ניצחון ענק ליפו במשחק העונה בדרום, טמרה גברה על הרצליה בצפון

איזה מחזור אדיר היה לנו היום (שישי) בצפון ודרום, וזאת למרות שמס׳ משחקים בולטו עקב מזג האוויר. ובכל זאת יפו עשתה בית ספר להפועל כפר שלם במשחק העונה, כסייפה גברה על עירוני אשדוד, אילת גברה על נורדיה, וחולון חזרה למסלול הניצחונות. בצפון, טמרה רשמה ניצחון מרשים על הרצליה, רובי שפירא ממשיכה להתרסק עם הפסד לבאקה ובועיינה גברה על כאוכב ונצמדה לטבריה. הכל בסיכום שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 25-02-2022
  • 16:17

ליגה א׳ דרום:

 

הפועל כפר שלם- מכבי יפו 3-0

איזה ניצחון אדיר לבולגרים מיפו במשחק העונה, לאחר שניטרלו את הכפר כמעט לגמרי ולקחו שלוש נקודות יוקרתיות שאפשרו ליפו להיצמד לכפר בצמרת. איש המשחק של יפו הוא השוער האדיר אלמוג מלול שרשם הופעה הירואית בין קורות השער, לאחר שעצר שני פנדלים ושמר על שער נקי. דובב גבאי כבש צמד ועומרי כהן כבש אחד נוסף, ויפו רושמת ניצחון במשחק העונה. כפר שלם נעלמה לגמרי במשחק, ותצטרך להפיק הרבה לקחים אם היא רוצה להמשיך לדבר על עלייה. מגיע שאפו אדיר לאוהדי יפו שליוו את השחקנים מהגבעה הסמוכה.

 

אלמוג מלול בהופעה הירואית בין קורות השער של יפו (צילום: איתן ידגר) 

 

מ.ס דימונה- שמשון כפר קאסם 1-0

דימונה ממשיכה להפגין חוסר חיבור ויציבות על המגרש, וממשיכה את הרצף הרע אחרי ההפסד במחזור הקודם ליפו. מה שאפשר לחבורה של יובל נעים לקחת שלוש נקודות יוקרתיות, במגרש שקשה לנצח בו וזאת למרות שהרוחות הקשו על מהלך המשחק. דימונה התקשתה לייצר מצבים, ושער אחד קטן גדול של אליאור סיידר הביא ניצחון חשוב לקבוצתו. כפר קאסם הייתה יכולה להגדיל את ההיתרון, אבל בן וולבלסקי עצר פנדל. בסיום אוהדי דימונה קראו למאמן הקבוצה רונן ווינשטיין להתפטר. 

 

שחקני שמשון חוגגים ניצחון חשוב במשחק מול דימונה (צילום: יח״צ) 

 

בני אילת - בית״ר נורדיה 0-1

מפגש תחתית לוהט בין שתי קבוצות שחולמות להישאר בליגה. אמיר כהן מאמנה החדש של אילת מוביל את קבוצתו לניצחון חשוב, כאשר מאז הגעתו קבוצתו רושמת תיקו וניצחון ולוקחת ארבע נקודות יוקרתיות במסע ההישארות שלה. שער אחד של דניאל אלימלך כרבע שעה לסיום הכריע את המשחק. נורדיה ממשיכה לצנוח עם הפסד שלישי ברציפות.

 

ירמיהו חולון- מכבי יבנה 1-2

החבורה של ויקטור גניש חזרה למסלול הניצחונות, והסגולים העניקו מתנת יום הולדת יוקרתית לבעלים רונן קנפו, בדמותם של שלוש נקודות חשובות. גיא שטח העלה את יבנה ליתרון כבר בדקות הראשונות למשחק, חולון לא וויתרה ורשמה מהפך אדיר זאת לאחר שגיל בן שלוש כבש את השוויון, ואדיר רחמים שנכנס כמחליף הוביל את קבוצתו לניצחון הירואי.

 

חולון חוזרת למסלול הניצחונות על חשבונה של יבנה (צילום: יח״צ)

 

עירוני אשדוד- מ.ס עירוני כסייפה 4-1

כסייפה ממשיכה להוכיח לליגה שהיא ראויה לכל המחמאות, והיא אוספת עוד שלוש נקודות חשובות למסע ההישארות שלה במשחק חוץ והפעם על חשבונה של עירוני אשדוד. סיאף אלווהשלה כבש צמד, עמאר אלדדה ונועם בסטקר הוסיפו שער כל אחד מהם. גל בן דיין אומנם צימק לזכות הצהובים, אבל זה לא הספיק לקבוצתו מול כסייפה שאם לא מינוס תשע הנקודות, הם היו בחלק העליון יותר של הטבלה.

 

מכבי שעריים- הפועל בקעת הירדן 0-0

 

הפועל אשקלון- מכבי הרצליה 0-0

 

ליגה א׳ צפון:

הפועל רובי שפירא- באקה אל גרבייה 4-0

עוד הפסד לא מפתיע של רובי שפירא שעושה את הדרך הבטוחה לליגה ב׳, הפעם הייתה זו באקה אל גרבייה שניצלה את מצבה של הקבוצה מעיר הפועלים כדי לרשום ניצחון. מוחמד סאבר כבש שלושער אדיר, ג׳ורג׳ אמסיס כבש שער נוסף.

 

הפועל הרצליה- מכבי טמרה 2-0

איזה עונה ענקית רושמת טמרה, בתקציב לא גדול אבל עם הרבה לב ונשמה ופטריסיו סייג אחד. טמרה רשמה ניצחון מרשים על הרצליה החזקה, כאשר  הרצליה איבדה נקודות חשובות מבחינתה. על השערים במשחק אחראיים אחמד קאסום ואדהם סועד.

 

ניצחון אדיר לנשר על צור שלום (צילום: חגאג ראחל)

 

מכבי צור שלום- עירוני נשר 2-1

נשר הגיעו למשחק ללא חמישה שחקני הרכב, אבל זה לא הפריע להם להנחיל ניצחון גדול על צור שלום מצמד שערים של עיזאת חלאילה. לצור שלום השווה זמנית בר שמש. באסל שעאבן וחן ביטון ראו כרטיסים אדומים, כאשר חן ביטון הורחק בסיום אחרי דיבור מיותר עם השופט. 

 

הפועל כואכב- הפועל בועיינה 3-1

 

הפועל מגדל העמק- בני זלפה 1-2

יפו חוגגים מול הכפר (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בראון הוא גאון (נתי 25-02-2022, 17:52)
    אין ספק אחד המאמנים השהכתבים אוהבים. מפרגנים לו שהוא מנצח את לוד 6:1 שלוד משחקים ללא שוער עשו ממנו קלופ. אבל שהוא יוצא 0:0 מול קבוצה שירדה ליגה כבר. שום מילה. לפחות תפרגנו לאשקלון . איזה גאון בראון השאלה היא מה יהיה בשנה הבאה תתמודד מול אחיך על התפקיד במכבי הרצליה?
  2. מושחתים (יבנאי 25-02-2022, 18:21)
    ירמיהו חולון מושחתים - קניתם את השופט כל המשחק השופט התעלל ביבנה. 2 פנדלים ברורים , אחד עם הצלה מהקו עם היד. לא יכול להיות שהשופט והקון לא ראו את זה.
  3. איזה יום אושר למרות השיפוט (אבי 25-02-2022, 21:23)
    מכרנו את כ שלם .אזור בדרך לליגה ב. מחזור כ שלם תפסיד ויפות בורחים לליגה .היידה יפו
  4. אנחנו יותר טובים מאשדוד (כסייפה 26-02-2022, 06:08)
    שוער של בית מלון ושלא נדבר ‏אל הבלם מיספר 23
  5. בראון אתה מאמן חלש (יוסי 26-02-2022, 08:25)
    מגיב 1 צודק בגדול אתה מלקק לכתבים בשביל שיפרגנו לך. ניצחתה את לוד כי הם עלו למשחק עם שחקנים שהיו בבית 3 חודשיים ולא התאמנו ואם שחקן שעמד בשער במקום שוער. אתה בלוף וזה יתגלה בסוף. אשקלון עשו לך בית ספר במשחק רק במזל לא הפסדתה.
  6. אוהד (ערן 26-02-2022, 11:38)
    שאפו למיגדל העמק להנהלה לשחקנים מגדל העמק חייבת להישאר ותישאר בליגה
  7. ירדנו ליגה ב (אזורי 26-02-2022, 14:07)
    אריה פכטר אדון ראש מועצה הירידה לליגה ב על שמך אתה אשם שנותן לשרמוטות להרוס את המועדון
  8. בראון מאמן מצויין 5 משחקים ויש צבירות של נקודות הליגה לא פשוטה (אשר 26-02-2022, 21:38)
  9. לכל אוהדיי יפו (יניב 27-02-2022, 00:05)
    מציע לכם להוריד פרופיל ולהיות קצת יותר צנועים אם אתם באמת רוצים לעלות ליגה. הליגה עוד ארוכה ואם אני מסתכל על הטבלה אז אתם לא בפור של עשר נקודות ממקום שני אפילו לא מרביעי
  10. אזוריה חיריה (אבי 27-02-2022, 01:58)
    אני יותר שמח שאסור יורדים ליגה .מאשר אנחנו יפו נעלה ליגה
  11. הכפר (אוהד 27-02-2022, 06:25)
    תתחילו להוריד פרופיל מזל שלכם ששתי השחקנים של כפר שלם שבעטו פנדלים לא יודעים ליבעוט פנדל בעטו 1 ליידים של השוער וגם השני בעט ליידים של השוער עשו את השוער גדול בסך הכול השוער שלכם הוא שוער בינוני ומטה מזל שלכם שקדוסי לא שיחק עים הוא היה בועט אין מצב שהוא היה מחמיץ הוא הבועט הקבוע שבועט פנדלים ולכם אוהדי יפו שבו בשקט עדין לא עליתם הליגה עדיין עוד ארוכה נישאר עוד 9 מישחקים יש לכם עוד מישחק גם נגד הצמרת נגד חולון אז תישבו בשקט עד דקה 85 לא עשיתם שום דבר במישחק היה פאול על השחקן שלנו בגול הריאשון אז השופט איתכם אוהדי יפו לכו לישון על האף ניתראה במחזור 34 וניראה מי עלה אנחנו אוו אתם אז די להיתלהב לא ניגמרה הליגה מזל שלכם שקדוסי לא שיחק הוא היה מבקיע את 2 הפנדלים אז דיי להיתלהב לא עליתם בייי בסוף העונה עושים סיכומים הפנדלים ניבעטו לאמצע השער ליידים של השוער אז עשו את השוער גדול הוא שוער בינוני אז בייי אוהדי יפו יש לכם מישחק גם נגד חולון הליגה לא ניגמרה בולגרים מיתלהבים
  12. לאוהד הכפר (יפואי 27-02-2022, 08:32)
    אנחנו לא מתלהבים מכלום. אם ניצחנו אתכם 0-3 בלי ערן לוי, תאר לעצמך מה יקרה נגד חולון, כשהוא יהיה
  13. פושעים (גמרתם אותנו 27-02-2022, 12:45)
    יום עצוב באזור אחרי הרבה שנים ירדנו לליגה ב תודה אלגזי שמעון סלם גימי דה פריז תרשמו בדברי הימים