הצמרת רותחת: כפר קאסם גברה על כפר שלם 1-2

ללא יובל נעים על הקווים, החבורה האטרקטיבית מכפר קאסם עושה מהפך אדיר על כפר שלם, וחוזרת למאבק על עליית ליגה. עילי קריספין העלה את כפר שלם ליתרון, אך החבורה של עומר פרץ שוב מציגה נאיביות ובועטת בדלי, וסופגת הפסד שני ברציפות. אנס מחאמיד כבש את שער השוויון, ואוהד אדלשטיין סגר עניין עם השני ושלח את אנשי כפר קאסם לחגוג אדלשטיין: ״שמח על ניצחון ושמח עוד יותר לכבוש את שער הניצחון״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 04-03-2022
  • 15:12

משחק העונה בליגה א׳ דרום הפגיש את שמשון כפר קאסם והפועל כפר שלם, משחק בעל חשיבות רבה להמשך דרכן של שתי הקבוצות. החבורה של יובל נעים עלתה לשחק ללא המאמן, ומי שניהל את המשחק הוא איהב סרסור הבעלים כשהיא מגיעה ליריבות במומנטום מצוין ואחרי שני ניצחונות רצופים.

 

מהצד השני, כפר שלם של עומר פרץ, שמגיעה למשחק במומנטום רע מאוד ואחרי הפסד מאכזב ליפו במחזור הקודם. בכפר ידעו שכל תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל במשחק הזה, אבל הכתומים שוב בעטו בדלי ואפשרו לכפר קאסם לרשום מהפך וניצחון אדיר שמחזיר אותה חזק למאבקי העלייה. 

 

שתי הקבוצות הגיעו עם ההרכב החזק ביותר שלהן, אך למרות החשיבות של היריבות המשחק נפתח נפתח בצורה חלשה ושקולה. תוך כדי תנועה כפר קאסם החלה לתקוף ולהיות יותר מסוכנת, אך כנגד מהלכי המשחק כפר שלם הייתה זו שעלתה ליתרון לאחר שכדור קרן מצוין של תומר בן בניסטי, מצא את עילי קריספין, האחרון נגח פנימה וקבע יתרון 0-1 מפתיע לכפר שלם. 


לאחר השער כפר קאסם ניסתה לייצר מצבים, אבל לא נכנסה מספיק למשחק ועד לסיום כמעט ולא הגיעה למצבים ולשוער הכפר לא הייתה עבודה בכלל. שתי הקבוצות ירדו להפסקת המחצית כשהכפר ביתרון. 

 

 

אנס מחאמיד חוגג שער שוויון

 

את המחצית השנייה שמשון כפר קאסם כמו רוח סערה, ואין ספק שיובל נעים שטף את שחקניו בחדר ההלבשה. ככל שחלפו הדקות כפר קאסם שיחקה התקפי יותר ויזמה, אבל הכפר ניסו להכפיל לאחר שתומר בנבנישתי עם מהלך אדיר מפתיע בין הבלמים של קאסם, אך הכדור לא מצא את השער.

 

כפר קאסם לא אמרה את המילה האחרונה, וביצעה חילופים שגם השתלמו לה ושינו את המשחק. אנס מחאמיד (73) ניצל הגבהה מצוינת של סיראז׳ נאסר כדי לדחוק את הכדור פנימה ולקבוע שוויון. כפר שלם המשיכה לתקוף, ואלי אלבז שלח כדור מצוין לשער (75) אך הכדור פגע במשקוף. 

 

מחצית שנייה מצוינת של כפר קאסם 

 

ארבע דקות לסיום התשעים, האחד והיחיד אוהד אדלטשיין קבע מהפך אדיר! זאת לאחר שאנס מחמיד הגיע מהאגף השמאלי בתנועה אלכסונית, אוהד אדלשטיין עובר את בלם הכפר עידן אדהנני שרושם טעות ענקית, שולח כדור פנימה וקובע מהפך 1-2.

 

לסיכום: כפר שלם שוב בועטת בדלי ברגעי השיא של העונה, ומתקשה מול קבוצות צמרת במשחקים קרייטים. בשבוע שעבר זה היה מול יפו, והיום שוב מול כפר קאסם כאשר החבורה של עומר פרץ כבר הייתה ביתרון. כפר שלם שילמה מחיר כבד על הטעות של הבלם עידן אדהנני, שקבוצתו סופגת שער כבר מחזור שני ברציפות בגלל טעויות שלו.

 

מן העבר השני, חגיגות גדולות! כפר קאסם מוכיחה שהיא לא אמרה את המילה האחרונה , היא הציגה מחצית שנייה מצוינת, חזרה למשחק וגם החילופים עבדו לה. החבורה של יובל נעים חזק במאבק כשהפער מיפו לה שתפגוש ביום שלישי את לוד, ומכפר שלם עומד על נקודה אחת, והפער מחולון שנכון לעכשיו במקום הראשון עומד על שתי נקודות.

 

אוהד אדלשטיין שחתום על המהפך האדיר בתגובה: ״היה משחק קשה נגד קבוצה במקום הראשון, שידענו שניצחון מחזיר אותנו חזרה למטרה העיקרית וזו עליית ליגה. שמח על ניצחון ושמח עוד יותר לכבוש את שער הניצחון שהקבוצה צריכה אותי. נמשיך לעבוד קשה ולהיות צנועים זה הדרך להצלחה״

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. צדיקים מלאכתם נעשית ע (שלי 04-03-2022, 18:05)
  2. צדיקים מלאכתם נעשית ע״י אחרים (עלי 04-03-2022, 18:07)
    היידה יפו עכשיו בכל הכח
  3. כפר קאסם (יבנה 04-03-2022, 20:42)
    קבוצה של ברברים