"מאוכזב מהתוצאה מול שמשון, באים לנצח את דימונה"

כך אמר יונתן טפר, קשרה הצעיר והמוכשר של הפועל מרמורק שהגיע העונה לקבוצה ומוכיח את כישוריו בכל משחק. עוד מוסיף טפר:"הליגה מותחת ותהיה צמודה עד הסוף, מאמין שנגיע לפלייאוף עליון". ראיון עם אחד השחקנים הצעירים המפתיעים העונה

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-03-2022
  • 10:59

יונתן טפר, בן ה 21. שיחק והיה כקפטן בביתר טוברוק בליגת העל לנוער, לאחר מכן בעונת הבוגרים הראשונה שלו שיחק בהפועל כפר שלם בליגה הלאומית.

טפר משחק במגרש כקשר אחורי (6) או קשר 50/50 אבל באופן עקרוני משחק איפה שהמאמן צריך אותו, כך שלפעמים גם בתפקידים אחוריים יותר.

 

יונתן מסכם את המשחק מול שמשון ת"א ואומר:"מבחינתנו יצאנו מאוכזבים מהתוצאה במשחק נגד שמשון תא, ציפינו לנצח ולהמשיך ביכולת מהמשחק האחרון ולכן התוצאה מאכזבת, ונוסף לאור העובדה ששלטנו במשחק ולא השכלנו להבקיע. מצד שני מגיע קרדיט לשמשון תא שהקשו עלינו להבקיע.״

 

על הקבוצה שנחשבת מאד צעירה בליגה אך עדיין נמצאת בצמרת הגבוהה הוא אומר:"לצד העובדה שאנחנו קבוצה צעירה, יש מספר שחקנים ותיקים שמכוונים ומקרינים מניסיונם ובנוסף יש לנו חדר הלבשה בריא וחזק עם אווירה נהדרת שגורמת לכל שחקן בקבוצה להרגיש שהוא משמעותי וחשוב להצלחת הקבוצה."

 

השבוע מרמורק פוגשים את דימונה, הקשר הצעיר אומר לקראת המשחק:"דימונה קבוצה טובה מאד ואנחנו באים לנצח את המשחק הזה כמו כל משחק אחר."

 

לגבי הפלייאוף והסיכוי שלהם להגיע אליו ,טפר מרחיב:" אני מאמין מאד בקבוצה ולכן אני חושב שנגיע לפלייאוף העליון בסופו של דבר, אך זה לא יהיה קל.הליגה העונה היא ליגה מותחת, מעניינת עם הרבה שחקנים טובים ונראה שיהיה צמוד עד למחזור האחרון."

 

על המועדון הוא מספר:"הגעתי למרמורק השנה ומצאתי מועדון חם, מקצועי עם צוות מקצועי שעושה עבודה נהדרת, האימונים וההכנה למשחקים ברמה הגבוהה ביותר וכמובן קהל נהדר שנותן לכל השחקנים תחושה של בית חם."

 

שיהיה בהצלחה!

 

יונתן טפר, נמצא בעונה נהדרת העונה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקו מצוין (רק מרמורק 01-03-2022, 12:40)
    יגיע בזמן הקרוב מאוד לרמות הגבוהות
  2. מלך השערים של מר מורק (הוגה דעות 01-03-2022, 13:11)
    אם אינני טועה בכל מקרה - הוכיח את עצמו
  3. נו ואם תהיו בפליאוף? (עידן 01-03-2022, 13:25)
    הפליאוף הזה בלוף כולם מבינים את זה, חייבים לשנות את השיטה הזאת, הסיכוי של קבוצה מליגה א אפסיים אחי
  4. למגיב מס'3 (הוגה דעות 01-03-2022, 20:18)
    צודק לצערי
  5. יונתן טפר. (Barak bachar 02-03-2022, 12:28)
    שנה הבאה אני מחתים אותך אצלנו שיהיה בהצלחה! ????