תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 26 :אוהד רון מארח את יוסי גורדנה

המחזור ה-26 בליגה א׳ דרום הגיע, והשבוע החלטתי לארח את אחד המאמנים הוותיקים והטובים בליגות שלנו, יוסי גורדנה. יוסי אימן שנים רבות בליגה א׳ ומכיר כל קבוצה וכל מגרש. יוסי חושב שכפר קאסם, יפו וחולון ינצחו. אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לקרוא ולראות מה חושב המומחה שלנו השבוע

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-03-2022
  • 13:37

המחזור 26 בליגה א׳ דרום מביא איתו משחקים מרתקים גם בצמרת וגם בתחתית והמתח בשיאו. הבולטים מביניהם הם קרב הצמרת בין כפר קאסם ובין כפר שלם, ובתחתית כסייפה נגד אילת, בקעת הירדן  נגד שמשון ת"א כאשר כל ניצחון יכולה להשפיע על המשך הדרך של הקבוצות.

 

ונעבור למשחקים:

שמשון כפר קאסם- הפועל כפר שלם

אוהד: משחק העונה לדעתי! לדעתי מדובר במשחק בין שתי הקבוצות הכי טובות בליגה, בטח הכי מושקעות מבחינת סגל השחקנים. כפר שלם הפסידה שוב לקבוצה שמתמודדת מולה ועושה רושם שמאמנה עומר פרץ פשוט לא עומד במשחקי מבחן. אני לא זוכר מתי קבוצתו של "הבינוני" עברה משחק חשוב, וזה מראה על האופי שלו. מנגד כפר קאסם עדיין מצמצת פערים מהפתיחת עונה הנוראית שהיה לה עם רביד גזל בתחילת העונה, יובל נעים שמוליך את כפר קאסם לעונה מצוינת משלם מחיר שהוא הגיע באמצע העונה. כפר קאסם מועמדת לניצחון וכפר שלם באים כאנרדוג למשחק הזה מה שיוריד מהבינוני את הלחץ מעט, ואולי יוכל להפתיע ולסגור את המשחק בתיקו. לדעתי יסתיים בתיקו. 

 

יוסי:משחק של עונה שלמה והמון כסף ויוקרה. אם כפר קאסם של יובל נעים המאמן המצוין והכי מעוטר בליגה א׳ מנצחים הם נכנסים עם כל הכח לכיוון המקום הראשון, ובמומנטום הכי טוב שאפשר לבקש לקראת סיום העונה.כפר שלם קבוצה חזקה עם המון שחקנים מצויינים  ומאמן מצויין וצעיר, חייבת לחזור עם נקודות כי במידה של הפסד שאר הקבוצות שנמצאות איתה במאבקי העליה יעברו אותה והיא תיקלע למשבר .הימור כפר קאסם ינצחו.

 

שחקני כפר קאסם, ירצו לחגוג גם מול כפר שלם. 

 

מכבי הרצליה- ירמיהו חולון

אוהד: עוד מובילה מבין שלושת המובילות, אשר יודעת שהשבוע היא חייבת לנצח עם סיכוי לעלות לפיסגה לבד בהנחה שכפר שלם תסיים בתיקו. הרצליה בבית תבוא לשחק כדורגל, אבל קבוצתו של ויקטור גנש טובה יותר ואם הם יבואו מרוכזים הם גם ינצחו. לדעתי חולון ינצחו. 

 

יוסי:הרצליה נמצאת בדעיכה בשנים האחרונות משקיעים המון כסף אבל בלי תוצאות בשטח, ואם היא לא רוצה להסתבך בירידת ליגה היא חייבת להתחיל לנצח כי יש קבוצה טובה שסובלת מחוסר ביטחון ושקט .חולון קבוצה מצויינת שעושה עונה פנטסטית שחייבת לחזור עם ניצחון כדי לשמור על סיכוי לחזור למקום הראשון .הימור חולון ינצחו.

 

מכבי יבנה- עירוני אשדוד

אוהד: אשדוד ספגה תבוסה קשה בבית במחזור האחרון מול כסייפה, ויודעת שהיא חייבת לחזור להילחם כדי לשרוד. סדרת הניצחונות שעשו חניכיו של יוסי חכים כנראה גרמה להם קצת להוריד את הלחץ על היריבה, אבל מול יבנה הם יבואו מרוכזים במטרה ללא רגשי נחיתות. יבנה בבית קבוצה עדיפה, שחקניו של יוסי זוזוט חייבים נקודות כדי לביכנס לפלייאוף. לדעתי יבנה תתקל שיריב חזק ועיקש שלא יתן לו לכבוש. המשחק יסתיים בתיקו.

 

יוסי:יבנה קבוצה חזקה בבית שרוצה פלייאוף עליון .אשדוד עם יוסי חכים הנפלא שעושה עבודה מצויינת והצליח להוציא את אשדוד מהתחתית רוצה להמשיך להגיע לחוף מבטחים.הימור איקס

 

אביבי זוהר וקבוצתו, לא ינצחו את אשקלון יהיו זעזועי .צילום: מני בן ארי

 

הפועל אזור- הפועל אשקלון

אוהד: מה קורה בהפועל אזור? זה לא ברור. הנהלת המועדון עושה הכל כדי להישאר, החליפה מאמן, התחזקה בצורה משמעותית ביותר לקראת סיום העברות, אבל התוצאות לא טובות כאילו הקללה חזרה לישוב ולא משנה מה יעשו התוצאות לא יבואו. אשקלון לא שווה איזכור בכלל ולדעת צריך להוציא אותה מהטבלה. בזבוז של מקום בטבלה של ליגה א דרום. אזור בבית חייבים לנצח ולדעתי הם גם ינצחו. 

 

יוסי:אביבי זוהר ואזור קיבלו משחק בהזמנה אשקלון קבוצה שהרימה ידיים ומספקת נקודות לכולם כבר מזמן, ולכן הם חייבים באזור לעבור את המשחק הזה בניצחון, ואם לא הם יהיו מועמדים חזקים לרדת ליגה .אשקלון סיפור עצוב מאד עד לפני 3 שנים בליגת העל, אבל מאבקי כוחות בהנהלה וניהול כושל הורידו אותה לליגה ב .הימור אזור ינצחו.

 

הפועל מרמורק- עירוני דימונה

אוהד: לא יודע מה כל הבלגן עם רונן ויינשטיין שנסע לחו״ל או לא נסע לחו״ל מה זה משנה? התוצאות זה מה שקובע, ואם ינצח את מרמורק השבוע הוא יתבקש כל שבוע לנסוע לחו״ל.כבר מזמן אמרתי שקבוצות בשלב זה של העונה לא צריכות להתאמן ורק צריכות רצון ומוטיבציה כדי לנצח. משהו שללא קשר למאמן אין בדימונה, אז לא משנה ממש אם הוא בארץ או לא. מרמורק ראיתי שבוע שעבר נגד שמשון ת"א, נראים מעולה וממש כייף לראות קבוצה צעירה ובריאה בסגל שלה שמשחקת ככה, ושאפו לדוד מרטן על כך. מרמורק שווים ניצחון והם גם ינצחו. 

 

יוסי: מרמורק מארחים בבית את דימונה, וכל תוצאה מלבד ניצחון שלהם יהיה אכזבה גדולה .דימונה צריכה לבוא עם הרבה לב ונשמה כדי להוציא לפחות נקודה חשובה במאבקי התחתית . הימור שלי מרמורק.

 

הפועל בקעת הירדן- שמשון ת"א

אוהד: דרבי האחיות אני קורא למשחק הזה. שמשון ובקעת הירדן חולקים אותו מגרש ביתי שבמושבה, והאמת שתי הקבוצות שוות בכוחן לדעתי, ואין יתרון ביתיות ולמרות זאת יש לי תחושה שבקעת הירדן תנצח ואפילו בהפרש של שני שערים. הבקעה יש להם יותר נסיון במשחקים מהסוג הזה וזה יבוא לידי ביטוי. 

 

יוסי:שתי הקבוצות מגיעות אחרי תיקו מאופס, חנן אזולאי חייב להביא את הניסיון והידע הרב שיש לו בליגה א׳ ולהיות האקס פקטור של הבקעה שחייבת לנצח כדי לברוח מהתחתית. שמשון של צביקה לוי מאמן טוב ומוכשר אחרי פתיחת עונה נפלאה נמצאת בתקופה קשה מבחינת צבירת נקודות, אבל אני מאמין שעם השקט שהוא מקבל מההנהלה הוא ישאיר את שמשון בליגה .הימור איקס

 

קהל מכבי יפו, ימתין קצת עד שיראה את קבוצתו משחקת מול לוד. צילום: איתן ידגר

 

ביתר נורדיה- מכבי שעריים

אוהד: גדי כרמלי כנראה והרים ידיים בנורדיה, והבין שקבוצתו אם לא מנצחת את שעריים היא יכולה כבר השבוע להתארגן לקראת עונה קשה בליגה ב׳. שעריים כבר מזמן סיימו את העונה עם הנקודות שיש להם, וחולמים כבר על חוף הים. נורדיה עדיפה אבל לא ברור אם מסוגלים לתת שם גול, נורדיה תנצח.

 

יוסי:נורדיה של גדי כרמלי בצ׳אנס כמעט אחרון חייבת לנצח כדי שיהיה לה סיכוי כלשהו להישאר בליגה, מכיוון שהיא פוגשת את שעריים קבוצה שאין לה מה לחפש בליגה לא יעלו ולא ירדו אחרי שהשקיעו בשחקנים מנוסים ותקציב גבוה מוצאים את עצמם בעונת פרווה .הימור נורדיה.

 

עירוני כסייפה- בני אילת

אוהד: כסייפה בעיני זו אחת ההפתעות הנעימות העונה, חניכיו של דורון ממן עושה ממש קסמים וכל הכבוד להם על כך. יהיה מעניין לראות את כסייפה מול אילת, אבל נראה לי המשחק יסתיים בתיקו שטוב לשתי הקבוצות. 

 

יוסי:משחק תחתית על 6 נקודות. כסייפה מאז ההגעה של דורון ממן בתקופה טובה ומצליחה להרים את הראש מהבור שהם היו בו . אילת חייבת לאסוף את עצמה ולהתחיל לצבור נקודות כדי לא למצוא את עצמה חוזרת לליגה ב׳ הימור עירוניי כסייפה ינצחו.

 

מכבי יפו- הפועל בני לוד

אוהד: המשחק נדחה בגלל המשחק של יפו נגד מכבי יפו. יפו עם ניצחון ענק השבוע וחבל שלא משחקים השבוע כי לדעתי יכלו להגדיל את הפער מכפר שלם השבוע. יפו עדיפים על לוד בכל עמדה על המגרש ומחוץ למגרש. ניצחון קליל ליפו.

 

יוסי:איציק ברוך שעושה עבודה נפלאה ביפו, מול אופיר רגב שעושה נפלאות בלוד.יפו קבוצה חזקה מאד  בכל פרמטר במגרש ועולה על לוד בכל עמד ואמורה לנצח בכוח או במוח אם היא רוצה להתמודד על הכרטיס לליגה לאומית .לוד קבוצה צעירה, דינמית וונרית וכישרונית שעושה בעיות לכל קבוצה ולא מוותרת עד הסוף .הימור מכבי יפו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהן רון, אתה ארס מכוער (רועי התותח 04-03-2022, 09:34)