סיכום מחזור 3: פליאוף ליגה ב' צפון

המחזור השלישי בפליאוף ליגה ב' צפון הגיע ואיתו מבול של משחקים מעולים. בני מוסמוס לא מרחמים על בית"ר חיפה עם רביעייה, בני שפרעם חוגגים עם שלישייה לרשת של כרמיאל, כפר מנדא חוגגים בטמרה וצפת מפסידים בבית לבני כאבול. מה לגבי שאר התוצאות? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 20-02-2022
  • 08:05

ליגה ב' צפון א'

 

הפועל עירוני צפת – הפועל בני כאבול 1-0

שחקניו של אלון אלוק קיוו להמשיך את המומנטום החיובי לאחר הניצחון הגדול בכרמיאל בשבוע שעבר, אך לאורחים מכאבול היו תכניות אחרות. בדקה ה- 51 שחקני כאבול עלו ליתרון 1-0 שנשמר עד לשריקת הסיום. במשחק הבא צפת יארחו את בני שפרעם וכאבול את צעירי טמרה.

 

אחווה כפר מנדא – צעירי טמרה 0-2

שחקניו של פאהד חסון חזרו לנצח ובגדול את שחקני טמרה במגרש הביתי. בטמרה, חוזרים מאוכזבים מהמשחק, אך יכולים לקחת לא מעט דברים טובים. בדקה ה- 84 חמאדה גבארין פורץ את הסכר עם השער הראשון ושתי דקות לאחר מכן מוחמד אבו רייה מבקיע את השני. במשחק הבא כפר מנדא יתארחו בכרמיאל וצעירי טירה בכאבול.

 

כפר מנדא - חוגגים (צילום: אייהם גבארין)

 

איחוד בני שפרעם – הפועל עירוני כרמיאל 0-3

שחקניו של פיראס מוגרבי משפרעם רושמים ניצחון גדול נגד שחקני כרמיאל. עבור האורחים מכרמיאל זה הפסד שני ברציפות בפליאוף ובמידה ושחקניו של רפי בוסקילה רוצים להישאר בתמונה הם חייבים לנצח במשחק הבא. חוסיין בונשאק הבקיע את השער הראשון, עלי חטיב את השני וליעד אלימלח מכרמיאל תרם שער עצמי. בשבוע הבא שפרעם יתארחו בצפת וכרמיאל יארחו את כפר מנדא.

 

ליגה ב' צפון ב'

 

הפועל בני מוסמוס – בית"ר חיפה 0-4

שחקני מוסמוס חוזרים לעניינים ובגדול! שחקניו של זיאד אגרביה כובשים רביעייה לרשת של בית"ר חיפה ומוכיחים להם שמבחינתם העונה לא הסתיימה. עלי חביב אללה בלט עם צמד. בחיפה רשמו הפסד לא פשוט וירצו לחזור למסלול הניצחונות בשבוע הבא. במשחק הבא מוסמוס יתארחו בנוג'ידאת וחיפה יתארחו בבני באקה.

 

 בני מוסמוס - יודעים את העבודה (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

הפועל טירת הכרמל – מכבי נוג'ידאת 0-0

שתי הקבוצות החזקות סיימו משחק מהסרטים ואף קבוצה לא הצליחה להכריע את המשחק. שחקניו של חנא פרהוד מטירת הכרמל נורא רצו לרשום ניצחון נוסף. מנגד, שחקניו של עבאס סואן מנוג'ידאת שלא מוותרים על אף כדור לא נתנו להם את התענוג, אך גם לא הצליחו להבקיע לרשת של המארחים. בשבוע הבא טירת הכרמל תתארח באום אל פאחם ונוג'ידאת תארח את בני מוסמוס.

 

חנא פרהוד - לא נראה מרוצה במיוחד (צילום: אלמוג אליאס)

 

צעירי אום אל פאחם – איחוד בני באקה 1-1

בין שתי הקבוצות שלא מצליחות לנצח יותר מדי בפליאוף גם הפעם כל קבוצה לקחה הבייתה רק נקודה. בדקה ה- 12 האורחים מבאקה עלו ליתרון משער של אחמד אבו מוך ובדקה ה- 70 תומר שריקי מאום לא פאחם השווה את התוצאה.

טירת הכרמל ונוג'ידאת - נלחמו על כל כדור (צילום: אלמוג אליאס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נוג'ידאת כלבים חנזירים (עלי חוג'יראת 22-02-2022, 19:44)
    תאכלו חרייא לא תעלו יאוולד אלחראם