"באים להחזיר את שלוש הנקודות ששמשון גנבו לנו במשחק ראשון"

כך אמר דוד מרטן, מאמנה של הפועל מרמורק, לקראת המשחק המסקרן ביום חמישי נגד שמשון ת"א. עוד מוסיף המאמן המצויין:"אנחנו באים למשחק עם סגל מלא ואין סיבה שלא נמשיך את הכושר הטוב שלנו גם נגד שמשון. עשינו התאמות לקראת סיום חלון העברות והקבוצה התחברה מצויין ויכולה להוות גורם מפתיע גם בפלייאוף אם נגיע אליו". האם מרמורק תנצח את שמשון בחוץ?

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-02-2022
  • 09:08

היום,יום חמישי שמשון ת"א מארחת את הפועל מרמורק למשחק במסגרת המחזור ה 25 בליגה א דרום. שמשון כזכור גברה על מרמורק 2-0 בסיבוב הראשון. שאלנו את דוד מרטן, מאמן מרמורק מספר שאלות לקראת המפגש המסקרן....

 

דוד, השבוע אתם פוגשים את שמשון ת"א שניצחו אותכם בסיבוב הראשון, אתם באים מוכנים?

״משחק קודם הגיע לנו לנצח את שמשון ת"א והם לקחו לנו את הנקודות. הנקודות הפעם מאד חשובות לנו כי אנחנו במאבקי פלייאוף. אנחנו רוצים להחזיר את הנקודות ולהמשיך במרוץ הפלייאוף. המשחק ביום חמישי, אנחנו באים עם סגל מלא אולי זה הפעם הראשונה העונה שאנחנו מגיעים למשחק עם כמעט סגל מלא. עשינו התאמות נכונות לפני סגירת חלון העברות ויש תחרות בריאה על כל תפקיד תחרות על ההרכב. וזה הרבה בזכות ההנהלה שלי בראשות ליאור חופי שנתן לי גב וכל שחקן שרציתי להביא הוא הביא הכל במסגרת התקציב. השחקנים נותנים הכל באימונים כדי להראות שמקומם על המגרש ואני מאמין שאם ימשיך ככה מקומנו יהיה בפלייאוף. "

 

אתם הצלחה ענקית, נקודה מהפלייאוף עם סגל מאד צעיר מה הסוד?

"אם ניכנס לפלייאוף העליון בסופו של דבר, זאת תהיה עונה מאד מוצלחת ונהווה בפלייאוף יריב עיקש מאד לכל קבוצה. מבחינת קבוצה כקבוצה יש לנו מה למכור בפלייאוף. יש לנו קבוצה מאד צעירה, ואני סומך על השחקנים שלי שיעמדו בלחץ של פלייאוף."

 

יש לך את הקהל הכי טוב בליגה, מה דעתך?

"אני מסכים איתך לחלוטין יש לנו את הקהל הכי טוב בליגה. ונקווה שבישורת האחורנה לפי סיום העונה הם יבואו בהמוניהם וימישכו לעודד ולתמוך בשחקנים, אני מרגיש שזה עוזר לשחקנים במשחקים. הקהל הזה ממש באש ובמים עומד עם הקבוצה שלו, גם בהפסדים אני רואה פוסטים בעד הקבוצה וזה לא מובן מאליו."

 

 

דוד מרטן, עושה עונה נפלאה עם קבוצה צעירה ומוכשרת. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. והעיקר והעיקר לא לפחד כלל (הוגה דעות 24-02-2022, 12:16)
    שחק פתוח והתקפי וראה ברכה בעמלך