מכת פציעות והיעדרויות לירמיהו חולון לקראת כסייפה

הקבוצה של ויקטור גניש תיאלץ להתמודד מחר עם סגל חסר במיוחד כשלא פחות מתשעה שחקנים יחמיצו את ההתמודדות כשאת חלקם עדיין מנסים להכשיר לקראת המשחק שהוגדר במועדון כקשה מאוד : ''בחלומות הכי גרועים לא האמנו שנגיע למצב כזה.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 17-02-2022
  • 18:11

ירמיהו חולון מתכוננת במרץ למשחק מחר (שישי) מול כסייפה בחוץ והיא תקווה לרשום תוצאה טובה ולהמשיך את מאבקי הצמרת. ויקטור גניש ייאלץ להתמודד עם לא מעט חיסורים של שחקנים בכירים. 

 

שחקן ההתקפה המעולה בר סוויסה נטש את האימון והוא לא צפוי לשחק, חלוצה השני של הקבוצה, יוסי אסייג יחמיץ את ההתמודדות בגלל עניינים משפחתיים, המגן המוכשר איתמר אפרת לא התאמן כל השבוע בגלל פציעה והוא יחמיץ את ההתמודדות, הבלם דוד יצחק מורחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים ואדיר רחמים וגל אסולין גם כן בספק גדול למשחק מחר בשל פציעות שהם סוחבים.

 

כמו כן גם עדן בן מנשה , תומאס פרינס , ואבי קטן עדיין לא כשירים לפתוח אחרי חזרה מפציעה ממושכת ובמועדון ינסו להכשירם כדי שיהיו בסגל למשחק.

 

ירמיהו מתמודדת עם מצב לא אופטימלי ועבורה ניצחון יראה על אופי גדול וחוסן מנטלי.

 

תגובת המועדון  : ''למרות שחיזקנו את הסגל  בחלון העברות . בחלומות הכי גרועים שלנו לא דימינו שנגיע למשחק כל כך חשוב עם סגל כזה קצר שרב השחקנים המובילים שלנו לא ישחקו . אנחנו באים לשחק נגד קבוצה אולי בכושר הכי טוב בליגה . קבוצה שנלחמת על החיים שלה בליגה ותבוא מחר לעשות הכל בשביל לנצח . אבל נבוא עם מה שיש ומה שצריך לקרות יקרה , העונה עוד ארוכה . ננסה להכין להם הפתעה ולעקוץ אולי באיזה התקפת מעבר . נקווה לעשות תוצאה טובה מחר ונעשה הכל על מנת להכשיר את הסגל שלנו למשחק בשבוע הבא בבית מול יבנה .

צילום : יח''צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. שטויות במיץ עגבניות- די להתבכיינות (הוגה דעות 17-02-2022, 19:36)
    יעלו 11 שחקנים מעולים ויביסו את קבוצת כסייפה החלשה,הכל במטרה להשאר בליגה א ולא לנשור לליגה ב
  2. בלבול ביצים (מנשה 18-02-2022, 01:30)
    עוד תרגיל מסריח מבית ספרו של הגאון כנפו כסייפה לא להירדם מנסים להרדים אותכם תראו לחו
  3. ממן (כסייפה 18-02-2022, 08:05)
    מצאת לך את מי לערבב ולהרדים ממן שועל
  4. ירמיהו לא נספרת בכלל (ניב 18-02-2022, 20:26)
    הקרב הוא בין כפר שלו ליפו ואולי גם שמשון כפר קאסם