התחזית לליגה הלאומית: מאת עו"ד שי אבני

אנו במחזור ה-28 כאשר שתי המובילות, כפר קאסם וריינה, התבססו בצמרת בעוד כפ"ס מרוחקת כבר ארבע נקודות מעלייה. בתחתית מלחמת עולם נגד הירידה ואנו עכשיו בשלושה מחזורים אחרונים לפני הפלייאוף כאשר כולן רוצות להיכנס לפלייאוף העליון ולהינצל ממאבקי התחתית.שתי קבוצות נפרדו ממאמנם ומינו מאמן חדש. פאחם נפרדו ממוטי איוניר ומינו את שלומי דורה. אחי נצרת נפרדו מתומר קשטן ומינו את אלדד שביט.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 04-03-2022
  • 07:40

המשחק המרכזי במחזור זה הוא בין כפ"ס שבמקום השלישי להפועל אום אל פאחם שבמקום החמישי. מבחינת אום אל פאחם זה משחק של שש נקודות! במידה ויפסידו הם יתרחקו מאוד מהמקום השני ומתקוות העלייה.

 

המשחקים:

מ.ס כפר קאסם-הפועל ר"ג

שי אבני:  כפר קאסם עם ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד, מובילה את הליגה ויצרה פער של שש נקודות על השלישית מכפ"ס. הפועל ר"ג עם שלושה תוצאות תיקו אפס רצופות! רצף כזה בדרך כלל מסתיים בהפסד, במיוחד כשמשחקים נגד המובילה. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

שחקני הפועל פ"ת ירצו לחגוג פלייאוף עליון ולכן חייבים לנצח את ביתר ת"א. צילום: דוברות הפועל פ"ת. 

 

הפועל עכו-הפועל ראשל"צ

שי אבני: עכו חייבת לנצח את המשחק הזה בבית לאחר 13 משחקים רצופים ללא נצחון ובמיוחד כאשר הפלייאוף בפתח והיא רוצה לברוח מהתחתית. ראשל"צ נמצאת בדיוק על קו התפר בין הפלייאוף התחתון לעליון אך היא במומנטום מצוין עם חמישה משחקים רצופים ללא הפסד.

הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל כפ"ס

שי אבני: פאחם עשו יותר מדי שינויים בקבוצה בחלון ההעברות דווקא לאחר תקופה טובה וחכמים כבר אמרו בעבר ש"אם זה לא שבור-אל תתקן". כפ"ס עדיין חושבת על עלייה וחייבת להדביק את פער ארבע הנקודות מריינה.  הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

סקציה נס ציונה-א.ס אשדוד

שי אבני:  לאשדוד החזירו את שתי הנקודות וכעת הם במקום השישי עם נקודה אחת פחות מנס ציונה. נס ציונה איבדה גובה בתקופה האחרונה עם רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון והיא מרוחקת כבר שבע נקודות מהמקום השני. זוהי ההזדמנות האחרונה שלה להידבק לצמרת הגבוהה ולחשוב על ליגת העל.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

 

הפועל רעננה-הפועל עפולה

שי אבני: רעננה עם שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון ומנגד עפולה שבמקום הלפני אחרון. רק שתי נקודות מפרידות בין השתיים אך רעננה קבוצה טובה יותר. הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

אדומים אשדוד חוגגים. החזירו להם את 2 הנקודות וניצחון על נס ציונה יבטיח מקום בפלייאוף עליון. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל פ"ת-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: דווקא שהפועל פ"ת התקרבה לצמרת, היא לפתע נעצרה ונמצאת בקו הדק בין הפלייאוף העליון לתחתון. בית"ר ת"א כבר שלושה משחקים ברציפות ללא הפסד אך היא צריכה לחפש יותר את הנצחונות מאשר תוצאות תיקו שלא יועילו לה להינצל מהירידה. הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

 

הפועל רמה"ש-מכבי בני ריינה

שי אבני: רמה"ש עם ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד ושלוש תוצאות תיקו אפס בשלושת המשחקים האחרונים. ריינה עם שישה משחקים רצופים ללא הפסד ודווקא בגלל הרצך הארוך יש לי הרגשה של הפתעה. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

מכבי אחי נצרת-בני יהודה ת"א

שי אבני: בני יהודה ניצחה את כפר קאסם וחייבת לצבור נקודות בשלושת המשחקים הקרובים כדי להיכנס לפלייאוף העליון. אחי נצרת נפרדה מתומר קשטן ומינתה את אלדד שביט שלו יש משימה גדולה להשאיר אותה בליגה.  הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני, תחזית ליגה לאומית.

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזו ליגה משעממת. תיקו ועוד תיקו (ברק 04-03-2022, 18:17)