לירן ביטון תחזית ליגה א׳ דרום המחזור ה-25

המחזור ה-25 בפתח ומצפה לנו מחזור מסקרן גם בקרבות הצמרת וגם בתחתית. במשחק העונה של המחזור כפר שלם תארח את יפו, ואני צופה תיקו במשחק הזה. ולפי דעתי, שמשון כפר קאסם תגבר על דימונה, חולון ויבנה יפרדו בתיקו והרצליה תנצח את אשקלון. ומה עם שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 24-02-2022
  • 13:20

בני לוד- הפועל אזור

שתי קבוצות שמגיעות במומנטום רע למשחק אחרי הפסד במחזור הקודם. מצד אחד בני לוד, שנמצאת נכון לעכשיו במקום שממנו יורדים ליגה. במחזור הקודם היא הובסה ע״י מכבי הרצליה, ולאחרונה לא שקט בקבוצה לאור העובדה שהשחקנים במועדון טוענים שהם לא מקבלים משכורות, והחליטו להשבית את האימונים והמשחקים , ולא ברור אם זה יקרה גם במחזור הקרוב. אזור בדרך הבטוחה לליגה ב׳, היא במומנטום של שני הפסדים רצופים בהם ספגה שבעה שערים, וזה מעיד על מצב של הקבוצה. אם באזור יהיו חכמים ינצלו את המומנטום הרע של לוד כדי לנצח, 3 נקודות ומעידה של היריבות בסביבתה ואזור יכולה להתחיל להתקדם לכיוון מקום מבטחים. ניצחון לאזור. 

 

שמשון ת״א- הפועל מרמורק

משחק קשה מאוד בין שתי קבוצות איכותיות מאוד, כאשר בסיבוב הקודם שמשון הצליחה להפתיע את מרמורק. החבורה של צביקה לוי נמצאת במומנטום רע מאוד, והיא חייבת לחזור למסלול הניצחונות אחרי שישה הפסדים רצופים. לשמשון היה סיבוב ראשון מרשים מאוד בזכות לוי, אבל בתקופה האחרונה הקבוצה חווה משבר, ואני סומכת על צביקה לוי שידע לאושש אותה. מנגד, מרמורק אותה מוביל דוד מרטן לעונה מרשימה מאוד, ואם במרמורק יהיו חכמים שמרו אותו גם לעונה הבאה. המאמן הצעיר עושה פלאים בקבוצה שרצה העונה לא בתקציב גדול, אבל אין לי ספק שמרמורק תסיים את העונה בפלייאוף העליון וזה הישג אדיר. מרמורק התפוצצה על בקעת הירדן במחזור הקודם ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי, שמשון ת״א חייבת את הנקודות הרבה יותר ממנה ואני צופה תיקו. 

 

 

האם צביקה לוי יחזיר את קבוצתו למסלול הניצחונות? (צילום: איתן ידגר) 

 

הפועל אשקלון- מכבי הרצליה

הפועל אשקלון כבר בליגה ב׳, היא נועלת את הטבלה ואני לא רואה איך הקבוצה תצליח להיחלץ מהמקום הזה בעונה של ארבע יורדות, אבל צריך לזכור שקבוצות שיורדות ליגה אין להם מה להפסיד , ואף פעם לא פשוט לשחק נגדן. מנגד, החבורה של אלעד בראון שהביא איתו רוח חדשה להרצליה, גרם לה להתעורר לחיים והיא רושמת ארבעה מחזורים ללא הפסד, ובמחזור האחרון היא התפוצצה על בני לוד. במשחק הזה אני צופה ניצחון ברור להרצליה, השאלה בכמה הפרש. 

 

מ.ס דימונה- שמשון כפר קאסם

מ.ס דימונה ממשיכה להיות הבדיחה של הליגה, והקבוצה הכי חסרת יציבות וראינו את זה במפגש מול יפו ובו דימונה פשוט לא הופיעה למשחק הזה. יש בדימונה סגל איכותי מאוד שהגיע בתקציב גדול, ונראה שמשהו שם לא עובד ובכל זאת צמד המאמנים ווינשטין ואברג׳יל מתעקשים להמשיך בתפקיד לא ברור מדוע, כי דימונה שבע נקודות מהקו האדום עם אחד מהתקציבים הכי גדולים בליגה, ויש לה מזל שיש קבוצות הרבה יותר חלשות ממנה. מנגד, החבורה של יובל נעים, המאמן הטוב בליגה שיגיע לדימונה עם כל התותחים הכבדים שלו בדמותם של סיראז נאסר הנכס של שמשון, אנס מחאמיד ההחתמה מרשימה מאוד, אוהד אדלשטיין הקשר הטוב ביותר בליגה, אליאור סיידר המוציא לפועל, עידן ויצמן שמנהל את ההגנה , דניאל אגמי המוכשר ועוד. שמשון אחרי שני ניצחונות רצופים ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי, יהיה לה קשה במגרש בדימונה אבל בסיום שמשון היא זו שתיקח את הנקודות. 

 

בני אילת- בית״ר נורדיה

אמיר כהן הגיע לבני אילת למשימה לא פשוטה במטרה להשאיר אותה בליגה, והביא איתו רוח חדשה למועדון והעבודה רבה, בנורדיה גדי כרמלי חולם לעשות הישארות ומחדיר בשחקנים רוח לחימה. נורדיה נמצאת במקום שממנו יורדים ליגה, ואילת במקום שממנו הולכים למבחנים והיא לרצה להתרחק משם. אילת הצליחה לחלץ תיקו משעריים במחזור הקודם, נורדיה אחרי שני הפסדים רצופים ובמגרש באילת היא תתקשה מאוד. אני צופה ניצחון לאמיר כהן ולבני אילת. 

 

הפועל כפר שלם- מכבי יפו

משחק העונה בליגה א׳ דרום, משחק של להיות או לחדול! שתי קבוצות איכותיות מאוד שנבנו במטרה לעלות ליגה והגיעו למאני טיים, ואחרי כל הסאגה סביב המגרש שבו יתקיים המשחק, הוא ישוחק בכפר שלם. מצד אחד החבורה של עומר פרץ, שנמצאת בעונה נהדרת מבחינתה, יש לה את ההגנה הטובה בליגה וגם התקפה מצוינת ואוהד קדוסי צפוי לחזור ולקחת חלק ביריבות. הכפר במקום הראשון בפער שלוש נקודות מיפו שתרצה להגדיל את הפער. מנגד, יפו קבוצה איכותית מאוד עם סגל מחובר ורושמת עונה נהדרת בליווי קהל האוהדים המצוין שלה. אחרי המפגש מול מכבי ת״א בגביע יפו חוותה ירידה ביכולת , ובמשחק האחרונה מול דימונה היא אומנם ניצחה אבל לא בכדורגל גדול ותצטרך לבוא הרבה יותר חדורת מטרה מול הכפר, בטח כשהיא ללא ערן לוי. אם יפו תהיה חכמה היא תוכל ללחוץ את הכפר בבית, אבל אני רואה את המפגש הזה מסתיים בתיקו. 

 

 

האם יפו תחגוג מול הכפר? (צילום: מני בן ארי)

 

ירמיהו חולון- מכבי יבנה

חולון נמצאת בתקופה לא טובה, והיא איבדה את המקום השני בטבלה ליפו אחרי התיקו עם כסייפה במחזור הקודם. אומנם קדם לתיקו ניצחון על נורדיה, אבל שלושה מחזורים לפני נורדיה חולון לא הצליחה להשיג ניצחונות והיא חייבת להתאושש כמה שיותר מהר אם היא רוצה להמשיך לדבר על עלייה. מנגד, החבורה של יוסי זוזוט שנמצאת בעונה נהדרת, ומגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון על אשקלון. יבנה חולמת על פלייאוף ונכון לעכשיו נמצאת שם במקום החמישי, כשמרמורק נושפת בעורפה של יבנה. ולדעתי המפגש הזה יסתיים בתיקו.

 

מכבי שעריים - הפועל בקעת הירדן

מכבי שעריים נפרדה ממוסא בן חיים ומכמה שחקנים נוספים לפני תום חלון ההעברות, ורוצה לסיים את העונה הזאת כמה שיותר גבוה בטבלה. מנגד, בקעת הירדן מגיעה למשחק הזה אחרי הפסד נוראי להפועל מרמורק, אבל הבקעה ידועה כקבוצה שלא עושה חיים קלים בכל מגרש שהיא משחקת בו. שעריים אחרי תיקו עם אילת תרצה לחזור למסלול הניצחונות בבית, והיא גם זו שתעשה את זה. 

 

מכבי עירוני אשדוד- עירוני כסייפה

שתי קבוצות איכותיות מאוד שמשחקות כדורגל אטרקטיבי וחיובי. מצד אחד אשדוד, שמאז הגעתו של יוסי חכים משחקת פתוח יותר, והרבה יותר דומיננטית ומסוכנת. חכים הביא איתו את הכדורגל של שלו לאשדוד והתוצאות לא איחרו לבוא. מנגד, כסייפה שרושמת עונה אדירה תחת דורון ממן ואם לא מינוס תשע הנקודות היא הייתה במקום מבטחים כבר מזמן. על כר הדשא מצפה לנו מפגש מסקרן מאוד, כסייפה תבוא להילחם על נקודות אבל לדעתי נראה ניצחון צהוב של האשדודים. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בשידור היית אנטי יפו (יפו 24-02-2022, 13:28)
    ובכלל, בשידור שמעתם רק את הצד של כפר שלם ו"התחברתם" אליהם, לא עלה בדעתכם לקבל תגובה של נציג מיפו לפני שמכפישים?
  2. לירן ביטון. תעשי לי ילד ! (בגין 24-02-2022, 15:35)
  3. יפו אימפריה (יפואי 25-02-2022, 15:19)
    הלבן עולה עולה. שבת שלום לכל בית ישראל