נבחרת המחזור ה-25 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

אנחנו מתקרבים לישורת האחרונה של העונה הזאת, והמחזור האחרון סיפק לנו לא מעט תוצאות חשובות ושערים מכריעים. במחזור בזה יפו גברה על כפר שלם במשחק עונה, שמשון כפר קאסם ניצחה את דימונה, כסייפה גברה על עירוני אשדוד ושמשון ת״א ומרמורק נפרדו בחלוקת נקודות, כעת, נותר לבחור את המצטיינים בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 01-03-2022
  • 13:53

שוער

אלמוג מלול (מכבי יפו)- שחקן המחזור!

מתי בפעם האחרונה ראיתם שוער שעוצר שני פנדלים, כשאחד מהם בעצירה כפולה בהפרש של עשר דקות במשחק עונה. מלול חתום על ההישג האדיר הזה במשחק האחרון של קבוצתו מול כפר שלם. הוא נתן תצוגה הירואית בין קורות השער, גם אלי אלבז וגם סער רמי לא הצליחו להכניע את השוער האדיר שהשאיר את קבוצתו במשחק, ולבסוף גם שמר על שער נקי. 

 

אלמוג מלול, שחקן המחזור ה-25 של אתר גולר (צילום: דדי ברק)

 

הגנה

מישל סיריצקי (שמשון ת״א)
שמשון ת״א חלמה לעצור את רצף הרע והצליחה לחלץ נקודה ממרמורק. מי שאחראי לכך הוא ללא ספק מישל סיריצקי הבלם, שהיה מצוין במשחק ואחד האחראים לכך ששמשון שמרה על שער נקי.

 

ליעד אלעד (הפועל בקעת הירדן)

בשבוע הקודם ליעד אלעד לא שיחק נגד מרמורק, השבוע הוא חזר וייצב את ההגנה של הבקעה ומנע משעריים לכבוש, שיתף את החלוצים של הקבוצה ועשה עבודה נהדרת על המגרש. בלם צעיר שמוכיח את עצמו העונה בבקעה. 

 

דור אלברמן (הפועל מרמורק) 

במחזור האחרון ההתקפה של מרמורק לא השכילה לכבוש שערים, אבל ההגנה דווקא עשתה עבודה טובה, ובראשה הבלם המנוסה דור אלברמן, שהנהיג את החלק האחורי ומנע משמשון ת״א לכבוש שערים. 

 

קישור

 

מוחמד אלעג׳ו (בני לוד)

קשרה של בני לוד הצטיין על המגרש במפגש מול אזור, הוא הציג יכולת נהדרת והיה דומיננטי מאוד על המגרש, הטריד רבות את הגנת אזור וגם כבש את השער השני במשחק. 

 

עדן בן מנשה, חזר מפציעה וקבוצתו חזרה לנצח (צילום: מדיה האדומים)

 

עדן בן מנשה (ירמיהו חולון)

הקשר המוכשר שהגיע המהלך העונה לחולון, חזר מפציעה והיה בורג מרכזי בניצחון על מכבי יבנה במחזור האחרון. הוא הציג יכולת נפלאה, הטריד רבות את הגנת יבנה, והיה מעורב בשני הגולים.

 

יקיר אלפי (עירוני כסייפה)

שחקנה של כסייפה רשם משחק נהדר במפגש לא פשוט מול עירוני אשדוד. הוא חיבר בין ההגנה להתקפה, היה דומיננטי מאוד על המגרש והציג יכולת נפלאה.

 

התקפה

 

דובב גבאי (מכבי יפו)

גבאי ממשיך לפרוע שטרות במדי יפו שבוע אחר שבוע. החלוץ המנוסה ניצל במשחק האחרון את התסכול של כפר שלם לאחר החמצת הפנדלים, כדי לכבוש צמד שערים אדיר במשחק עונה. גבאי הנהיג את הקבוצה על המגרש, והיה לבורג חשוב בניצחון של הבולגרים. אם יפו תעלה ליגה, גבאי יהיה חלק בלתי נפרד מהעלייה הזאת. 

 

דובב גבאי, מוביל את קבוצתו לניצחון במשחק עונה (צילום: איתן ידגר)

 

סיראז נאסר (שמשון כפר קאסם)

המנהיג של שמשון כפר קאסם על המגרש, מוכיח בכל דקה שלו שהוא הרבה מעל הליגה הזאת. במשחק מול דימונה ולמרות הרוחות שהפריעו לייצר משחק תקין, נאסר הביא איתו את הכדורגל שלו, הצטיין על כר הדשא וגם בישל את שער הניצחון. 

 

סייאף אלווהשלה (עירוני כסייפה)

החלוץ הבלתי מעורער של כסייפה ממשיך לפרוע שטרות, ואין ספק שחזרתו לכסייפה שדרגה משמעותית את הקבוצה. במפגש מול עירוני אשדוד הוא הציג את הכדורגל שלו וגם כבש את השער הראשון במשחק.  

 

אור אשכולי (בני אילת)

אילת ממשיכה במומנטום החיובי על חשבונה של נורדיה, ומי שהצטיין במשחק הזה הוא אור אשכולי, שהציג יכולת נהדרת, פרץ על הקו במהלך אישי אדיר ובישל את הגול בדקות האחרונות למשחק.

 

איציק ברוך (מכבי יפו) - מאמן המחזור 

לפני המפגש מול כפר שלם, מרבית התחזיות הצביעו על כך שהכפר תנצח את יפו, ובכל זאת ראינו רק קבוצה על המגרש וקוראים לה מכבי יפו. ברוך שנחשב למאמן מצוין, הכין את שחקניו בצורה הטובה ביותר למשחק הזה, הוא שמר על קור רוח במהלך המפגש מול הכפר, ניהל את המשחק מצוין והוביל את קבוצתו לניצחון. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מהכפר (אוהד 01-03-2022, 16:35)
    שלום לך מר גיברת לירן אלומוג מלול שוער בינוני ומטה השחקנים שבעטו פנדלים לא יודעים ליבעוט פנדלים בעטו לו ליידים של השוער עשיתם אותו גדול שוער המחזור ממש הוא לא שוער טוב בסיבוב הריאשון קדוסי עשה מי נו צחוק בשער קיבל 4 חתיכות אז איזה שוער הוא גדול אוו בנוני גיברת לירן הכפר היו חלשים לא בעטו אפילו בעיטה 1 לשער אז איזה גדול הוא מממשש לו
  2. לאוהד מהכפר (אוהד יפו 01-03-2022, 18:30)
    לך תמכור בייגלה בשוק מטומטם לא רק הפנדלים הוא שוער טוב הרבה משחקים אתה לוקח מקרה אחד שההגנה היתה יותר אשמה תלמדו לבעוט בעיה שלכם לא יודעים לומדים לא נורא לא תעלוגם השוער שלכם קיבל גולים פשוטים על זה אתה לא מדבר תמכרו בייגלה