נבחרת המחזור ה-24 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-24 מאחורינו, מחזור שבו קיבלנו מבול שערים ותוצאות דרמטיות. שמשון כפר קאסם פירקה את שמשון ת״א, הרצליה התפוצצה על בני לוד, כפר שלם גברה על אזור, מרמורק הביסה את בקעת הירדן, יפו ניצחה את דימונה וכסייפה חילצה נקודה מחולון. כעת, נותר לבחור את המצטייניים בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-02-2022
  • 18:23

 

שוער:

אלמוג מלול (מכבי יפו)

אחד מהשוערים המוכשרים ביותר בליגה א׳ העונה. על אף גילו הצעיר, מלול מפגין קור רוח והרבה ביטחון בין הקורות השער של יפו, ויש לו משחק רגל מצוין. במפגש מול דימונה שנחשב למשחק שהוא מוקש עבור קבוצתו, מלול הציג יכולת טובה ושמר על שער נקי. 

 

אלמוג מלול, שומר על שער נקי מול דימונה (צילום: דדי ברק)

 

הגנה:

 

דן לוגסי (מכבי הרצליה)

הרצליה התפוצצה במחזור האחרון על בני לוד, אך גם החלק האחורי במשחק היה שותף לניצחון. הבלם דן לוגסי הציג יכולת נפלאה במשחק, הוא עושה עבודה שקטה מאחור, ויש לו חלק גדול בזה שהגנת הרצליה התייצבה לאחרונה.

 

ירדן מגידיש (עירוני כסייפה)

המנהיג של כסייפה בחלק האחורי ירדן מגידיש, עשה עבודה נהדרת על המגרש במפגש מול חולון. מגידיש החזיק את כסייפה בעשרה שחקנים מהמחצית הראשונה, נעל את ההגנה ומנע מחולון לכבוש שערים.

 

קישור:

 

בן בנימין (שמשון כפר קאסם)

לפני מס׳ מחזורים בן בנימין הגיע לשמשון כפר קאסם מהמחוז הצפוני, ובנימין שותף לכך שכפר קאסם שבה למסלול הניצחונות וחזרה לעצמה. במפגש מול שמשון ת״א בנימין כבש שער והציג יכולת נפלאה על המגרש. 

 

עמית מלכה (עירוני אשדוד)

עמית מלכה, הוא אחד החיזוקים הנפלאים שאשדוד עשתה העונה. במפגש מול נורדיה הוא הציג יכולת מצוינת, עבד קשה בשני צידי המגרש, הטריד רבות את הגנת נורדיה וגם בישל את שער הניצחון של קבוצתו. 

 

 

עמית מלכה, בורג מרכזי בהצלחת עירוני אשדוד העונה (צילום: איתן ידגר) 

 

שחר שפייר (הפועל מרמורק)

קשרה של מרמורק רושם עונה אישית נהדרת והוא ראוי לכל המחמאות. הוא שחקן כשרוני מאוד ומעניק הרבה שקט למאמנו דוד מרטן. במפגש לא פשוט מול בקעת הירדן שפייר הציג יכולת נפלאה על המגרש וגם כבש שער.

 

גיא שטח (מכבי יבנה)

גיא שטח הוא בורג מרכזי בהצלחת מכבי יבנה העונה, והוא שחקן שיגיע לרמות הגבוהות. במפגש מול אשקלון הוא הציג יכולת נהדרת, ואף כבש את השער השני במשחק וזהו שערו השביעי העונה של שטח שרושם עונה אישית פנטסטית.

 

התקפה:

 

דובב גבאי (מכבי יפו)

לא מעט ביקורות ספג החלוץ דובב גבאי לאחרונה, ובשישי האחרון הוא הוכיח לאוהדים של יפו שהוא בורג חשוב מאוד בהצלחת המועדון. קבוצתו אירחה את דימונה למשחק שנחשב למוקש עבורה, גבאי הביא איתו את הניסיון שלו למגרש, שימש כמנהיג וגם השכיל לכבוש את השער השני ולבשל את הראשון. גבאי אחראי על שלוש נקודות יוקרתיות, רגע לפני שקבוצתו תפגוש את כפר שלם למשחק עונה.

 

דובב גבאי, פורע שטרות ביפו (צילום: דדי ברק) 

 

אנס מחאמיד (שמשון כפר קאסם)

במהלך חלון ההעברות שמשון כפר קאסם עשתה חתמה מרשימה בדמותו של אנס מחאמיד שכבר פורע שטרות במשחקו השני בקבוצה. יובל נעים הכניס את מחאמיד כמחליף והוא ניטרל את הגנת שמשון ת״א וגם כבש צמד שערים מרשים מאוד. 

 

נאור כהן (מכבי הרצליה)

החלוץ הצעיר נאור כהן נמצא בתקופה אישית נהדרת, כשהוא עוזר לקבוצתו להתרומם ולקחת נקודות חשובות. במפגש מול בני לוד, כהן לא הפסיק להטריד את הגנת הקבוצה, וגם קינח בשני שערים נהדרים והיה שותף לניצחון של קבוצתו.

 

אלי אלבז (הפועל כפר שלם)

כשכפר שלם רצתה לחזק את החלק ההתקפי, היא החתימה את החלוץ אלי אלבז ששיחק ברמות הגבוהות וכל מחזור מחדש מוכיח שהוא החתמה משמעותית למועדון. במפגש מול אזור אלבז הצטיין על המגרש, וגם אחרי שאזור הצליחה לכבוש את שער השוויון הוא התפוצץ עם צמד שערים והביא לקבוצתו שלוש נקודות יוקרתיות, רגע לפני המפגש מול יפו.

 

מאמני המחזור:

אלעד בראון (מכבי הרצליה)

בראון הגיע למכבי הרצליה כשהקבוצה נמצאת בסכנת ירידה ממשית, והביא איתו רוח חדשה למועדון. אז נכון, הרצליה עדין לא במקום מבטחים, אבל מאז הגעתו אין זכר לאותה קבוצה אנמית ומשמעממת מפתיחת העונה. הרצליה תחת בראון היא קבוצה התקפית יותר, שמסתכלת לכל יריבה בלבן של העיינים והיא סוגרת רצף של ארבעה מחזורים ללא הפסד, וניצחון גדול על בני לוד במחזור האחרון.

 

בראון, הביא איתו רוח חדשה להרצליה

 

דוד מרטן (הפועל מרמורק)

בשקט ועם הרבה צניעות, דוד מרטן מוביל את הפועל מרמורק לעונה שקטה ונהדרת. נכון שבמרמורק וויתרו על מאבק העלייה, ובכל זאת מרמורק היא אחת הקבוצות האטרקטיביות בליגה העונה, היא מציגה יכולת נפלאה על המגרש והרבה חיבור, ומרטן מטפח לא מעט שחקנים צעירים. במפגש מול בקעת הירדן, שנחשב למפגש לא פשוט מרמורק התפוצצה על המגרש וזה בזכות ניהול משחק מצוין של דוד מרטן, שעושה עבודה נהדרת במרמורק העונה.

 

 

דוד מרטן, עושה עונה נהדרת עם מרמורק (צילום: דדי ברק)

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בראון מאמן המחזור ? (שלומי והבה 21-02-2022, 21:24)
    הרצליה ניצחה קבוצה שרצתה להפסיד בכוונה איזה בדיחה! בראון מאמן המחזור... הבינוני פרץ עדיין בינוני?
  2. עמית מלכה (עמית מלכה 22-02-2022, 08:17)
    עמית מלכה כישרון . חייב לשחק שחקן חופשי ולא קיצוני . נגע 3 פעמים בכדור ב90 דקות .
  3. מאמן המחזור (אביב 22-02-2022, 14:48)
    לירן את חיה בסרט הקבצה הגיעה בלי 15 שחקנים ושיחקו בלי שוער עם שחקן בשער . כנראה שברמת ים לך מושג
  4. לתגובה 3 (יעקב לוי 23-02-2022, 03:16)
    אין לך מושג אתה שב בלול תספור ביצים כל בחירה שלך בצבע קנאי