לעכל את סכנת הירידה והפחד מירידה חזק יותר מהרצון של קבוצות להידבק לצמרת , עושה רושם, שצפויים לנו עוד שבעה מחזורים מרתקים עד לסיום העונה ....
  6. למגיב מספר 3 (מאמן גדול 08-03-2022, 16:58)
    שיחיו הקנאים ויסבלו אין על יוסי זוזוט ואחיו יעקב תתבייש ללכלך על אדם ירא שמיים! י'קנאי
  7. תתפטר יעבד כי ימלוך (יוסי זוזוט 08-03-2022, 22:49)
    לך הביתה יוסי זוזוט נכשלת מה קשה לך ללכת ניראה לי שראש העיר צביקה צריך להזכיר לך משהו מה אתה מחפש שהוא יזרוק אותך אין לך כבוד לא ל ולא לדתי מזוייף תתפטר אם יש לך כבוד וקח איתך את אחיך ראש העיר אל תדאג יודע שאתה ואחיך הדתי מזוייף הרבצתם לאלי כהן המאמן מספר 1 יקנאים עוד מעט ראש העיר יעיף אותך מהקבוצה יצבוע ואת אחיך האדמור מתחת