סוכן השחקנים עו"ד שי אבני מארח את ארז בנודיס לתחזית ליגה הלאומית-מחזור 26

אנו במחזור ה-26 עם ליגה מרתקת ללא קבוצות שמחוץ למאבקי צמרת או תחתית. כולן בקלחת. ההפרש בין המקום הראשון לשישי הוא רק חמש נקודות. מהמקום השביעי למקום ממנו יורדים ליגה מפרידות רק שש נקודות! מחזור אמצע השבוע סיפק דרמות גדולות- בני יהודה עם הפסד חמישי רצוף, פאחם שיתפה שחקן מוצהב ותקבל הפסד טכני והפועל פ"ת ניצחה את עכו בדקה ה-94 בתשעה שחקנים!

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 18-02-2022
  • 08:57

מחזור זה יספק לנו שני משחקי צמרת מרתקים. כפר קאסם המוליכה תפגוש את הפועל פ"ת בסוג של דרבי עם קהל רב. פאחם תתמודד מול ריינה שבמקום השני ואסור לה להפסיד במשחק זה.

הפעם אני מארח את ארז בנודיס. ארז שכבר אימן בליגה הלאומית, הגיע בתחילת העונה להפועל הרצליה ופשוט עושה עונה מדהימה. קבוצה צעירה, ממוצע גיל של 22, אשר משחקת את הכדורגל הכי יפה בליגה לדעת רוב אנשי המקצוע. ארז, מאמן ותיק ומנוסה מוכיח שוב את יכולותיו הגבוהות ואני בטוח שנראה אותו בחזרה בליגות הבכירות בקרוב מאוד.

 

המשחקים:

מ.ס כפר קאסם-הפועל פ"ת

שי אבני:  קאסם עדיין מוליכה למרות התיקו באשדוד. הפועל פ"ת הוכיחה הרבה אופי לאחר הניצחון על עכו בתשעה שחקנים. קהל רב יגיע לעודד את הפועל פ"ת והמשחק יסתיים בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

ארז בנודיס: כפר קאסם יהיו חייבים נצחון לאחר התיקו מול אשדוד. קאסם ינצחו על מנת להישאר במקום הראשון. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

אוהדי מ.ס. כפר קאסם. ירצו לחגוג מול הפועל פ"ת כל הדרך לליגת העל. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל עכו-הפועל ר"ג

שי אבני: הפועל עכו כבר היתה ארבע נקודות מהמוליכה וכעת היא שלוש נקודות מהקו האדום. הפועל ר"ג נקודה מתחתיה ויהיה קרב תחתית עיקש. עכו תשאיר את הנקודות בבית.הניחוש שלי: הפועל עכו.

ארז בנודיס: שתי קבוצות שלא עושות תוצאות טובות בתקופה האחרונה ונלחמות על חייהן. משחק שקול. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל רמה"ש-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: בית"ר ת"א ניצחה במחזור האחרון את אחי נצרת והשאירה לעצמה תקווה להישאר בליגה. רמה"ש גם מסובכת בתחתית. משחק שהכל יכול להיות בו. אני מאמין שבית"ר ת"א ימשיכו את המומנטום.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

ארז בנודיס:  ההזדמנות האחרונה של בית"ר ת"א להישאר בליגה. משחק חוץ לא פשוט מבחינתם אך הם חייבים לנצח כדי להתחיל מסע הישרדות בליגה. הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

 

מכבי אחי נצרת-הפועל ראשל"צ

שי אבני:  שתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות אבל מומנטום הפוך. אחי נצרת עם שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון והפסד לאחרונה בטבלה במחזור האחרון. ראשל"צ עם שלושה נצחונות רצופים. המנצחת תברח מהתחתית.

הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

ארז בנודיס: אחי נצרת קבוצה שיכולה לנצח ולהפסיד לכל קבוצה. ראשל"צ גם צריכה את הנקודות. משחק פתוח. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל רעננה-הפועל כפ"ס

שי אבני: רעננה אחרי הניצחון על בני יהודה ומנגד כפ"ס שרחוקה רק נקודה מהמוליכה ולאחר חמישה משחקים רצופים ללא הפסד. כפ"ס טובה יותר.

הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

ארז בנודיס: רעננה עשתה הפתעה מול בני יהודה. מנגד כפ"ס בתקופה מצויינת והיא תיקח את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

הפועל אום אל פאחם-מכבי בני ריינה

שי אבני: פאחם תגיע לאחר המשחק הקשה מול ראשל"צ ותנסה להתגבר על תקרית הצהובים. בפאחם הושקע כסף רב על מנת לעלות ליגה והפסד מול ריינה תהיה מכה קשה. ריינה לעומת זאת עם ארבעה נצחונות רצופים ומקום שני בטבלה. משחק צמרת רותח בצפון שהמנצחת בו תלך עד הסוף. הניחוש שלי: תיקו.

ארז בנודיס: סוג של דרבי. משחק בין שתי קבוצות שוות ברמתן. ריינה עושה עונה מצויינת, פאחם בתקופה קצת פחות טובה. חלקות נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

שחקני הפועל פ"ת. הרבה לב ונשמה יש בקבוצה הזאת. צילום: סער כרמלי, דוברות הפועל פ"ת.

 

סקציה נס ציונה-בני יהודה ת"א

שי אבני: נס ציונה איבדה גובה, לא ניצחה כבר שלושה משחקים רצופים ורחוקה כבר חמש נקודות מהמוליכה. בני יהודה נמצאת במשבר עמוק והפסידה חמישה משחקים רצופים. הפסד במשחק זה ובני יהודה תיאבק נגד הירידה. הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

ארז בנודיס: בני יהודה הבינו שהם כרגע קבוצת תחתית והיא חייבת לנצח כדי לברוח מהתחתית. הם יעשו זאת על אף שמולם תהיה נס ציונה מהצמרת.

הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

 

הפועל עפולה-א.ס אשדוד

שי אבני: עפולה הובסה מול כפ"ס דווקא לאחר שהיתה בתקופה טובה. אשדוד לקחה נקודות גם מכפ"ס וגם מכפר קאסם המוליכה. הניחוש שלי: א.ס אשדוד.

ארז בנודיס: משחק מרכז טבלה. שתי הקבוצות יפחדו להפסיד והמשחק יסתיים בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תותח של סוכן שחקנים (אבני 19-02-2022, 07:48)