אלמוג מלול שחקן המחזור ה-25 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

במכבי יפו החליטו להמר העונה על השוער הצעיר אלמוג מלול, שמוכיח בכל מחזור מחדש שהוא מנייה בטוחה. במחזור האחרון במשחק העונה מול כפר שלם, מלול הוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות ביותר לאחר שעצר שני פנדלים, השאיר את קבוצתו במשחק ולבסוף יפו רשמה ניצחון יוקרתי בדרך לעלייה. מלול, חולם להוביל את יפו לליגה הלאומית ומצהיר: ״ניצחנו את כפר שלם, אבל עוד לא עלינו ליגה״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 01-03-2022
  • 17:24

השוער אלמוג מלול הוא הצגה של איש אחד. בעונה הקודמת הוא הפך לאחד מהשחקנים המדוברים ביותר בליגה א׳, זאת לאחר שרשם עונה מרשימה בין קורות השער של בקעת הירדן, והוביל את הקבוצה ישירות למשחקי הפלייאוף העליון. הוא נבחר לתגלית העונה, ובמהלך הקיץ משך לא מעט מועדוני כדורגל שרצו להחתים את השוער הצעיר. 

 

כשביפו החלו את ההכנות לעונה הנוכחית, הם חיפשו שוער שיהיה אפשר לסמוך עליו במסע העלייה של הקבוצה והבולגרים החליטו להחתים את השוער הצעיר.  הוא התחבר למועדון מהרגע הראשון והתאים לו כמו כפפה ליד, זכה לאהבת הקהל, החזיר להם על המגרש והוכיח בכל מחזור מחדש שהוא מנייה בטוחה. 

 

מלול, גובה 1.95, ולמרות גילו הצעיר הוא מפגין הרבה ביטחון בין קורות השער, ומציג יכולת של שוערים בוגרים ממנו. הוא מאופיין במשחק רגל מצוין, בין הטובים שנראו בשנים האחרונות אצל שוערים בליגות הנמוכות, והוא שוער שאפשר לסמוך עליו בכל משחק. 

 

מכבי יפו הגיעה במחזור האחרון למפגש מול המוליכה כפר שלם, כל התחזיות הצביעו על הכתומים במשחק הזה, אבל למכבי יפו יש שוער בשער. אחרי מחצית נטולת שערים, נשרקו תוך עשר דקות שני פנדלים לזכותם של הכפר. גם אלי אלבז וגם סער ברמי לא הצליחו להכניע את איש המשחק של יפו אלמוג מלול, שהצליח לעצור את שני הפנדלים בתצוגה הירואית בין קורות השער, כאשר בפנדל הראשון הוא רשם עצירה כפולה מהריבאונד. 

 

אם ננתח את היריבות, אז אפשר לומר שמלול השאיר את יפו בחיים במשחק הזה, ואין לדעת איך המשחק הזה היה מסתיים לולא השוער המוכשר היה עוצר את הפנדלים. מה שבטוח, במשחק מול הכפר הוא הוכיח שמקומו ברמות הגבוהות ביותר, ואם יפו תצליח לעלות ליגה העונה אין ספק שמלול הוא בורג מרכזי בעלייה הזאת. 

 

מלול, עוצר שני פנדלים ושומר על שער נקי (צילום: איתן ידגר) 

 

את הניצחון על כפר שלם מלול הגדיר ״כאופוריה״ ולבטח אוהדי מכבי ״יפו״ יסכימו איתו. בעיקר בשבוע כזה שבו הקבוצה גוברת על כפר שלם במשחק עונה, ויכולה לעשות היסטוריה מול מכבי ת״א בגביע. אם יפו תגיע לפנדלים מול השלישית בטבלת ליגת העל, כנראה שמלול יהיה זה שיכריע את המשחק וינעל את השער. 

 

״אי אפשר לתאר הרגשה כזו זה חלום שמתגשם״ סיכם מלול אחרי הניצחון האדיר ביום שישי האחרון על כפר שלם, ניצחון שהשוער הקדיש לאוהדים שליוו את הקבוצה מהגבעה הסמוכה. ״הבהרנו שהדרך למטרה אפשרית יותר מהכל, ומה שקורה בחדר הלבשה נשאר בחדר הלבשה. באנו רק כדי לנצח ואני שמח שהצלחנו״ סיכם השוער. 

 

אלמוג, ספר על החיבור שלך העונה למועדון הכדורגל מכבי יפו?

״יש לי חיבור מיוחד למועדון הזה, חיבור שקשה להסביר במילים. התחברתי למכבי יפו מהרגע הראשון, החל מהשחקנים, הנהלה בראשות מאיר דרעי וערן כהן, ועד לאוהדים. למרות הכל הם תמיד נשארים צנועים, והם נכנסו לי ללב״.

 

רשמת תצוגה הירואית בשער מול כפר שלם, ועצרת שני פנדלים. איך אתה מסכם את התחושות?

״שני פנדלים בעשר דקות, בהחלט שיש לי חלק נכבד בניצחון המרגש הזה. קיבלתי הרבה מחמאות בימים האלה וזו הרגשה מטורפת, טלפונים, הודעות באמת שאי אפשר להסביר במילים, אבל מסתכלים קדימה ניצחנו היה נגמר עוד לא עלינו ליגה״.

 

לקראת משחק העונה מרבית התחזיות היו בעד כפר שלם, ולבסוף ניצחתם. איך הגבתם לכך?

״כן התחזיות היו נגדנו היו בודדים שהלכו עם יפו, וזה מה שדירבן את שחקנים עוד יותר והדליק אותנו לנצח. בלי שום קשר הכנו את עצמנו לעוד למשחק בליגה א׳, הפעם עם יותר חשיבות״.

 

מתחילת העונה המטרה של מכבי יפו הייתה ברורה, והבולגרים רצו להמשיך את המומנטום החיובי מהעונה הקודמת ולהפעיל לליגה הלאומית. משימה לא פשוטה, אבל אפשרית בעיקר שיפו מציגה את אחד הסגלים החזקים בליגה, שמאופיין בחדר הלבשה מאוחד ומחוייב. 

 

יפו גם הצליחה לנקום ״נקמה ספורטיבית״ בכפר שלם, זאת לאחר שספגה הפסד מאכזב שהוביל ללא מעט ביקורות בסיבוב הקודם, אך הפעם זה היה של יפו. גם מלול מבין את המשמעות אחרי הניצחון, אך רוצה להישאר עם הרגליים על הקרקע ואומר: ״שנעלה ליגה יהיה אפשר לדבר אחרת ולחגוג בלי הפסקה, כרגע נגמר שבוע חדש ודף נקי״.

 

מעבר לתצוגה ההירואית של השוער בשער, מי שגנבו את ההצגה היו אוהדי יפו, וזאת למרות שהמגרש בספורטק לא יכול היה לאכלס אותם. הם מצאו פתרון יצירתי בדמות הגבעה הסמוכה, משם צפו במשחק והמשיכו לעמוד למרות הגשם.  גם צעיפים, אבוקות ואווירת ליגת העל היו על הגבעה. 

 

ספר על החיבור לקהל המיוחד של יפו?

״הקהל של יפו וכל מילה מיותרת, הוא בעצם השחקן ה-12 שדוחף אותנו אי אפשר בלעדיהם, ואני באופן אישי מחובר אליהם. זה קהל דוחף ומפרגן והולך איתך באש ובמים. כמות כזו של קהל שמשקיע ומקריב, אין יותר ראוי מהם להיות בליגה הלאומית. כשראיתי אותם על הגבעה בבוץ התפללתי שנשמח אותם והם יחזרו היום הביתה מאושרים, אני עכשיו מתפלל לשמח אותם בסיום העונה״

 

אלמוג מלול חלום להגיע רחוק בקריירה, אבל קודם לעלות ליגה עם יפו, ואין ספק שנראה אותו משחק ברמות הגבוהות ביותר. אם ביפו יהיו חכמים יחתימו את השוער לעונה נוספת. עד אז מצפה לשוער וקבוצתו עוד תשעה מחזורים עד לתום העונה, כשעבורם כל מפגש הוא גמר גביע, וגם מפגש גומלין עם מכבי ת״א ברבע גמר גביע המדינה, כשהמטרה המרכזית היא לסיים את העונה ולחגוג עלייה. 

אלמוג מלול, יגיע לרמות הגבוהות (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלמוג מלול (דניאל ברמי 01-03-2022, 19:47)
    אבאלה ואמאלה איזה שוער .. בהצלחה
  2. מכבי יפו (שמעון 02-03-2022, 00:06)
    תודה לאחים חכים שהביאו לנו את השוער הכי טוב בליגה אוהבים אתכם ביפו