חזרה למסלול הניצחונות: שמשון ת״א גברה על בקעת הירדן 1-2

החבורה של צביקה לוי, חזרה למסלול הניצחונות ועצרה את הרצף הרע מהתקופה האחרונה זאת אחרי ניצחון אדיר על בקעת הירדן. איברהים ג׳ואברה כבש מהנקודה הלבנה, ואדיס צ׳קול הכפיל. אייל סטרכמן צימק עבור הבקעה, אך זה לא הספיק עבור קבוצתו שחייבת להתעורר כדי לא להסתבך במאבקי הירידה. צביקה לוי בתגובה: ״ניצחון חשוב מאוד של חברה גברים וממושמעים שבהרבה דקות הראנו כדורגל טוב וחיובי״

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-03-2022
  • 18:29

בקעת הירדן אירחה במגרש המושבה את שמשון ת"א ששתי הקבוצות יודעות שהפסד יסבך אותם במאבקי התחתית שמשון מגיעה למשחק לאחר תיקו מול מרמורק שעצר את רצף התוצאות הלא טובות .

 

כבר מהפתיחה שמשון ת"א שלטה במתרחש במגרש והחזיקה בכדור, ותקפה פעם אחר פעם את שערה של בקעת הירדן, מה שהביא לכדור עונשין מ11 מטר לאחר הכשלה על ירין מוגרבי המצויין .איברהים ג'ואברה לא התבלבל וקבע 1-0 לשמשון כבר בדקות הראשונות.


שמשון המשיכה לשלוט במגרש עד למחצית ללא כל מענה של שחקני הבקעה שניסו לדחוף כדורים קדימה אך נתקלו בשחקני ההגנה של שמשון .
10 דקות לפתיחת המחצית חילוף מנצח של צביקה לוי כאשר אדיס צקול החליף את מוגרבי וכבר לאחר 3 דקות קבע 2-0 לאחר התקפה מצויינת של שמשון. .
הבקעה המשיכה להגביה כדורים אל תוך הרחבה, ובדקה ה60 כדור כזה בלבל את שוער שמשון ואייל סטרכמן קבע 2-1. מהגול ועד לסיום הבקעה ניסו בכל הכח להכניס עוד ועוד כדורים לתוך הרחבה אך שחקני שמשון עמדו כחומה בצורה וקבעו ניצחון חשוב ומוצדק שמשחרר מעט לחץ ואוויר לקראת המשך המאבקים .


מנגד בקעת הירדן הקבוצה שרק בשנה שעברה עשתה עונה הירואית חייבת להתעורר ומהר בכדי לא למצוא את עצמה בדרך למטה שנשארו עוד 8 משחקים לסיום 


צביקה לוי מאמנה של שמשון ת״א בתגובה: ״ניצחון חשוב מאוד של חברה גברים וממושמעים שבהרבה דקות הראנו כדורגל טוב וחיובי. שמח מאוד אבל הפנים לעוד 3 ימים למשחק קשה מאוד מול דימונה בתקווה להמשיך במומנטום הטוב גאה מאוד בבחורים שלי״.

צביקה לוי, מוביל את שמשון ת״א לניצחון (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמשון הפתעת הליגה (דרור קעטבי 05-03-2022, 19:24)
    יאללה שמשון בכל הכח אתם נשארים בליגה שאפו עליכם שמשונים אוהב אותכם וגאה בכם שמשוניה⚽️